Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
nee ik respecteer mijzelf niet, ik weet dat ik foute dingen heb gedaan ik weet dat ik snel dingen doe onder invloed, dat respecteer ik totaal niet maar ik ben daar hard aan aan het werken zodat ik mijn onderbewustzijn onder controle krijg
||
Citaat:
![]() 'k Loop er niet van over, maar 't zit er wel denk ik
|
Ik heb zeker bewondering voor enkele aspecten van mijn karakter. Ik rook en drink niet, gebruik geen drugs, ben nuchter en berekenend, niet snel onder de indruk en hou niet van uitgaan. Helaas heb ik ook veel onzekerheden en twijfels over andere dingen. Ik loop al jaren bij de psychiater en doe regelmatig mee aan sociale vaardigheidstrainingen.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Voor Alle Moslims!!! Mizz-Scatjuh | 49 | 10-05-2004 15:25 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Tienertrio bekent groepsverkrachting Sky Jewel | 130 | 01-12-2003 19:16 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
de bijbel klopt niet Korsakoff | 122 | 21-10-2003 17:18 | |
Lifestyle |
Evaluatie-topic rodina | 496 | 14-04-2003 15:29 | |
Muziek |
De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!] Verwijderd | 12 | 01-04-2003 08:40 | |
Lifestyle |
gothic... (nie zomahr een gohtic topic!!) Black666Goth | 200 | 30-07-2002 14:32 |