Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
stel wat hogere eisen aan een jongen. Wacht bijvoorbeeld langer met zoenen en evt sex. Zoals ik het lees hebben die 2 jongens alleen maar gekeken naar je uiterlijk en niet de persoon erachter en heb jij feitelijk hetzelfde gedaan. Tip: Spreek gewoon wat af met een jongen op een niet liefdesbasis, probeer m eerst beter te leren kennen. Ga dan niet naar een overvolle discotheek maar samen wat drinken/eten etc. Je merkt dan vazelf of er een bepaalde aantrekkingskracht is. ZO doe ik het de laatste jaren en het bevalt me wel, weet tenminste daardoor wel of het meisje daadwerkelijk mij waard is. Beetje respect voor jezelf!!!
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je hoort niet misbruikt te worden. Er zijn zat andere manieren waarop je kan leren dat sommige jongens niet zo fris zijn. Ik moet wel zeggen: op deze manier leer je het snelst. Tand door je lip, open knieen en geschaafde ellebogen. Je bedenkt je wel 2 keer voordat je weer zo struikelt. |
![]() |
|
tja, dat is het lastige... ze kunnen het soms zo goed verborgen houden wie ze werkelijk zijn....
maar wees niet te naïef, dus laat je niet meteen inpakken, wees op je hoede en doe vooral geen dingen overhaast.... als een jongen je echt leuk vind, zal ie geduld met je hebben en zoiezo, je bent 15... wil je echt al iets serieus beginnen? |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De universele waarheid Verwijderd | 30 | 14-08-2006 10:39 | |
Verhalen & Gedichten |
Het land van... Verwijderd | 52 | 21-11-2005 09:13 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 | |