Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-12-2003, 17:43
Unique Clone
Unique Clone is offline
Ik gun het de Belg, de Poolse, de Noor, de Australier en de Canadees om te winnen, het zou mooi zijn als Jamai zou winnen maar dat zit er niet in.
Amerika moet laatste worden, wat een klote Jury lid hebben zij zeg, ze verdienen niet beter!
Die Belg heeft een waanzinnige Rock/Metal stem!!!
Die Poolse kan lekker schreeuwen.
De Noor heeft echt een pracht stem zeg.
De Australier heeft een goede stem waar veel gevoel in ligt.
En de Canadees is wel een toffe gozer.

Will Young is een stomme mongool, hij verkoopt al zat dus hij heeft die titel van World Idol niet nodig.
En die Duitser was gewoon om je dood te lachen.
En de rest achja....... middelmatig.

Oud 26-12-2003, 20:42
YPrue
YPrue is offline
Wat ik ook goed vond, was het commentaar van het jurylid uit Australie tegen Alexander uit Duitsland: je ziet eruit als een aerobicleraar die stript....

En toen was Alexander ook nog beledigd....

Laatst gewijzigd op 26-12-2003 om 20:49.
Met citaat reageren
Oud 27-12-2003, 13:17
MikeyMo
MikeyMo is offline
Aan het begin dacht ik (en volgens mij die duitser ook) dat al die kandidaten zulk commentaar kregen..alleen toen het bij die tweede gozer veel beter was moest ik echt lachen..

En zo goed was die Peter geeneens...tuurlijk hij kon best goed Nirvana coveren..maar hoe moeilijk is dat liedje te zingen als je bij zulk publiek zit..
Oud 27-12-2003, 15:28
Verwijderd
Ik ben natuurlijk voor Peter, al van de allereerste aflevering in België was ik weg van die gast zn stem en kunnen (zij die de Belgische afleveringen hebben gezien, weten wat ik bedoel: kom op, Ricky Martin brengen en nog goed ook? ). Hij zong het niet zo goed als dat ie de 1e keer in België had gedaan, maar vond het absoluut klasse. Schitterend ook dat ie dat zeikende usa-jurylid op zijn plaats zette.
Belachelijk ventje was dat, alles was gewoon slecht en brak en moest afgekraakt worden BEHALVE natuurlijk Engeland en USA want wat zij maken is natuurlijk geweldig.
I don't wanna miss a thing vond ik enorm verkracht, die Duitser had echt een totaal verkeerd nummer dat hij veel te monotoon zong, Will Young had bijzonder weinig animo, stond daar maar wat achter zijn microfoon te kwelen, De Arabische vond ik erg goed (mooie jas/kaftan/geval trouwens), maar het is natuurlijk jammer dat zoiets geen schijn van kans maakt (de muziek), Kelly zong wel goed, maar te schreeuwerig en overdreven soms.

Die ene met zijn bril die een nummer van The Hollys ofzoiets deed (ik kan het wel opzoeken, maar ben te lui ook al staat het op video) zong ook erg goed!!! (Die wat door de wildcard terug in de finale was gekomen).

En dan natuurlijk Kurt Nilson. Hij mag ook winnen, als hij het van Peter wint, maakt het me nix uit, prachtige stem, mooi nummer, perfect gezongen en hij en Peter zijn trouwens bevriend geraakt het schijnt. Zielig dat ze zo op het uiterlijk zeiken, ik heb er trouwens wel meer met echt afgrijselijk walgelijke tanden gezien...
Met citaat reageren
Oud 27-12-2003, 17:24
Azathoth
Azathoth is offline
Peter natuurlijk!
De rest vond ik middelmatig
(alleen de Duitser vond ik wel HEEL erg)
Oud 27-12-2003, 19:19
Rebirth Of Cool
Rebirth Of Cool is offline
Citaat:
Daangerous schreef op 25-12-2003 @ 22:05:
je moet gewoon fuckin' 'mazzel' hebben, niks meer, niks minder
dat is dus bullshit
Oud 27-12-2003, 19:24
Verwijderd
die amerikaan is toch ff een goed jury lid he

hij vond elke kandidaat vals en kansloos
(of heb ik het nu stiekem over die amerikaan zelf )
Met citaat reageren
Oud 27-12-2003, 19:56
Earphone
Earphone is offline
Ik vond die Noor het beste, hij mag van mij dan ook winnen. Verder vond ik ook nog Australië, Amerika en Canada goed. Ik vond Nederland eigenlijk een beetje tegenvallen.

Edit : Peter (België) natuurlijk vergeten! Ik vond hem wel cool maar hij hoeft niet noodzakelijk te winnen.

Laatst gewijzigd op 27-12-2003 om 19:58.
Met citaat reageren
Oud 27-12-2003, 21:28
Verwijderd
Citaat:
Nordland schreef op 27-12-2003 @ 20:24:
die amerikaan is toch ff een goed jury lid he

hij vond elke kandidaat vals en kansloos
(of heb ik het nu stiekem over die amerikaan zelf )
Nee hoor, Engeland en USA waren grandioos fantastische kandidaten die onverhoopt verzeild waren geraakt in een amateuristische wedstrijd die echt beneden hun niveau was .
Met citaat reageren
Oud 27-12-2003, 21:35
horsepills
horsepills is offline
ik vond die gast die de hollies zong ook wel vet eigenlijk.
Met citaat reageren
Oud 27-12-2003, 22:16
lso
lso is offline
Alhoewel ik er liever natalia had zien staan voor België vond ik Peter toch fantastisch. Ik hou niet zo van zijn genre muziek maar hij is wel goed!!! Ik gun t hem echt te winnen maar vrees ervoor..

Andere favoriet van me is Kurt - prachtige stem..!

Ik hoop dat de uitslag toch nog een beetje verrassend zal zijn.. en niet zo voorspelbaar als ik denk.. Amerika / Engeland?
Met citaat reageren
Oud 27-12-2003, 23:08
CryperA
CryperA is offline
Die Noor....een prachtige stem!
Oud 27-12-2003, 23:32
skunkie
skunkie is offline
Citaat:
CryperA schreef op 28-12-2003 @ 00:08:
Die Noor....een prachtige stem!
Ja, maar hij klonk wel erg hetzelfde als Bono. Erg mooi dat wel. Ik vind dat Guy een heel goede kans maakt, vond hem wel erg orgineel en zo'n stem als de zijne hoor je niet vaak.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2003, 12:11
Verwijderd
Citaat:
Guy Sebastian schreef op 25-12-2003 @ 03:09:
I thought I did pretty good, wouldn't you reckon?
denkt die gast ook nog serieus, dat hij het gay sebastian is ?
Met citaat reageren
Oud 28-12-2003, 13:06
Droyd
Droyd is offline
Ik vond de hobbit het beste. Niet de knapste, hij heeft idd niet de uitstraling van een allerdaagse beroemdheid, maar hij maakte meer dan alles goed met zijn zang. Wel een rotopmerking van dat jurylid trouwens.
Onze Belg, Peter...Ik heb steeds gehoopt dat hij hogerop zou geraken omdat hij een beetje de outsider was. Hij is goed, maar verdient de overwinning niet. Een ongeloofelijke goeie zanger is hij niet, technisch dan. Zijn stem is wel ontzettend goed.
Die Afro-kerel...tweede beste.
Dat Alex meisje...kon goed zingen volgens haar leeftijd, had een grappige impulsieve uitstraling, maar het kon wel iets beter.

Wat mij betreft, de hobbit

Ik had niet verwacht dat Peter veel positieve reacties zou krijgen van Nederland...Hij pastte er echt niet met dat nummer (alhoewel hij wel talent heeft)
Oud 28-12-2003, 21:36
phensicske
phensicske is offline

Peter! Peter! Peter!

Hij was wel goed, maar kan natuurlijk niet tippen aan de echte Kurt Cobain. Ik vond het zalig dat hij in discussie ging met de jury, maar ze hadden wel een punt. Hij past niet in het rijtje en kan onmogelijk de popidool titel dragen.
Wel hoop ik dat hij door World Idols een grotere bekendheid en zo meer kansen krijgt, want hij verdient het echt wel.

Die blonde 16-jarige vond ik niet mis, maar er ontbrak gelijk nog iets aan...en haar tanden waren ook wel niet van de mooiste hoor!!

De hobbit zal nu misschien wel één goed album of zo uitbrengen en zal waarschijnlijk wel goed verkopen, maar dan zal het ook weer gepasseerd zijn. Ik denk dat hij dan terug huisje-boompje..zal opzoeken, wat hem ook beter past.
Hij zal niet winnen denk ik.

Die Nederlander vond ik echt wel slecht...had toch meer gehoopt van Nederland.

Die Arabische was niet mis, maar als je er geen letter van begrijpt is het ook niet echt dat. Zij kan ook onmogelijk winnen.

Die Amerikaanse was gewoon de beste , je zou net zeggen dat ze al een jarenlange carrière achter de rug heeft. Maar het was niet eerlijk om nog mee te doen. Ze heeft reeds succes en heeft de Word Idols titel echt niet meer nodig.

Aerosmith faker suckte. Ik weet niet meer van welk land of zijn naam.

Mja, Engeland zal waarschijnlijk winnen...vooral dan met die anti-Bush sfeer dat nog overal een beetje blijft kleven...
Met citaat reageren
Oud 29-12-2003, 00:09
MikeyMo
MikeyMo is offline
Citaat:
Droyd schreef op 28-12-2003 @ 14:06:
Een ongeloofelijke goeie zanger is hij niet, technisch dan. Zijn stem is wel ontzettend goed.
Wat versta jij onder zanger?
Oud 29-12-2003, 07:47
Verwijderd
Citaat:
Droyd schreef op 28-12-2003 @ 14:06:
Een ongeloofelijke goeie zanger is hij niet, technisch dan. Zijn stem is wel ontzettend goed
meneer van dale wacht op antwoord:

zan·ger (de ~ (m.), ~s)

1 iemand die zingt
2 zangvogel
3 dichter
Met citaat reageren
Oud 29-12-2003, 09:40
Leemer
Leemer is offline
idols ---------> je ben egt dom als je daar naar kijk. Stomme commercieele rommel, en jullie trappen er ook nog in haha.
Oud 29-12-2003, 10:30
lso
lso is offline
Citaat:
Leemer schreef op 29-12-2003 @ 10:40:
idols ---------> je ben egt dom als je daar naar kijk. Stomme commercieele rommel, en jullie trappen er ook nog in haha.
dat t commercieel is.. ok, maar waarom dom zijn als je er naar kijkt.. als t jou pleziert hier mee een avondje te ontspannen voor de televisie.. waarom niet
Met citaat reageren
Oud 29-12-2003, 17:49
Verwijderd
Citaat:
en het is nóg dommer om mensen dom te noemen, als zij een tv programma kijken, zeker als bijna elk tv programma commercieel ingesteld is
Met citaat reageren
Oud 29-12-2003, 18:49
blissy
blissy is offline
1 kurt nilson ofzo
2 guy sebastian
3 will young
4 ryan nog wat iig die canadees
5 dat mens die in het arabisch zong
6 jamai
7 peter
8 kelly clarkson
9 die uit zuid-afrika
10 alex
11 die duitse
Met citaat reageren
Oud 30-12-2003, 11:38
Megadeth
Megadeth is offline
Citaat:
Nou en.. als ik het leuk vind om naar te kijken wat is het probleem dan? Ik doe heus niet mee aan die domme bel / sms stem dingen van ze hoor.. en de audities vind ik helemaal
Oud 01-01-2004, 20:20
Auntie M
Auntie M is offline
Ik zit nu ff naar de uitslag te kijken. Hoe meer ik naar die noor kijk hoe meer ik het idee heb dat ik naar prins WA met spleetje zit te kijken
Oud 01-01-2004, 20:27
Carn
Carn is offline
zingen ken ie wel
Oud 01-01-2004, 20:30
Auntie M
Auntie M is offline
dat betwist ik absoluut niet...terechte winnaar
Oud 01-01-2004, 20:34
kast
kast is offline
De beste heeft gewonnen, bijna overal op 1, en terecht.
Met citaat reageren
Oud 01-01-2004, 20:35
skunkie
skunkie is offline
Kurt rocks! Hij is een terechte winnaar, wat een stem en trouwens zo lelijk is ie niet.
Met citaat reageren
Oud 01-01-2004, 20:40
Gadje
Gadje is offline
Citaat:
Nordland schreef op 29-12-2003 @ 18:49:
en het is nóg dommer om mensen dom te noemen, als zij een tv programma kijken, zeker als bijna elk tv programma commercieel ingesteld is
elk programma is commercieël
wie zit nu te wachten op lage kijkcijfers???
kurt is de terechte winnaar
al kijk ik nu niet....
Met citaat reageren
Oud 01-01-2004, 20:40
kiek
kiek is offline
hm laatste, dat had ik ook weer neit verwacht maar yay Kurt heeft gewoon gewonnen en Tooske deed raar
Met citaat reageren
Oud 01-01-2004, 20:41
cerys
cerys is offline
naja.. het is fijn dat die kelly niet won, dat vind ik een beetje een bitch/doos

van jamai had je wel kunnen verwachten dat ie niet won, maar laatste is wel een beetje erg genant

kurt is leuk, kan goed zingen, schattig koppie. maar ik was toch voor will
Oud 01-01-2004, 20:42
Verwijderd
hoeveelste is jamai geworden?

ik heb alleen meegekregen dat die kurt gewonnen heeft. die zong wel goed, net als die uit australie
Met citaat reageren
Oud 01-01-2004, 20:43
born2dance
born2dance is offline
Citaat:
rxQueen schreef op 01-01-2004 @ 21:42:
hoeveelste is jamai geworden?

ik heb alleen meegekregen dat die kurt gewonnen heeft. die zong wel goed, net als die uit australie
laatste....lol

waar kan men de uitslag vinden ??? linkje plzzz ?????
Met citaat reageren
Oud 01-01-2004, 20:46
Verwijderd
Nederland doet het vaker slecht bij dit soort evenementen dus Jamai kon niet anders dan laatste worden... je moet wel een beetje bij de creme de la creme van de Nederlandse showbizz horen natuurlijk

Oh, en als ik aan Idols mee zou hebben gedaan en dat heb ik niet en ik zou geweigerd zijn vanwege hoe ik eruit zie terwijl me stem wel erg goed is, zou ik nu toch een boze brief naar de Nederlandse jury schrijven..kijk dan, die Hobbit heeft toch ook gewonnen!!

Met citaat reageren
Oud 01-01-2004, 20:54
Verwijderd
AAAAh ik heb het gemist

Wel erg leuk dat die hobbit heeft gewonnen, woei <3
Met citaat reageren
Oud 01-01-2004, 20:57
Verwijderd
die volledige uitslag was wel heeeeeel kort in beeld. in ieder geval was miss clarkson niet echt vrolijk met haar 2e plaats wel mooi dat zo'n diva het verliest tegenover zo'n grappig goedzingende 'hobbit' die nog lekker normaal is gebleven. volgens mij werd die belg 3e, en daarna will young en heinz winckler. die uit canada en australie deden het ook nog redelijk. die poolse en panarabische al iets minder en onderin heeft duitsland de strijd om de 10e plaats gewonnen

sjonge dat krijg je als alleen meisjes stemmen. hind als nederlands idool had ongetwijfeld 2x meer punten gehaald!!
Met citaat reageren
Oud 01-01-2004, 21:04
Sultan_of_Swing
Sultan_of_Swing is offline
Cool dat die Noor won, ik had die Australische kerel wel wat hoger verwacht. Die lijpo uit Duitsland kreeg ook gewoon 10 punten van die Arabische landen
Oud 01-01-2004, 21:13
hansjuh
hansjuh is offline
56 AUS
72 UK
83 BEL
97 USA
48 Pan.ARB
55 POLEN
36 NL
62 CAN
45 GER
106 NO
77 ZA

ik heb de score bijgehouden maar het kan zijn dat ik ergens een foutje heb gemaakt.

Jamai met voorsprong op de laatste plaats
Met citaat reageren
Oud 01-01-2004, 22:07
Gadje
Gadje is offline
Citaat:
Milk schreef op 01-01-2004 @ 21:46:
Nederland doet het vaker slecht bij dit soort evenementen dus Jamai kon niet anders dan laatste worden... je moet wel een beetje bij de creme de la creme van de Nederlandse showbizz horen natuurlijk

en dan nog zouden we niet hoog eindigen....
Met citaat reageren
Oud 01-01-2004, 22:18
Droyd
Droyd is offline
Citaat:
MikeyMo schreef op 29-12-2003 @ 01:09:
Wat versta jij onder zanger?
En wat insinueer jij?

Ik vond Peter zijn performance vrij goed, maar als zanger vind ik hem slechts middelmatig t.o.v. zijn concurrenten, vandaar.
Een derde plaats had ik dus ook niet verwacht ondanks de symathie die ik had voor hem van beginsaf aan

Laatst gewijzigd op 01-01-2004 om 22:24.
Met citaat reageren
Oud 01-01-2004, 22:21
illogical
illogical is offline
Citaat:
kiek schreef op 01-01-2004 @ 21:40:
Tooske deed raar
lol ja idd... haar uitspraak was wat sloom en raar ofzo vond ik.. en er werd ook een beetje gelachen daarom als ik me niet vergis
Met citaat reageren
Oud 01-01-2004, 22:23
Droyd
Droyd is offline
Citaat:
forum_verslaafd schreef op 01-01-2004 @ 21:57:
die volledige uitslag was wel heeeeeel kort in beeld. in ieder geval was miss clarkson niet echt vrolijk met haar 2e plaats wel mooi dat zo'n diva het verliest tegenover zo'n grappig goedzingende 'hobbit' die nog lekker normaal is gebleven.
Mee eens. Kvond Clarkson het wel een beetje hoog op hebben idd. Die Noor is terecht winnaar.
Oud 01-01-2004, 22:39
Heleeeeen
Heleeeeen is offline
Ik haat Jamai, ik dacht dat hij 5e zou worden ofzo, echt super slecht!
Die belg vond ik niet zo goed omdat hij niet iets is voor Idols, net als Roger had hij er eigenlijk uit moeten gaan omdat ik Idols wel voor Popliedjes vind. Ik hag gehoopt dat Will Young zou winnen, heb op hem gestemd
Maarja, misschien volgend jaar wel beter!!
Oud 01-01-2004, 22:53
YPrue
YPrue is offline
Ik vind het heel erg leuk dat Kurt Nilsen heeft gewonen!
Kelly Clarkson deed erg verwaand...
Ik vind het erg jammer dat Guy Sebastian zo laag is geeindigd, dat had ik nou nooit verwacht.
Met citaat reageren
Oud 01-01-2004, 23:08
KingRebound
KingRebound is offline
And the winner issssssss:

Louie Anderson mensen:

Vergelijk zelf maar:

Oud 01-01-2004, 23:42
Damaged Justice
Damaged Justice is offline
Hahahaha, dit is echt schitterend. Op de Jamai fanclub site kwam ik dit tegen. Het had z'n zus kunnen zijn.

Met citaat reageren
Oud 02-01-2004, 00:20
Rhinus
Rhinus is offline
Ik ben blij! De man met de geweldige stem heeft gewonnen! Wahoe!

Hopelijk gaat ie U2 soort muziek maken. Hij kan echt goed zingen. Niet zo plat als die andere idols. Maar een echte stem .

Ik ben trouwens ook blij dat 'de lelijke' gewonnen heeft. Betekend toch dat de mensheid nog niet helemaal verloren is .
Met citaat reageren
Oud 02-01-2004, 08:24
Auntie M
Auntie M is offline
Citaat:
KingRebound schreef op 02-01-2004 @ 00:08:
And the winner issssssss:

Louie Anderson mensen:

[afbeelding]

Vergelijk zelf maar:

[afbeelding]

en doe er voor de gein nou ook eens een plaatje van prins WA bij.
Oud 02-01-2004, 10:30
RadioheadAnne
RadioheadAnne is offline
Heb je Kelly's hoofd gezien toen ze steeds 2e was..?

echt zo van

Wheheheheh domme amerikaan
Met citaat reageren
Oud 02-01-2004, 10:59
GUANO APES!!
GUANO APES!! is offline
Citaat:
RadioheadAnne schreef op 02-01-2004 @ 11:30:
Heb je Kelly's hoofd gezien toen ze steeds 2e was..?

echt zo van

Wheheheheh domme amerikaan

ja daar moest ik ook erg om lache
Reageren

Regels voor berichten