Advertentie | |
|
![]() |
|
- gaat heel slecht met de kat van mn tante waar ik gek op ben (en die kat is gek op mij), straks kan ik niet eens afscheid nemen want mn tante zit hier 150 km vandaan)
![]() - nu kan mn tante me voorlopig even niet helpen met mn pws dus dat schiet ook niet op - Mies niet online + best al veel huiswerk gemaakt + mn boek van Engels schiet lekker op + misschien naar LOTR 3 van de week Een 6-je
||
Citaat:
het is een hele late reactie, maar alsnog (en nogsteeds en alvast) heel erg veel sterkte. en ja.. iedereen reageert anders op dat soort dingen. dat weet ik, dat heb ik zelf ook gezien. Quiana, heel veel sterkte!! (F)
|
+ de passievrucht was een hele mooie film
+ later was het ook nog gezellig + eindelijk goed geslapen + aardig gewerkt alweer vandaag + goed nagedacht over alles - weer geen rust - twee bussen gemist Met mij gaat het wel aardig goed, in tegenstelling tot veel anderen lees ik. Veel sterkte! |
![]() |
|
jeej! was leuke dag
![]() + werkstuk gister afgekregen dus mocht vandaag relaxen + vanochtend in bed lang liggen slapen en dromen en blij voelen ![]() + half 1 opgestaan + eindelijk weer eens rustig de krant kunnen lezen (ik had zowaar tijd!! ![]() ![]() + met lies afgesproken om naar wijhe te wandelen + in iets meer dan 2 uur 12 km gelopen ![]() + op bezoek bij vriendin in wijhe ![]() + vanavond lekker relaxen + afgesproken om morgen naar groningen te gaan - vanavond geen gilmore ![]() al met al; 9.5 ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Dus vandaag is 'n dikke vette onvoldoende (comme d'habitude). |
![]() |
||
Citaat:
![]() Mijn dag krijgt een 5.5 Eigenlijk was het een behoorlijke rotdag - slecht gesprek huisarts - ruzie met ouders - verplicht mee naar de winkel - darmen doen vervelend - vriend is al voor de 2e dag weg en komt pas laat thuis Maar.... + ik heb me er tot nu toe wel goed staande onder weten te houden ![]() ![]()
|
Gister:
+ film was leuk + eten was gezellig + ontmoeten was gezellig + goed gesprek gehad + samen erg vroeg wakker geworden ![]() Gewoon heerlijke dag... 9,5! Vandaag: - erg vroeg op + reden was leuk, werd naast hem wakker +/- moe, weinig gedaan 7
|
waardeloos
onnuttig sneaky verdrietigmakend (tegenover anderen én mezelf) waardeloos: dat ben ik dus, voor me gevoel. vroeger, toonde ik veel meer interesse in anderen, nu ben ik erg naar binnengekeerd, en niemand die echt iets aan me heeft. onnuttig past daar dan ook gelijk bij. sneaky? ja, weet je wel... goh, hoe zeg je dat... ehm, stiekem eigenlijk gewoon. de laatste tijd gaan zoveel dingen sneaky... wordt ik daartoe gedwongen?! soms wel... soms niet. kijk, bij ons thuis zijn ze heel controleerderig. (heey, vannochtend zaten er nog 5 koeken in dit pak, hoe kan dat?! WENDY!!!! kom naar beneden... heb jij een koek gepakt?!) je moet OVERAL verantwoording voor afleggen, waardoor ik dingen echt stiekem ga doen. Als ik trek heb in chocolademelk schenk ik dat niet in een glas maar in een beker, zodat het niet gelijk opvalt dat ik het laatste beetje chocomel heb genomen. je zou zeggen, dan kan je dat toch gewoon vragen? maar hallo, ik ben geen kleuter (mama, mag ik een koekje? ahhh, toe nou mama!) pleaz.... ik wordt steeds stiekemer in dingen. nu ik het niet eens meer durf te nemen, omdat ik toch een kruisverhoor onderga, koop ik het dan wel eens zelf... om vervolgens de verpakking, buiten, in de grijze bak te gooien zodat ze het niet zouden zien, want zelfs daar moet ik anders verantwoording voor afleggen. Want ja, als ze iets in de vuilnisbak zien (welke idioot KIJKT er nou in de vuilnisbak wat er allemaal in ligt) wat ze zelf niet gekocht heeft is het ook van; 'wie heeft dat gekocht?! waar is dat nou weer voor nodig..!' ja, het is een zeikverhaal. Maar ik ga, klinkt dom, steeds vaker om dingen liegen, niet de waarheid vertellen dus, en dingen stiekem doen, vanwege dat achterlijke gecontroleer hier in huis! zo, dat moest ik ff kwijt. verder ben ik nog steeds niet tevreden met mezelf. Ik bega steeds weer die fout!!! ![]() vandaag kampte ik heel erg met al deze gevoelens, en heeft echt NIKS me op kunnen fleuren. een cijfer lijkt me dus overbodig.
||
Verwijderd
|
Citaat:
hij's van plastic en d'r zit een soort van doolhof in dat je met een balletje moet afleggen maar je balletje kan dus elk moment vallen.. Je moet dan de pijltjes volgen zeg maar ![]() ![]() ![]() Mijn dag : - Moe - Niet veel gedaan ++ niet meer ongesteld + gezellig naar vredenburg geweest! + bastiaan,arjan,jiska gezien + bastiaan was zenuwachtig maar wel heel schattig ![]() + geschreeuw in de concert zaal ![]() + leuk met ferry en michelle in de trein gezeten - veel te veel nadenken - Eric weer gezien en niet aan durven kijken ![]() - ik zie niet uit naar mijn rapport ![]() ![]() - ik blijf zitten zo ![]() hmm al met al een 7,1 omdat vredenburg toch wel heeel erg leuk was! |
![]() |
|
Wen, kop op. Je bent juist zo sterk de laatste tijd. Daar heb ik zo veel bewondering voor! Natuurlijk is het moeilijk, maar je redt het echt wel! *knuf*
En ik... Verward Ik weet niet meer wat ik voel alleen en samen vanavond leuk? te lang? aftellen op beide manieren hum... een arm een knuffel gemeend Een cijfer kan ik nog niet echt geven, dat doe ik wel als ik vanavond in bed lig (achja, morgenochtend, hoe je het wilt noemen...).
|
@fantome, meissie toch! Is dit al langer aan de gang? Dat gecontroleer? Ik heb er niets van gemerkt (maar was er dan ook niet zo lang...)... *knuffelt* en zoals Kruimel al zei, het komt goed meis, echt waar!
gewerkt lang oliebollen jummie T bios stad? Twins? duur boeie de nacht A? ga mee ga met me mee Fijne jaarwisseling iedereen!
|
Verwijderd
|
- Knalvuurwerk, en veel ook
- Te veel eten + Vanavond feest bij vriendin - Teleurgesteld - Gaat niet goed met m'n moeder + Met vriendin gebeld + Voel me al veel beter Geen idee wat voor cijfer ![]() En voor iedereen: een heel goed 2004 ![]() En veel sterkte iedereen, want met het merendeel hier gaat het niet zo goed ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Met mij gaat 't btw wel aardig, heb alleen nog steeds veel pijn in m'n poot, ik verveel me en ik baal van een paar mensen van school die hun werk niet doen. Verder gaat 't wel oké gelukkig. ![]() |
![]() |
|
heey,
ik wil ook iedereen alvast een grandioos 2004 toewensen! Afgelopen jaar ging voor veel mensen hier niet zo lekker, ik hoop echt dat er volgend jaar voor veel wat vorderingen zijn, het allemaal beter gaat en wat meer meezit!! liefs, wendy en verder: - kaartje gehad van Mir (uit Amerika) - LIEV - dankjewel mir, jij ook een gelukkig nieuwjaar he - iedereen bedankt nog hiero... sorry voor mn zeikverhaal van gister... voel me nog niet echt toppie, maar het gaat wel nu ![]()
|
- Midas (de kat van mn tante) ook al overleden (mn ratje vorige week) Ik was gek op die kat en hij op mij. Als ik bij mn tante kwam logeren liep ie heel de dag achter me aan en zat heel de dag op schoot.
![]() - geen zin meer in mn pws (gaat o.a. over Midas) - mn tante dr kop staat nu ook zeker niet naar mn pws + Bassie en Adriaan marathon op Nickelodeon ![]() Een 6-je want het dringt nog niet echt tot me door dat Midas er niet mee is.
|
Verwijderd
|
@Daantje: Gecondoleerd.
Ontopic: Mijn dag was gemiddeld + VORS ging heel goed + lunch in t AMC was lekker + avondeten ook + hondjes waren lief - ik ben heel moe - ik vind oud&nieuw maar stom - ik zou nu in Nijmegen moeten zitten maar doordat ik heel moe ben zit ik daar nu niet. ![]() |
![]() |
|
|