Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
mijn voorlaatste relatie (dus de relatie voor mijn huidige relatie) was met mijn ex van een jaar daarvoor. met hem heb ik dus 2 x gehad (1e keer bijna 2 jaar, 2e keer een maand). in dat jaar waren we beide heel erg verander, ik ergerde me kapot aan hem. op een avond in januari van dit jaar heb ik al mijn gal uitgespuwd en daaruit ontstond een lekker heftige ruzie. ik heb het toen uitgemaakt; ik heb het gevoel dat ik pas toen dat hoofdstuk heb afgesloten door dus alles eruit te gooien.
||
Citaat:
komt idd heel veel voor ![]()
|
Ik heb een relatie van 3 jaar gehad, en dat is sinds begin deze zomer op de rotsen gelopen.
De grootste reden was, dat onze mening en opvattingen over bepaalde onderwerpen steeds voor ruzie zorgden. Vooral door mijn muziek keuze en opvatting is het eigenlijk mis gegaan, heb botste gewoon. Ik was er echt kapot van, maar als ik het nu bekijk is het toch beter dat het voorbij is, alhoewel ik er af en toe best nog wel verdrietig om ben.
|
Doordat hij heel erg in de problemen zat... Financieel ging het niet goed... Hij was verslaafd en problemen in de familie heb hem vaak geprobeerd te helpen en ik heb heel veel voor hem klaar gestaan, maar op een gegeven ogenblik ging ik er zelf aan onder door en heb ik heel egoïstisch voor mezelf gekozen...
En mijn huidige relatie loopt over enkele dagen ook op de klippen omdat we zo diep zijn gezakt dat we elkaar niet meer vertrouwen en omdat hij te koppig is om mij te helpen in bepaalde dingen en gewoon niet klaar is voor een serieuze relatie
|
![]() |
we hebben bijna 3 jaar iets gehad, met daarin al vaker een periode dat het minder ging..maar de laatste tijd waren er heel veel kleine irritaties..Als we bij elkaar waren was het echt super gezellig, maar zodra we elkaar niet meer zagen, maar wel op msn of aan de telefoon enzo was het niet echt leuk meer. Het zat er al een tijdje aan te komen, en uiteindelijk hebben we een beetje samen besloten om het uit te maken
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
Omdat het een hufter is..
Drie maanden geleden is hij vreemdgegaan. Hij heeft het toen uitgemaakt. Daar kreeg hij spijt van en hij wou me terug. Ik heb hem toen vergeven met mijn stomme kop. Nu belde hij afgelopen maandag dat hij het uit wou maken. Ik was zo boos dat ik heb opgehangen. Een vriendin van me heeft hem toen gevraagd wat de rede was. "ik hoopte dat het gevoel terug zou komen maar dat is niet gebeurd". Dus hij heeft me 2 maanden lang gebruikt en tegen me gelogen. En hij snapt niet dat ik boos op hem ben. Maarja, ik moet maar blij zijn dat ik van zo iemand af ben. Maar ik kan het niet hebben dat iemand me zo heeft behandeld. |
![]() |
|
mijn 'relatie' word vanavond het einde
het schiet gewoon niet op met ons.. ik moet altijd hem bellen hij belt mij nooit ik moet altijd vragen of we wat gaan doen,hij doet dat nooit.. en d'r bij volgensmij gaat bij hem de drugs voor het meisje.. en dan niet alleen wiet maar ook de rest.. zijn vrienden mag ik niet en ik voel me nie op me gemak waar zijn vrienden bij zijn als ik bij hem thuis ben gaan we met elkaar om net alsof hij met een vriend of vriendin praat wie hij net heeft leren kennen en dan gaat het alleen maar over drugs en zijn OHZO Prachtige Feesten van vroeger en nu het is mischien niet het goeie moment om het op oud&nieuw uit te maken maar zo met elkaar omgaan heb ik totaal geen zin meer in.. hij zal vanavond wel weer lekker vaag zijn aan de Coke waar schijnlijk dus een ander antwoord dan :ach boeie wat maakt het uit verwacht ik dus ook wel vanavond van hem als ik er een einde aan maak.. Ik kom ook altijd naar hem toe.. en hij ook haast nooit naar mij.. ong 7km afstand dus ik ga fietsen of met de bus naar hem.. maar nu het kouder word altijd met de bus ik kwam altijd naar hem maar als ik vroeg of hij naar mij toe kwam had hij geen geld voor de bus.. maar natuurlijk wel geld voor wiet..dan heeft ie opeens WEL weer geld..het leven van hem bestaad alleen uit:werken,slapen,blowen en de rest,vrienden en vaag worden ![]() ik kan met hem niet eens een fatsoenlijk gesprek beginnen want hij vind toch alles bullshit,en hij onthoud alleen de Belangrijke dingen en de Niet belangrijke dingen "volgens hem dan" vergeet hij het liefst of hij is zogenaamd alles weer vergeten... dus vanavond komt er een einde aan onze ohzo geweldige Relatie wat geen ruk voorsteld(de) |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() lekker vrijgezel het nieuwe jaar In ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Hou je vast , want ik heb maar liefst 10 redenen waarom het uit ging:
1. Hij was een jaloers ventje 2. Hij was te klef 3. Hij kon nie zoene 4. Hij krabde me constant 5. Hij was een kleine kleuter ![]() 6. Hij dacht dat hij kon beslissen met wie ik wel en niet bevriend ben/omga ![]() 7. Hij wou alleen maar met mij omdat ik populair was (vermoeden) ![]() 8. Hij had een superslijmerige moeder (kots) 9. Hij pestte (echt voor neurdo's) 10. Hij huilde als hij zijn zin niet kreeg
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() maar iig jij gelukkig nieuw jaar en de rest van het forum ook natuurlich ![]() |
![]() |
|
Nu een week uit, na 8 maanden. Omdat ik volgens hem zijn zus niet mag
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
Op zaterdag wou mijn ex me nooit meer kwijt en was ik zijn alles. Maandag was het gevoel weg en maakte hij het uit. Na een jaar.... Maaar die lieve nieuwe vriend moet nog komen ![]() |
![]() |
|
![]() |
Verschillende dingen.
Hij was te jaloers(kon het niet hebben dat ik met mannelijke vrienden stond te praten) , maar ook te verlegen(het tegenovergestelde van mij), en ik was ook verliefd op iemand anders. Vooral dat laatste heeft de doorslag gegeven. Had dat niet geweest had het zowiezo uitgeraakt om de 1ste reden! Je moet je eens inbeelden dat je staat te praten op een feestje met nen goeie maat, die je al kent van je 12jaar. En die opeens, midden in het gesprek zeg, ik ga je maar laten... want anders heeft één van ons 2 straks ruzie met je nieuwe vriend! En die gaat door. Ik kan je zeggen... dat is straf om te horen hoor! Ben meteen achter die vriend gegaan en heb hem gezegd hem daar niets van aan te trekken. En zei dat hij bedankt was om zo in te zitten met mij. Mijn toenmalige vriend heeft het toen mogen horen van mij hoor! Greets Lieve,xxx
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Week geleden nu. Hij wou meer vrijheid, ik meer vastigheid. We liepen telkens tegen dezelfde dingen aan, en daar kregen we ruzie over, en dan ging het een tijdje goed, maar dan was het weer raak. Samen besloten dat het niet meer langer zo kon. Dus samen uitgemaakt.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Waarom ging jouw laatste relatie uit? kiddin | 151 | 06-02-2009 12:47 | |
Verhalen & Gedichten |
De laatste keer.. PooW | 83 | 02-12-2005 14:36 | |
Verhalen & Gedichten |