Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-01-2004, 14:03
Anne_Lieke
Anne_Lieke is offline
elke keer als ik iets voro school wil doen en dat dan in plan, ga ik toch weer wat anders doen
hebben jullie dat ook of hou je je altijd strak aan je planning?
Oud 04-01-2004, 14:05
ikke_ik
ikke_ik is offline
ik heb dat ook
meestal maak ik zelfs geen planning, omdat DAT zelfs niet lukt
maar als ik een planning maak, dan komt er niet heel veel van terecht...
Oud 04-01-2004, 15:16
lotjesnotje
lotjesnotje is offline
ik hou me nooit echt aan de planning... lukt niet... doe alles op het laaste moment
Met citaat reageren
Oud 04-01-2004, 15:20
@Moon
@Moon is offline
Ik kan mij ook nooit aan mijn planning houden al probeer ik dat meestal wel. Maar uiteindelijk ga ik het dan altijd weer op een ander manier doen. Daarom maak ik dus geen planning meer op papier. Ik maak nu meestal wel een soort planning in mijn hoofd van tegen die en die tijd wil ik dit of dat af hebben.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2004, 15:30
Balance
Balance is offline
grote dingen wel.
daarbij ben ik al te vaak onderuit gegaan, waardoor ik tegenwoordig weet dat ik er op tijd mee moet beginnen.

maar kleine dingen niet, die doe ik op de allerlaatste dag. Ach, dat is ook min of meer mijn planning
Oud 04-01-2004, 15:31
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Aangezien ik deze vakantie werkelijk NIKS gedaan heb aan school....nee.

maar ik ben nu nog ziek he, niet valsspelen
Met citaat reageren
Oud 04-01-2004, 15:39
Boy
Boy is offline
Ik heb dat ook hoor, is logisch want ik kan me nooit aan iets houwen, soms moet ik enkele dingen leren en dan moet ik zo een dingske" het moeilijkste" eerst leren, zeggen ze maar dan raak ik altijd zo gefrustreerd dat ik stop met leren....
Dus vanaf nu begin ik altijd met het makkelijkste
Met citaat reageren
Oud 04-01-2004, 15:46
Briseïs
Briseïs is offline
Ik plan niet en als er toevallig al een planning is dan hou ik me daar niet aan.

(ter illustratie: ik was van plan om deze vakantie eindelijk ns wat te gaan doen, dus: pws afmaken (die ik al in had moeten leveren), drie boekbesprekingen voor engels leesdossier afmaken(die ik al in had moeten leveren), mn wiskunde bijwerken omdat ik een hoofdstuk achterliep, nederlandse boeken lezen + boekbesprekingen maken en alvast wat doorlezen voor de tentamenweek volgende week. we zitten nu op de laatste dag van de vakantie, en ik heb twee nederlandse boeken gelezen en een engelse boekbespreking gemaakt.)
Oud 04-01-2004, 15:57
Verwijderd
Hmm, ja, eigenlijk hou ik me wel aan m'n planning. Ik maak opdrachten op de dag dat ik ze op krijg en ja, zo hou ik fijn veel tijd over
Met citaat reageren
Oud 04-01-2004, 16:01
Susanne
Susanne is offline
Ik zit op 't huiswerkinstituut, klinkt wel heel nerderig maar is niet zo hoor.. het is gewoon heel gemakkelijk dat er voor je gepland wordt en dat je je daar ook gewoon aan moet houden. Ik zou het zelf op den duur ook wel kunnen (moet ook steeds meer zelf doen, zodat ik als ik straks ga studeren zelf alles kan) maar vindt het op dit moment nog heel gemakkelijk, en ik haal er ook goede punten mee.. Hoef op deze manier thuis haast niets meer te doen

Het is trouwens niet zo dat er op 't HWI alleen maar leerlingen van het VMBO zitten, dat denken namelijk veel mensen, dat het een soort inrichting is voor domme mensen ofzo, maar er zitten evengoed leerlingen van de HAVO en VWO kant.
Oud 04-01-2004, 16:08
Maarten
Maarten is offline
Heb niet echt een planning, werk wanneer het moet en haal alles dus het gaat wel goed
Met citaat reageren
Oud 04-01-2004, 16:16
Verwijderd
Nee, hoe erg ik me soms dingen ook voorneem om te doen, vaak schiet het er toch bij in.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2004, 16:35
DiaNNe>!!!
DiaNNe>!!! is offline
ik plan nooit, en als ik een planning van een vak krijg ben ik m de volgende dag alweer kwijt. en ik heb mij ook toen de vakantie begon voorgenomen in ieder geval iets aan mn huiswerk te doen..

*t is nu zondag en er is nog nix van gekomen*

ik wou dat ik was als mensen zoals "Andijvie" en weet ik veel wie nog meer, netjes aan mn huiswerk enz. alles goed in plannen

maja...zo hou ik ook genoeg vrije tijd over trouwens
Oud 04-01-2004, 17:05
Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Het ging minder maar de laatste tijd weer strak de teugels erover!
Met citaat reageren
Oud 04-01-2004, 17:14
Nyawa
Meestal maak ik geen planning, maar doe ik gewoon af en toe wat. Voor de eerste tentamenweek lukte dat wel, heb geen onvoldoendes gehaald, m'n tweede tentamenweek begint volgende week dus ik hoop dat dat nu ook weer zal lukken...
Met citaat reageren
Oud 04-01-2004, 17:51
Verwijderd
Citaat:
DiaNNe>!!! schreef op 04-01-2004 @ 17:35:

ik wou dat ik was als mensen zoals "Andijvie" en weet ik veel wie nog meer, netjes aan mn huiswerk enz. alles goed in plannen
Op de middelbare school maakte ik nooit m'n huiswerk, tenzij het echt echt moest - en dan deed ik het pas op het laatste moment.
Toen ik een jaar thuis VWO ging doen, moest ik ineens alles zelf doen, ik had niemand die me hielp met plannen... En ja, toen heb ik mezelf meerdere trappen onder m'n kont moeten geven, uiteindelijk heeft het gewerkt.

Nu doe ik iets wat ik erg leuk vind, dus ja, dat helpt ook goed mee
Met citaat reageren
Oud 04-01-2004, 19:43
RomeoP
RomeoP is offline
nee

Had voorgenomen in de vak. heel veel te doen, heb eigenlijk nix gedaan
Met citaat reageren
Oud 04-01-2004, 21:13
miss Elise
miss Elise is offline
ben echt vreselijk met plannen. heb me volgends mij nog nooit aan n planning gehouden
lukt me doorgaans niet eens voor 1 dag hahaha
Met citaat reageren
Oud 04-01-2004, 21:15
Verwijderd
werkstukken ed werk ik normaal aan, gespreid over een paar weken, maar de kleine dingetjes laat ik meestal over tot de laatste dag.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2004, 21:16
Wawl
Wawl is offline
Planning kan alleen globaal een tijdspanne weergeven. Afwijkingen komen altijd voor.
Oud 04-01-2004, 21:50
Verwijderd
Als ik een planning maak, houd ik me er meestal ook wel aan Maar eerlijk gezegd ben ik te lui om daar maar aan te beginnen
Met citaat reageren
Oud 05-01-2004, 07:15
Hoipiepeloi
Hoipiepeloi is offline
Ik houd me lang niet altijd aan mijn planning, maar ik heb wel alles altijd op tijd af.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2004, 10:06
Liss
Liss is offline
Ik maak niet eens een planning omdat ik van mezelf weet dat ik me er toch niet aan kan houden..
Als iets echt moet dan doe ik het toch wel, al is dat soms op het laatste moment
Met citaat reageren
Oud 05-01-2004, 10:17
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Altijd. Ik plan alles en houd me er zo veel mogelijk aan. Vaak komt er een roosterwijziging tussen maja dan gooi je weer van alles om en krijg je alles af wat je af wilt hebben.
Oud 05-01-2004, 12:51
alpha
alpha is offline
ik heb mezelf net anderhalf uur geleden voorgenomen dat ik economie zou gaan maken, maar here I am, weer eens op het forum beland. Ik ken het gevoel, vooral in de vakantie plan ik hele boeken ed in, maar komt het er niet van. Moet ik er bijzeggen dat ik wel alles op tijd af heb ondanks mijn niet houden aan de planning. Dan moet het maar druk-druk, het komt wel af.
Oud 05-01-2004, 12:57
Stefanie
Stefanie is offline
Gister ging ik naar scholieren.com voor een werkstuk en zag toen een interessante topictitel staan, zat ik hier 2 uur later nog Ik ben hopeloos met planningen...
Met citaat reageren
Oud 05-01-2004, 15:13
silentkid
silentkid is offline
ohja planningen....ik moet steeds nieuwe maken omdat ik me er zelden aan houd en dan maak ik heel gemotiveerd weer een nieuwe en de volgende dag lig ik al achter op schema
maar als ik wel iets heb gedaan, dan schrijf ik dat soms nog op om het daarna te kunnen doorstrepen
Met citaat reageren
Oud 05-01-2004, 16:57
Dory
Dory is offline
Als ik zelf een planning maak hou ik me er wel aan omdat ik dan ook rekening kan houden met andere dingen.

Ik hou me vrijwel nooit (bewust) aan planningen van een leraar.
Oud 05-01-2004, 17:18
fractuur
fractuur is offline
Nooit. Of in ieder geval in mindere mate. Als ik me voorneem om in de vakantie al mijn natuurkunde in te halen, doe ik de helft. Zo lui ben ik nou ook al weer niet.
Oud 05-01-2004, 17:22
Silver rain
Silver rain is offline
niet echt nee. Daarom probeer ik me te dwingen meteen al iets eraan te doen omdat ik de rest toch zal uitstellen tot de avond ervoor
Oud 05-01-2004, 18:27
the tourist
the tourist is offline
Ik maak nooit planningen, omdat ik me er toch niet aan hou. Nee dus
Met citaat reageren
Oud 05-01-2004, 18:33
Verwijderd
Planning?
*zoekt op in het woordenboek*
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren