![]() |
||
![]() |
Citaat:
haha, geniale film echt ![]() |
![]() |
|
zuige kreng, tis geen praatpaal
edit: te snel gesubmit ontopic: ik zou tijdens de sex niet echt dingen zegge die ik van te voren hier bedenk dat staat zo geforceerd.. en het komt er waarschijnlijk ook minder spontaan uit dan dat het zou moeten ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Betonblok Bernhard Belastingformulier Bromcertificaat Blaasprobleem Borduurstukje Bakfiets |
![]() |
|
Verwijderd
|
Tijdens de seks kan ik niet praten (hoewel... laatst kreeg ik er een redelijk verstaanbare 'o ja' uit) en ik zou teleurgesteld zijn als hij dat wel kon.
Tijdens voorspel zijn zinnetjes als 'ik wil je' en 'je bent zo heerlijk' enzo wel leuk... maar we houden het toch meestal bij 'ooh', 'mmm', 'ehrmmmr', 'wrrw', etc. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ja. Echt super. ![]()
||
![]() |
Citaat:
Misschien doen andere huishoudelijke apparaten het ook goed. Kun je nog eens naar Blokker voor inspiratie ![]() ![]() ![]()
|
zuigen is mijn hobby, wil je zien hoe ik het bij jou doe?
sorry, lol , was net zo'n uber gare seks reclame op TV, vond em hier wel goed tussenpassen...
||
Spannende woordjes?
Van geile teef word ik nou niet echt opgewonden ![]() Wat Juno al zei: Citaat:
![]() het is de manier waarop je het zegt, en de timing. Je kunt het bij spannende woordjes/zinnetjes houden, zo van "wat ben je lekker", "ga door" etc. Maar je kunt ook van die erotische verhaaltjes gaan vertellen. Verzin gewoon een plek waar je het zou willen doen en ga dan helemaal beschrijven wat je met hem zou gaan doen. Als je beide in de mood bent, en je vertelt het met zo'n half gehijgde stem, dan is dat een big turn on ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() nouja ik vind het wel leuk als ze zegt ohh ik ben zo bloedjegeil en ik ga je nu neuken enzo ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
"Ik ga je helemaal volspuiten"
"Ja, stop hem maar in je" Dit klinkt heel droog als je het gewoon zegt, maar is serieus geil als je bezig bent. Kom op mensen... niet zo preuts. Ik wil meer 'spannende' woordjes zien
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Links, stijltypen, enz. kortom: alles over gedichten deel III Verwijderd | 21 | 23-11-2007 22:21 | |
De Kantine |
Topique de ctrl-c et ctrl-v! hasseltboy | 500 | 31-12-2005 13:46 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Achterlijke cultuur, says who? IGRA | 3 | 04-05-2004 20:44 | |
Verhalen & Gedichten |
Tussen Licht en Donker Reynaert | 40 | 07-01-2004 21:12 | |
ARTistiek |
Vuur (verhaal) | 4 | 09-07-2001 16:34 |