![]() |
|
ooh en ontopic:
Ik ben altijd heel bruin en dat blijf ik ook altijd wel, vooral mijn buik tot in de winter toch wel... Thuis hebben we ook n zonnebank dus als ik wit word ga ik er snel onder ...maar gelukkig heb ik van mezelf al n tintje en gelukkig is er zoiets als Bronzing Powder <3 |
![]() |
|
ik word nooit echt bruin en ben spierwit in de winter.
maar tóch, als ik nou m'n kleren uitdoe zie je nog altijd m'n bikini zitten. dat komt denk ik omdat zowel het bruine stuk als het witte stuk lichter is geworden.
||
Citaat:
|
Als je veel smeert met aftersun blijf je ook langer bruin en omdat je flink verbrand was zou het best kunnen dat het hierdoor komt.(je hebt waarschijnlijk wel veel gesmeerd met aftersun).
|
als je wilt merken dat je huid vernieuwd: bad nemen en daarna douchen & wassen met een vezelspons (weet ik veel, van die schuurwashandjesdingen)
maar voor zover ik me wat van biologie herinner zit de kleur in verschillende lagen hoor.
|
Geen idee maar als je erg verbrand was duurt het misschien gewoon langer voordat de huid weer hersteld is? Ik weet nog wel dat ik m'n oren heel erg verbrand had, echt de vellen hingen er los aan en het bloedde als ik er aan kwam en dat was heel eng
![]() ![]()
|
![]() |
ik scrub nooit en bij mij zie je ook waar mijn bikini heeft gezeten, goed zelfs..
wel raar dat je dat nu ineens hebt, weet je zeker dat het andere jaren niet ook al zo was?? en verder zou ik geen idee hebben hoet het komt/wat eraan te doen etc sorry
||
![]() |
Citaat:
![]() er zijn wel 2 flessen doorgegaan ofzo ![]() want o my god wat deed dat pijn ![]() had het nog nooit zo erg gehad ..en kijk volgende zomer wel beter uit ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ben ook nog steeds vrij bruin. An sich heb ik er geen problemen mee, veel mensen denken echter dat ik regelmatig onder de zonnebank te vinden ben, terwijl ik tegen zonnebanken ben vanwege het hoge energieverbruik. Bovendien ben ik van mening dat je jezelf niet nóg meer aan uv-straling bloot moet gaan stellen, zeker niet kunstmatig. Zo gezond is dat nou ook weer niet, beter is het dan om naar buiten te gaan. Onder de zonnebank liggen veroorzaakt alleen maar huidkanker, daar zit niemand op te wachten.
'Wie mooi wil zijn, moet pijn lijden.' ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik net zo ik word nooit bruin nu ben ik vd zomer ook heel erg verbrand en daarna was i dus ook heel bruin(voor mijn doen dan) en dat bruin zit er bij mij ook nog behoorlijk(met name op me armen) Ik voonut ook al vaag ma k ben dus nie de enigste :-)
Ik vinnut nie zow erg normaal ben ik zo bleek als een lijk en nu dus nie zo w erg k hoop da k vd zomer strax ook wr sneller bruin word. Najah nix aan de hand lijkt me |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
alleen als je ook op vakantie scrubt (dus vlak voor het zonnen) wordt je huid bruiner. zand over je lichaam kan dit effect ook hebben.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ben ook nog redelijk bruin vergeleken met andere mensen. Er wordt me ook al regelmatig gevraagd of ik soms op wintersport geweest ben in de vakantie (en helemaal omdat ik nu ook op krukken loop)
![]() Deze zomer ben ik wel redelijk bruin geworden en het is eigenlijk zo gebleven. Ik word niet makkelijk bruin: ik heb blond haar en een lichte huid met sproeten, dus vroeger verbrandde ik altijd. Maar de laatste jaren steeds minder en ik blijf ook steeds langer bruin. Niet heel erg, maar wel een beetje. Geen idee hoe het komt eigenlijk, maar ik heb er geen problemen mee ![]() Misschien dat het scrubben bij jou ervoor gezorgd heeft dat je lang bruin blijft. Als je dat al lang van tevoren doet voor je de zon ingaat, dan is je huid er beter op voorbereid ofzo. Dan blijf je dus ook langer bruin. |
![]() |
|
Een oud klasgenoot van me vertelde me eens hoe hij aan een rare, grote bruine plek op zijn arm gekomen was. Hij vertelde dat zijn arm tijdens een vakantie in Griekenland ooit eens behoorlijk stevig verbrand was geraakt door het zonnen. Sindsdien is die verbrande plek nooit meer lichter geworden. Wel een gek gezicht, maar het was precies alsof dat deel van zijn arm zomerbruin was. Met andere woorden: ik zou er de huidarts eens naar vragen...
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Bruin brood of wit brood? Anki | 2 | 27-11-2006 17:19 | |
Lichaam & Gezondheid |
bruin worden Romie | 41 | 15-08-2004 17:08 | |
Lichaam & Gezondheid |
pilletjes waar je bruin van zou moeten worden Martine1986 | 29 | 10-03-2004 11:56 | |
Lichaam & Gezondheid |
Zomer voorbij --> hoe kan ik langer bruin blijven ?? born2dance | 4 | 10-09-2003 09:31 | |
Lichaam & Gezondheid |
snel bruin worden aap777 | 8 | 18-06-2003 11:37 | |
Lichaam & Gezondheid |
zeer snel bruin worden ne onozele zot | 6 | 17-06-2003 10:30 |