![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik vind t heerlijk, twee volledig bezwete lichamen die tegen elkaar plakken. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Maar ik zal andere mensen ook de kans geven te reageren in dit topic |
![]() |
||
Citaat:
Dat wordt in het voorjaar meer zichtbaar en bereikt inde zomer de top. Ja, dat inspireert. Tot het moment dat álles uitgaat zoals op het naturistenstrand, dan vermindert de lust 'zienderogen' . Maar ik zal es een jaar bijhouden hoe vaak en welke dagen / weken / maanden er de hand aan zichzelf geslagen werd.
|
Ik masturbeer in de vakanties meer dan normaal, maar dat is wel een beetje logisch... qua seizoen denk ik dat het bij mij geen verschil maakt. Ik ben in de zomer net zo geil als in de winter.
![]()
|
Voor seks is een graad of twintig een ideaal temperatuurtje. Je lichaam hoeft niet te veel te koelen vanwege hitte dus het wordt niet vies plakkerig en je hoeft ook niet angstvallig onder de dekens te blijven omdat je anders in één keer al je warmte kwijt bent. Lekker veel vrijheid, dat vind ik fijn.
Wat betreft zelfbevrediging: ik heb ik de winter altijd enorm koude handen. Daar bedank ik dus al snel voor. ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
Da's echt heel verschillend bij mij. Soms is een keer in de veertien dagen genoeg en soms is veertien keer per week maar net voldoende
![]()
|
Verwijderd
|
Als de temperaruur wel zodanig is dat je geen jas aan hoeft en in een jurkje naar buiten kunt, maar niet zodanig dat je alleen maar overleeft door in een hangmat in de schaduw helemaal niets uit te voeren. Welk jaargetijde dat is verschilt een beetje...
En trouwens ook als het vriest of bijna vriest. Behoefte aan warmte ofzo ![]() Dat komt dus neer op april, mei, juni, september, december en januari. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Al zorgen de warme perioden voor een grotere aantrekkingskracht naar buitensex. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
^_^ |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|