Advertentie | |
|
![]() |
|
ja mezelf
![]() Wat een stomme uitvinding die paal trouwens, de hele boel daarbinnen staan constant in de hens, en de lucht die dáárvan komt is stukken erger dan een sigaretje... ![]()
|
![]() |
Ja, aardig wat mensen.
Ook zat er een te blowen in de trein, zaterdag. Was op de Schiphollijn, dus ik heb er echt niets van gezegd. Ik kijk wel uit. En een ander, zo'n asosociaal kutwijf, zette d'r koffers en zoontje midden in de hal van de trein neer zodat niemand er nog langs kon en stak vervolgens een sigaret op. |
![]() |
|
jah ik ben wel n paar keer op een (overdekt) sation geweest en ze rookten nog evenveel als altijd. Kijk, een wet is leuk, maar als niemand controleer of ie nageleefd word, hier in groningen iig niet. Ik denk dat t net zoiets word als dronken over straat lopen, iedereen doet t en je word never gecontroleerd ofzow en op een gegeven moment vergeet men gewoon dat het verboden is. ag..tja
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() (ligt t aan mij of maak ik opeens heel veel typfouten ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ja, ik zag een treinschoonmaakmannetje vrolijk rokend door de trein en op het station lopen. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
ja mezelf, en toen heb ik iets ontzettend crimineels gedaan, zullen jullie me niet aangeven???
nee??? mooi, ik ben toen met een brandende sigaret door het station heen naar een rookpaal ( overigens zou Freud dit een geweldige term vinden) gelopen om hem verder op te roken. niet verder vertellen he?? |
![]() |
||
Citaat:
![]() ook altijd leuk om 'm op te dreunen als je je sjekkie staat te draaien. "Please note that smoking is not allowed in underground stations. Smoking is also prohibited in all metros, trams and busses of the R.E.T." *tjk* peuk aan. ontopic: nee, maar daar let ik niet op. (heb overigens wel zelf al staan roken op 'n overkapt perron.) was trouwens niet van plan me aan deze absurde tabakswet te gaan houden eerlijk gezegd.
Laatst gewijzigd op 06-01-2004 om 18:42. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Jazeker heb ik iemand betrapt... Mezelf
![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() edit: o wacht, ik trek je wel gewoon aan een van je stoere piercings van het perron af. (hah ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() "hij rookt op 'n perron, wat aso! laat ik hem maar helemaal de kanker in slaan, dat zal 'm leren." ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
maar dit laat wel leuk zien hoe zo'n wet meer wrijving in 'n toch al verneukte maatschappij teweeg brengt. ![]()
Laatst gewijzigd op 07-01-2004 om 12:27. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
edit: btw, als je het nog niet wist, er is ook nog zoiets als meeroken ![]() edit2: overigens is het natuurlijk volledig besides the point of je het met de desbetreffende wet eens bent. je hebt je er maar aan te houden, zo werkt dat nu eenmaal in deze wereld. stel je voor dat iedereen zou vinden dat het onzin is dat shoplifting illegaal is. dat vindt albert heijn vast niet leuk. Laatst gewijzigd op 07-01-2004 om 12:03. |
![]() |
|
Het kan me écht aan mijn reet roesten of er iemand op een station rookt. Zolang ze niet in mijn gezicht staan te blazen.
Ik ga er dan ook zeker niet op letten en ik heb er ook nog geen gezien.
||||
Citaat:
Ik heb alleen nog steeds het idee dat er erg veel (te veel) 'zeiken om het zeiken' types tussen zitten. Die nieuwe wet is er onder andere ook door die paar zeuren in nederland, die gaan nog eens dood van dat lobbyen. (of anders wel aan het verspreiden van misleidende informatie, het stigmatiseren van de roker, knoeien met cijfertjes, etc.) Deze wet is gewoonweg rokertjes pesten. (die rookpalen staan ook op perrons btw, dus wat ze er nou mee opgeschoten zijn? "je mag alleen daar op het perron roken..." met 'n beetje common sense weet je ook wel dat je niet met je peuk tussen een groep astma patienten moet gaan staan. 't is overheidsbetutteling, pronken met (ondoordachte) daadkracht. "kijk, we pakken de rokers aan, goed ey?") Citaat:
![]() Citaat:
(hou jij je aan elke wet? kan 't me niet voorstellen.)
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||||||
Citaat:
wat niet helpt bij 't ontmoedigen. bovendien werkt verbieden vaak averechts, zeker met iets als roken, wat al eeuwen in onze cultuur zit. (net als bijv. dat er nog nooit zoveel gezopen is als toen met de drooglegging.) je werkt criminaliteit en ongehoorzaam gedrag in de hand met zulke wetten. (en als alle rokers per direct zouden stoppen en gestopt blijven kan balkenende het nog best moeilijk krijgen met dat beloofde economisch herstel. de overheid verhoogt de accijnzen omdat steeds meer mensen stoppen met roken. ![]() Citaat:
(dan is achteraf zeiken en zielig doen ook zo sneu.) Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Het verband tussen agressie in de trein en het controleren van de kaarten. basje | 89 | 19-05-2003 20:54 | |
Verhalen & Gedichten |
Meisjes uit Zwolle Ringmaster | 10 | 31-08-2001 17:06 | |
ARTistiek |
Meisjes uit Zwolle Ringmaster | 9 | 25-08-2001 18:55 |