Advertentie | |
|
![]() |
|
Alhoewel ik er liever natalia had zien staan voor België vond ik Peter toch fantastisch. Ik hou niet zo van zijn genre muziek maar hij is wel goed!!! Ik gun t hem echt te winnen maar vrees ervoor..
Andere favoriet van me is Kurt - prachtige stem..! Ik hoop dat de uitslag toch nog een beetje verrassend zal zijn.. en niet zo voorspelbaar als ik denk.. Amerika / Engeland? |
![]() |
|
Ik vond de hobbit het beste. Niet de knapste, hij heeft idd niet de uitstraling van een allerdaagse beroemdheid, maar hij maakte meer dan alles goed met zijn zang. Wel een rotopmerking van dat jurylid trouwens.
Onze Belg, Peter...Ik heb steeds gehoopt dat hij hogerop zou geraken omdat hij een beetje de outsider was. Hij is goed, maar verdient de overwinning niet. Een ongeloofelijke goeie zanger is hij niet, technisch dan. Zijn stem is wel ontzettend goed. Die Afro-kerel...tweede beste. Dat Alex meisje...kon goed zingen volgens haar leeftijd, had een grappige impulsieve uitstraling, maar het kon wel iets beter. Wat mij betreft, de hobbit Ik had niet verwacht dat Peter veel positieve reacties zou krijgen van Nederland...Hij pastte er echt niet met dat nummer (alhoewel hij wel talent heeft)
|
![]() Peter! Peter! Peter! Hij was wel goed, maar kan natuurlijk niet tippen aan de echte Kurt Cobain. Ik vond het zalig dat hij in discussie ging met de jury, maar ze hadden wel een punt. Hij past niet in het rijtje en kan onmogelijk de popidool titel dragen. Wel hoop ik dat hij door World Idols een grotere bekendheid en zo meer kansen krijgt, want hij verdient het echt wel. Die blonde 16-jarige vond ik niet mis, maar er ontbrak gelijk nog iets aan...en haar tanden waren ook wel niet van de mooiste hoor!! ![]() De hobbit zal nu misschien wel één goed album of zo uitbrengen en zal waarschijnlijk wel goed verkopen, maar dan zal het ook weer gepasseerd zijn. Ik denk dat hij dan terug huisje-boompje..zal opzoeken, wat hem ook beter past. Hij zal niet winnen denk ik. Die Nederlander vond ik echt wel slecht...had toch meer gehoopt van Nederland. Die Arabische was niet mis, maar als je er geen letter van begrijpt is het ook niet echt dat. Zij kan ook onmogelijk winnen. Die Amerikaanse was gewoon de beste ![]() Aerosmith faker suckte. Ik weet niet meer van welk land of zijn naam. ![]() Mja, Engeland zal waarschijnlijk winnen...vooral dan met die anti-Bush sfeer dat nog overal een beetje blijft kleven... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
wie zit nu te wachten op lage kijkcijfers??? kurt is de terechte winnaar al kijk ik nu niet.... |
![]() |
|
naja.. het is fijn dat die kelly niet won, dat vind ik een beetje een bitch/doos
van jamai had je wel kunnen verwachten dat ie niet won, maar laatste is wel een beetje erg genant kurt is leuk, kan goed zingen, schattig koppie. maar ik was toch voor will ![]()
|
Verwijderd
|
Nederland doet het vaker slecht bij dit soort evenementen dus Jamai kon niet anders dan laatste worden... je moet wel een beetje bij de creme de la creme van de Nederlandse showbizz horen natuurlijk
![]() Oh, en als ik aan Idols mee zou hebben gedaan en dat heb ik niet en ik zou geweigerd zijn vanwege hoe ik eruit zie terwijl me stem wel erg goed is, zou ik nu toch een boze brief naar de Nederlandse jury schrijven..kijk dan, die Hobbit heeft toch ook gewonnen!! ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
die volledige uitslag was wel heeeeeel kort in beeld. in ieder geval was miss clarkson niet echt vrolijk met haar 2e plaats wel mooi dat zo'n diva het verliest tegenover zo'n grappig goedzingende 'hobbit' die nog lekker normaal is gebleven. volgens mij werd die belg 3e, en daarna will young en heinz winckler. die uit canada en australie deden het ook nog redelijk. die poolse en panarabische al iets minder en onderin heeft duitsland de strijd om de 10e plaats gewonnen
sjonge dat krijg je als alleen meisjes stemmen. hind als nederlands idool had ongetwijfeld 2x meer punten gehaald!! |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik vond Peter zijn performance vrij goed, maar als zanger vind ik hem slechts middelmatig t.o.v. zijn concurrenten, vandaar. Een derde plaats had ik dus ook niet verwacht ondanks de symathie die ik had voor hem van beginsaf aan
Laatst gewijzigd op 01-01-2004 om 22:24. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Ik haat Jamai, ik dacht dat hij 5e zou worden ofzo, echt super slecht!
Die belg vond ik niet zo goed omdat hij niet iets is voor Idols, net als Roger had hij er eigenlijk uit moeten gaan omdat ik Idols wel voor Popliedjes vind. Ik hag gehoopt dat Will Young zou winnen, heb op hem gestemd Maarja, misschien volgend jaar wel beter!!
|
![]() |
Ik ben blij! De man met de geweldige stem heeft gewonnen! Wahoe!
![]() Hopelijk gaat ie U2 soort muziek maken. Hij kan echt goed zingen. Niet zo plat als die andere idols. Maar een echte stem ![]() Ik ben trouwens ook blij dat 'de lelijke' gewonnen heeft. Betekend toch dat de mensheid nog niet helemaal verloren is ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Idols Thunder Child | 500 | 04-12-2005 12:02 | |
Films, TV & Radio |