![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Een citaat van James_25cm_Bond: 28/12 23:39 Je wordt geil omdat je een ontzettende passie bezit die bovendien licht ontvlambaar is. Deze wordt aangestoken op momenten dat je je begeerd voelt. dus. ![]() Laatst gewijzigd op 29-12-2003 om 10:24. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
nu je het zegt.. ![]() rrrooaarrrrr ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Wat hij dan moet doen? Ehm...
- Er sexy uitzien - Me zoenen - Rug kriebelen - Borsten strelen - Hand van achterlangs in m'n broek doen - Erectie tegen me aandrukken - Geile geluidjes maken - etc Maar eigenlijk vraag je wat iemand bij mij moet doen om zin in seks te krijgen. Dus wat diegene bij mij moet doen zodat hij of zij zelf geil wordt. Ehm, dat weet ik zo gauw niet. Ik denk dat dat verschil per persoon he. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
+ als iemand mn sleutelbeenderen kust |
![]() |
|
Soms word ik gewoon spontaan geil, maar voor het geval ik dat niet ben:
Mijn borsten strelen heeft een redelijke uitwerking ![]() Mij tegen zich aandrukken zodat mijn borsten tegen zijn borstkan drukken zeg maar ook... Mijn nek zoenen Zijn erectie tegen me aandrukken zoals al werd genoemd werkt ook best-wel En verder nog een heleboel dingen waar ik me nog niet van bewust ben ![]()
|
![]() |
-Mijn vriend
-Mannen die naar bier ruiken (en dan heb ik het niet over álle mannen en ook niet over vieze zatlappen die over me heen kwijlen. Liefst gewoon mijn vriend die een enkel biertje op heeft. Ja, dan wil ik wel. ![]() -Wat ruwere bewegingen/strelingen -De gedachte dat er iemand toekijkt tijdens het neuken |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
Dat waren tijden ... ![]()
||
Citaat:
- piercings vooral tepel piercings - bijten, knijpen, krabben ![]() - mooie ogen, armen, en handen enzow |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
aftrekken met vrienden puber_14 | 49 | 24-07-2014 22:39 | |
De Kantine |
Stel een vraag aan de forummer onder je Verwijderd | 500 | 27-02-2013 06:11 | |
Lichaam & Gezondheid |
Wat vinden vrouwen sexy aan het mannelijke lichaam? Verwijderd | 363 | 16-08-2012 21:11 | |
Verhalen & Gedichten |
De Wraak van Harry: Deel 5 tss | 6 | 31-03-2005 18:43 | |
Seksualiteit |
waar wordt je vriend/vriendin helemaal geil van? Blondfun | 83 | 02-02-2005 15:24 | |
Seksualiteit |
onaangename seks druiveke | 7 | 11-05-2004 21:01 |