Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Omg Aragorn in een minirok
![]() Ik vond het leuk om te kijken, omdat het grappig is te zien hoe anderen zich de personages voorstellen. Ik was het er alleen niet echt vaak mee eens. Ik heb wel het idee dat Peter Jackson dingen heeft overgenomen uit de film... alleen nu kan ik niet meer precies aanwijzen wat me dat nou deed denken. |
![]() |
|
Die tekenfilm is echt fout! Geen wonder dat 't geplande 2e deel er nooit gekomen is...
![]() Toch jammer dat zo'n goed boek op zo'n manier misbruikt wordt... Maar die 'personages' waren wel heel idioot getekend, dat was nog wel grappig.. Maar Boromir de grote boze viking??? Toch maar niet dat ik zo.
|
Mja, qua tekeningen niet bepaald hoogstaand. De achtergronden uit zulke tekenfilms uit die tijd waren echter meestal heel mooi getekend/geschilderd/gekrijt.
Maar die filmbeelden van die uruk-hai waren echt slecht. Een paar van die op en neer springende, grommende idioten. Ze hadden beter alles kunnen tekenen, of iig net zoals de leden van de Fellowship helemáál overtekenen. Die personages waren namelijk ook grotendeels gefilmd. Maar dan niet alleen ingekleurd, maar overgetekend en gekleurd.
|
Ik heb erg gelachen! Erg jammer van het einde, had wel willen zien hou de het laatste boek in tekenfilm hadden willen doen. De film was wel veel maar trouw aan het boek dan de triologie van Peter Jackson, dat viel me wel op. Alleen die spastische nazgul vond ik egt heeeel fout, het hoort een groot eng wezen te zijn, niet een klein in elkaar gedoken zwart mannetje die behoorlijk spastisch is..
|||
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd op 04-01-2004 om 00:26. |
![]() |
||
Citaat:
en in de film staat ie te bleren: 'YOU CANNOT PAAAAAAAAAAAASSSSS' ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
The Hobbit(s) [2010? Peter Jackson?] Carn | 70 | 10-07-2011 20:27 | |
Films, TV & Radio |
Heavenly creatures Uice | 93 | 19-05-2006 15:53 | |
Films, TV & Radio |
Je lievelingsfillum!!! Iotje | 88 | 09-06-2003 19:38 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 | |
Films, TV & Radio |
Boek is beter dan film DaDude | 13 | 23-03-2002 19:03 | |
ARTistiek |
Lord of the rings (in de ban van de ring) DaDude | 11 | 14-12-2001 23:23 |