Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / ARTistiek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-05-2002, 17:48
cha0s
cha0s is offline

first of all: 't is nog niet af...

ben met aantal zaken nog niet helemaal tevreden, e.d.
maar ik wou graag wat suggesties/commentaar/kritiek ontvangen...

:edit: waarom loopt fotosoep met me te fucken?? damnit.. hij draaide altijd normaal en soepel, en nu moet ie soms een halve minuut nadenken als ik op ctrl-a druk om alles te selecteren... en dat flikt ie nou al een tijdje achter elkaar, zelfs met kleine gifjes van 100x100 px. .. ff frustratie dr uit :edit:

Laatst gewijzigd op 13-05-2002 om 17:54.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-05-2002, 19:06
Stoel
Stoel is offline
heej ik vind hem heel indrukwekkend, vooral dat witte om die uh "ruimtedingessen" heen is heel mooi, dat laat het wat opvallen. dat de aarde maar half te zien is was eerst een beetje verwarrend, maar kvind hem verder
Oud 13-05-2002, 19:14
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
Stoel schreef:
heej ik vind hem heel indrukwekkend, vooral dat witte om die uh "ruimtedingessen" heen is heel mooi, dat laat het wat opvallen. dat de aarde maar half te zien is was eerst een beetje verwarrend, maar kvind hem verder
hehe, die "ruimtedingessen" zoals jij ze noemt, zijn (vervormde ) Roland TB303's .. hele vette analoge synth die nu niet meer gemaakt word, maar in de acid (en buiten die muziekkringen ook, fatboy slim heeft 'r ook eentje bijv.) nog volop gebruikt word. het bakkie ziet er zo uit:

Oud 13-05-2002, 20:23
Darvan
Darvan is offline
die halve aarde klopt niet echt want op de plaats waar de aarde bedakt is met schaduw staan sterren dus da klopt nie egt voor de rest best mooi
Met citaat reageren
Oud 13-05-2002, 20:29
Inemine
Inemine is offline
Citaat:
Darvan schreef:
die halve aarde klopt niet echt want op de plaats waar de aarde bedakt is met schaduw staan sterren dus da klopt nie egt voor de rest best mooi
Volgens mij klopt het wel... Je ziet de aarde niet recht op de scheiding tussen licht en schaduw, maar enkel een klein stukje (door het schuine aanzicht). En dat stukje is wel degelijk donker, zonder sterren...
Oh jee, wat zijn we weer lekker vaag bezig vandaag.

Mooi gemaakt trouwens.
Oud 13-05-2002, 20:44
Darvan
Darvan is offline
je hebt weer gelijk zag t ff niet...
Met citaat reageren
Oud 13-05-2002, 21:03
Stoel
Stoel is offline
Citaat:
cHa0s schreef:

hehe, die "ruimtedingessen" zoals jij ze noemt, zijn (vervormde ) Roland TB303's .. hele vette analoge synth die nu niet meer gemaakt word, maar in de acid (en buiten die muziekkringen ook, fatboy slim heeft 'r ook eentje bijv.) nog volop gebruikt word. het bakkie ziet er zo uit:

woei haha, oke ik vond het een soort ufoschepen ofzo, maar dat was waarschijnlijk ook wel een beetje de bedoeling als je ze in een sterrenlandschap plaatst

je hebt ze een soort in een rondje gebogen?
Oud 13-05-2002, 21:10
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
Stoel schreef:

woei haha, oke ik vond het een soort ufoschepen ofzo, maar dat was waarschijnlijk ook wel een beetje de bedoeling als je ze in een sterrenlandschap plaatst
ja, dat klopt, ... ze moesten op ufo's lijken, en toch herkenbaar zijn (voor de kenners van die apparaatjes )

Citaat:
je hebt ze een soort in een rondje gebogen?
that would be correct
Oud 13-05-2002, 21:12
Verwijderd
doop!
Met citaat reageren
Oud 13-05-2002, 23:53
p-chez
p-chez is offline
Hehe, cool netjes..
Ik weet niet waarom.. maar op een een of andere manier mis ik blauw zie maar wat je met die info doet.. hehe

oh, en btw, Roland roelt

K heb zelf n Roland MC303
Oud 14-05-2002, 00:08
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
p-chez schreef:
Hehe, cool netjes..
Ik weet niet waarom.. maar op een een of andere manier mis ik blauw zie maar wat je met die info doet.. hehe
hmmz, 't is een idee idd mischien iets van een blauwe supernova oid.

Citaat:
oh, en btw, Roland roelt

K heb zelf n Roland MC303
die was toen aangekondigd als een vervanger van de TB303.. maar ik heb er ooit es mee gespeeld, en ik mis toch dat echte geluid, hij mist ook een aantal filterknoppen om die sound voor elkaar te krijgen... verder zekers wel een leuk bakkie... maar kvoelde me toen beetje belazerd toen ik erachter kwam dat die echte TB303 sound er niet uit te halen was...

(MC505 is btw ook errug vet )

Laatst gewijzigd op 14-05-2002 om 00:11.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2002, 00:25
GRRR
GRRR is offline
belichting van de ufo's is niet zo mooi, overbelicht en de texture bij de voorste is te blurry.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2002, 06:54
Not for Sale
Not for Sale is offline
LOL,
kwou net zeggen zijn die "ruimtedingessen" mp3-spelers ofzo toen ik las wat t was.

ik neem aan dat t voor fans van die apparaten wel een meesterlijk plaatje moet zijn. ik zie btw een lichte streep vlak onder de aarde :/
Oud 14-05-2002, 15:39
Stoel
Stoel is offline
hehe ik ben duidelijk geen kenner
Oud 14-05-2002, 18:13
PiNoW
PiNoW is offline
ik dacht ook dat het ufo's waren

kvinnum verder niet zo, t idee vnnik niet echt leuk, tis nie echt men smaak ofzow
dr zit alleen een streep onder de aarde
kvinnum wel knap gemaakt enzow, kzou t zelf niet zo kunnen
Reageren

Regels voor berichten