Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() zo direct bedoel ik het niet, maar mensen die menen dat bands nooit wat met hard werk bereiken maar enkel met asskissing, en bands die er dus hard voor hebben gewerkt beschuldigen van hielen likken e.d.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
kung fu vond ik hun minste cd. noisy fairytales, dat nummer 'can anybody tell me', heeft geloof ik een half jaar door mijn kop lopen zingen. leuk refreintje. Exo: heb jij geen respect of waardering voor heideroosjes? respect en het waarderen van muziek is iets anders.
|
Verwijderd
|
Respect vind ik een te vaag begrip om te hanteren in onze maatschappij, iedereen handelt naar wat voor hun uit hun eigen oogpunt het voordeligst is (dat keur ik niet af), dus waarom zou de 1 meer respect verdienen naarmee dan een ander.
Waarderen doe ik het niet, want ik vind de muziek gewoon niet aantrekkelijk. Kwestie van opvoeding. |
![]() |
||
Citaat:
'iederen handelt naar wat voor hun eigen oogpunt het voordeligst is?'. Ja? Wat heeft dat te maken met respect voor een band die keihard werkt? Respect een vaag begrip? Je maakt het een vaag begrip.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
Tuurlijk werken meneer Roelofs & z'n makkers hard, anders zouden ze niet zoveel platen uitbrengen en zoveel geld verdienen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik vind ze nog steeds leuk...lekker hard aanzetten, mee schreeuwen en net doen alsof je een kwade en gefrustreerde punk bent ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
ik had eerst nog een mp3 met de heideroosjes die een YOT cover deden. en ik speel nu in de band waarbij HR hun eerste optreden bij in het voorprogramma hadden ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Hulde aan Heideroosjes topic hellion | 27 | 20-04-2007 21:48 | |
Muziek |
Heideroosjes 15 jaar Verwijderd | 66 | 31-01-2005 12:00 | |
Muziek |
Heideroosjes bus verongelukt FaceTheTruth | 100 | 18-02-2004 11:01 | |
Muziek |