Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
ik ben trots op mezelf
![]() *en eigenlijk vind ik dat best wel zielig ![]() weer naar school geweest vandaag voor het eerst sinds 4 weken toch is dat best vreemd maar het gaat nu wel weer goed met me ![]() leuk gesprek met mentrix had vanmiddag met mn moeder ook leuk gesprek en langs, het tuinpad van mijn vader, zag ik de hoge bomen staan... ik was een kind, hoe kon weten.. dat dat voorgoed voorbij zou gaan... |
![]() |
|
Verwijderd
|
+ Leuke dag op school gehad
+ Leuk verjaardagscadeau gehad + Morgen jarig + Waarschijnlijk hoog cijfer voor economie ![]() + Mooie cd geleend bij bibliotheek - 6.8 voor geschiedenis (beetje laag voor mijn doen) - Veel huiswerk - Handelingsdeel nog afmaken - Tentamens - Gebrek aan zelfdiscipline en concentratie - Voel me nutteloos Hmmm... een 7. ![]() |
![]() |
|
5 januari
opnieuw naar school maar ook wel weer leuk....iedereen weer zien slecht geslapen geen pukkels, haar wil ook wel was gezellig op school hard gewerkt voor exames thuis was het gezellig zie me vriendje helaas niet lekker gegeten keelpijn en verkouden ik ga nu tv kijken al met al een goeie 8
|
+ komende tijd veel vrij op school en weinig achterstand
+ lekkere sex gehad + uberverlieft (nog steeds) + lekkere cake eten - word moe en moet morgen vroeg op maar zit om 24:00 nog steeds op het forum laten we zeggen: 9
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() @dreen: (}) Ontopic ![]() honger genoeg gegeten koud kachel hoger + thee vanavond trainen klote weer gelukkig met de auto te vroeg op school (één uur maar ![]() wanneer mailt ze het? stelletje slome duikelaars veranderen LIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEVE CJ en lieve Muis en Fleur ![]() |
![]() |
|
- honden doen irri
- mensen lopen te doen alsof ik debiel ben - rotweer - moe, hoofdpijn, buik doet raar > ziek - onwerkelijk gevoel - voel me down maar geen flauw idee hoe t komt.. - *zucht...* + vriend vroeg thuis.. (gelukkig maar..)
|
Verwijderd
|
ik heb geen idee wat ik heb, maar ik voel me nogal kut
zou het door het weer komen? stomme wiskunde waarom wind ik me daar zo enorm over op ![]() moet me kamer opruimen moet huiswerk maken moet vanalles en ik heb er absoluut geen zin in *ik doe het dus maar niet, ook al is dat niet de oplossing* afspraak huisarts gemaakt ![]() Ik weet het niet We dromen allemaal van de anderen, we dromen allemaal dat wij dat zijn. We dromen allemaal van de wilde handen, we dromen dan dat ze van ons zijn Laatst gewijzigd op 06-01-2004 om 14:41. |
![]() |
|
o boy o boy!!!!
![]() ![]() ![]() ![]() heb vandaag de eerste versie van mn werkstuk teruggekregen (moest ik uiterlijk 31 dec naar mn docent melen) en ik zat dus mega in de stress omdat ik het gevoel had dat t vrij slecht was, aangezien het schrijven echt voor geen meter opschoot steeds... en weten jullie wat mijn docent zei????????? "Dit is een van de beste eerste versies die ik in jaren gezien heb" "heel goed geschreven" ![]() ![]() damn I'm good ![]() ![]() dat zijn weer 7.5 studiepunten ![]() ![]() en ook nog vandaag met een vriendin naar kinderboeken en letterkundig museum in den haag geweest, wat kewl was, en naar een tentoonstelling van boeken uit het persoonlijke archief van het koninklijk huis (ook in amsterdam) wat echt zó kewl was, ongelooflijk... echt super oude boeken enzo (dit is enigszins offtopic, ik weet, maar ben echt helemaal blijig en alleen thuis dus moet t toch ergens kwijt ![]() woh dit was echt een superdag! zeker omdat ik me heel erg kut voelde en er heel erg tegen op zag, gister avond... ![]() DE EUFORIE! cijfer tot nu toe: 9.9 (geen 10, want ik heb patat gegeten waar ik me een beetje schuldig over voel ![]() ![]() |
![]() |
|
cabaret
leuk super gezellig filmen auditie we zijn door! ze vonden het leuk positief niet te lang blij blij blij leuke mensen leuke dag klasgenoten gezellig toch een leuke klas super dag ![]() mama en opa jarig uit eten gezellig ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() goede training ijverig goed gevoel geen? vrede lekker uitslapen Ja, ik heb er vrede mee gevonden meisje die hetzelfde meemaakt fijn praten
||
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
En ik weet dat je dit ook op pakt met 'ik zal wel niet meer posten' enz, maar ik zeg het toch. Wat je er mee doet moet je zelf weten, verder zal ik je niet lastig vallen. Citaat:
En dat is zonde van je energie. iig hier op het forum zou dat niet nodig hoeven zijn nl. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|