Advertentie | |
|
![]() |
|
ik heb 2 serieuze relaties gehad maar die werkten allebei om verschilllende redenen niet... nu heb ik een hele lieve vriend die ik in de zomer heb leren kennen maar ik heb nu 5 weken iets met m heb t echt nog nooit zo goed gehad en hij geeft me t gevoel dat ik iets waard ben! en ik vind dat je op je 17de niet echt boven de 5 serieuze relaties uit moet komen want je bent nog jong, mara das natuurlijk voor iedereen verschillend!!
|
![]() |
|
Geen serieuze, teveel niet-serieuze. Veel meisjes, waar ik verkering mee had, vond ik gewoon knap en tof om mee om te gaan. Jammer dat ik op de een of andere manier altijd uitgeraken word op meisjes.
Maakt me niet zoveel uit, serieuze relaties zijn niet voor mij weggelegd en ik heb nog genoeg tijd die altijd nog aan te gaan. |
![]() |
|
Verwijderd
|
keb nu voor t eerst 'verkering'
natuurlijk basisschool haha maar dat telt niet hiervoor heb ik wel gezoend, de een betekende wat meer voor me dan de ander, sommigen heb ik ook vaker meegezoend, 1 bijvoorbeeld was echt wel wat meer, maar we hadden nix... Ik wou (tot nu dus) gewoon per se géén verkering ofzo, gewoon omdat dat me nix leek, terwijl die jongens wel best leuk waren |
![]() |
|
![]() |
3 minder serieuze (langste daarvan duurde 6 weken)
nu al sinds ruim 3 1/2 maand een vriend, waarvan ik de relatie ook als serieus bestempel en tja verder, met 7 jonges voor één avond gezoend, waar ik nu wel enigszins spijt van heb
|
ik heb 2 serieze gehad en op dit moment heb ik voor mijn gevoel de aller-serieuste (ofzoiets
![]() voor deze heb ik iets met een meisje gehad mar ik vraag me nog steeds af waarom, ze was lief hor mar totaal niet mijn type en het liep van mijn kant ook echt niet...het koste me ook geen moeite om voor me huidige en hopelijk laatste moppie te kiezen, lullig maar het zei zo als ik dit optel kom ik nu in mijn 19e levensjaar niet boven de 4 vriendinnen
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
ben 18, ik heb 3 keer iets met een jongen 'voor vast' gehad, waarvan 2 redelijk serieuse. Verder nog met een jongen of 10 gewoon gezoend, op vakantie enzo, dus meestal onbekenden.
En vorige week dacht ik iets vrij serieus te hebben met een supergoeie vriend van me, maar daar dacht hij achteraf anders over.. ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Eten & Drinken |
Bewust van de hoeveelheid suikerklontjes in producten xx-Joyce-xx | 19 | 29-07-2011 15:13 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
hoeveel procent wijzigt de gevraagde hoeveelheid wj6 | 2 | 23-09-2007 18:34 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
bepaling hoeveelheid kaliumdichromaat remy476 | 5 | 03-11-2005 15:41 | |
Software & Hardware |
[Imaging] Hoeveel centimeters? Someboy | 9 | 12-02-2005 01:19 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
wat is: hoeveel mijl is een km en hoeveel ụg:?gram halilo | 6 | 10-06-2004 18:28 | |
Eindexamens 2003 |
Hoeveel examenkandidaten per afdeling? Blisss | 12 | 21-05-2003 11:04 |