Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Denk dat dat wel het aller duidelijkste verschil is tussen polo en overhemd.. Zelfs ik DENK dat te weten ![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Idd zoals Philip al zei vind ik dat eigenlijk juist leuker dan dat lichtroze, das ook mooi naturlich, maar wel standaard ![]() Maar over de kleur, het ligt vooral aan het kledingstuk zelf... felle kleuren bij polo's of zo voor mannen vind ik juist vaak wel leuk ![]()
|
![]() |
Het gaat natuurlijk om het roze polo'tje voor de jongens ja. Zelf heb ik geen mening, ik heb er 1 aan idd.
Merkloos natuurlijk, het is geen kakkerssymbool meer jongens. Mijn polo's: Wit en geel-wit en roze en lichtblauw. Allemaal homo kleuren, hoewel ik er toch geen ben. Quote: "ik voel me net een kind van vijf in dit topic.. begrijp 4 van de 10 woorden niet denk ik.. is het nou echt zo raar dat ik niet eens weet wat een polo van een gewoon overhemd onderscheidt, laat staan het feit dat ik niet mee kan doen aan deze discussie?" Sorry maar ik weet dus echt niet wat het woord overhemd betekend! Ik heb nog nooit iemand in mijn omgeving dat woord in het dagelijkse leven horen gebruiken. een polo is een T- shirt met een kraagje en wat dikker stof. .......toch? ![]()
||
Citaat:
![]() over.hemd 0.1 kledingstuk voor het bovenlijf, met voorsluiting en kraag. polo 0.3poloshirt poloshirt o.1 shirt met open hals en korte mouwen --> polo Nou ja.. Laat dat woordenboek ook maar zitten ook ![]()
|
![]() |
wel, ik en mijn vrienden gebruiken het woord overhemd helemaal nooit. mijn ouders heb ik het ook nooit horen zeggen. Wij noemen dat een bloesje.
Vandaag zegt een vriend in de stad tegen me; "Ik moet een pantalon hebben" Ik zeg "Wat moet je hebben??" Hij; "Een zwarte box" (Box is broek in het brabants)
||
Citaat:
![]()
|
Sorry dat ik het zeg, maar ik vind dit echt een uitermate loos topic.
Als je zo om je heen kijkt, lijkt het me duidelijk dat roze polo's mogen. Of je het leuk vind bepaalt iedereen zelf en ieder antwoord op deze vraag was te verwachten. Zelfs de polo-meeting kon je zien aankomen. Maar goed, om maar even serieus antwoord te geven.... Ja roze polo's mogen. Ze zijn geweldig en eigenlijk ook in elke kleur. Als het je staat is knalroze het leukst, zowel bij meisje als jongen. Maar een lichtroze polo is ook altijd goed. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
Citaat:
Er zijn bijvoorbeeld ook mensen die gewoon relaxed iets zeggen en die worden dan meteen erop aangevallen.... Beetje bekrompen! Tja het zal allemaal wel... Zal ff van het dak gaan springen met 20 pijnstillers op ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|