Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Misschien komt het omdat je niet verliefd op hem was, je je niet seksueel tot hem aangetrokken voelde. Ik kan er natuurlijk weinig van zeggen, maar misschien gebeurde het 'seksuele gedeelde' ervan vooral omdat het nou eenmaal bijhoort, en niet omdat je er zo'n behoefte aan had met hem. Ik denk dat je niet moet uitsluiten dat je dit bij een andere jongen ook niet zult hebben.
|
![]() |
|
Tja sommige dingen herken ik wel een beetje. maar ik vind het maar een vreemd verhaal. Heb je hem wel verteld hoe je je voelde over bepaalde dingen? Verder heb ik het idee dat jullie beide niks verkeerds hebben gedaan. misschien moet je dat ook in gedachten proberen te houden en zo proberen om niet negatief terug te denken aan je relatie met hem.
Het lijkt me dat je het geprobeerd hebt, je bent er niet echt enthousiast over en hebt er geen behoefte meer aan, toch? Nou dan lijkt me dat je er toch nog niet helemaal klaar voor bent. En wat moet je daar nou mee? nou leef gewoon lekker verder, denk en doe leuke dingen. en wie weet denk je er later wel weer anders over. PS vul eens je leeftijd in? PS wat een aparte verzameling fotos op je site ![]() |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
verliefd op je beste vriendin als meisje zijnde.. Verwijderd | 11 | 15-03-2014 20:23 | |
Liefde & Relatie |
Het grote 'wat kunnen we samen gaan doen'-topic. (Voor eerste dates, relaties...) Bloem | 255 | 21-11-2012 13:52 | |
Psychologie |
ik weet het niet meer Barb4 | 7 | 30-12-2007 19:34 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Chrisje Angeles | 17 | 29-01-2003 19:29 | |
Psychologie |
Weet niet waar te beginnen slisje | 4 | 24-09-2002 19:52 | |
Liefde & Relatie |
Kan een meisje 'voelen' dat ik vroeger veel heb meegemaakt? Hanz | 25 | 28-06-2002 19:23 |