Advertentie | |
|
![]() |
|
Wij ontvangen op tv. een zender die de hele dag catwalk shows en achter de schermen dingen uitzendt. Het ziet er vaak cool uit, maar heel vaak dnek ik ook "
![]() ![]() ![]() Wel zitten er vaak leuke ideeën bij om zelf te gebruiken , maar om er zelf in te gaan lopen. Nee bij de meeste dingen niet. Niet omdat het er zo raar uit ziet, maar het meeste is nogal bloot en zo knap ben ik ook weer niet ![]()
|
![]() |
neej, vind het meestal toch niet mooi en dan zou ik me er ook niet erg zeker in voelen
![]()
|
Ik heb een aantal keren meegelopen in modeshows van eindexamenstudenten van mode-academies. Dat was echt supergaaf om te doen, de meest vage creaties aangehad, haar en make-up erbij, ik vond het echt geweldig om er voor een moment helemaal anders uit te zien
![]() In het dagelijks leven zou ik bepaalde dingen niet aantrekken nee, maar zoals al gezegd, daar is het meestal ook niet voor bedoeld. Maar ik durf het dus op zich wel, heb er immers voor publiek in gelopen ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
*offtopic*
haha ja wat cemetaryslut zegt is zekers waar...een vriendin van mij had zich ingeschreven voor zo'n school voor mode en kleding design ensow...en toen was ze uitgenodigt ensow...en toen ze daar op school kwam waren er natuurlijk owk meer mensen uitgenodigt en die hadden allemaal kleren bij zich ensow...ze moest ook opdracht doen...wist ze niet dus zij ging al gewoon kijken en had eigenlijk nix meer van verwacht dus ze maakte iets met der eigenschoen en rok ofsow....en toen was ze aangenomen omdat ze gewoon creatiev was met het beperkt spullen dat ze had en mensen die allemaal zooi hadden mee genomen waren afgewezen... maar om ff ontopic te komen xou het opzich wel keertie willen dragen ofsow....maar niet van die dingen die supers veel onthullen dus dat je driekwart naakt loopt ofsow...maar verder ja, wrom niet ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Zo zou ik het ook wel durven, voor een modeshow of publiek, maar ik zou er niet serieus in naar school gaan. Daarvoor vind ik het meestal toch te bloot en te heftig.
|
Jahoor, ik zou het zeker willen dragen, maar ik zou het niet doen. Dat is gewoon moord voor de modewereld, deze kunstwerkjes horen thuis op de catwalk en niet op straat, dat zou trouwens ook gewoon doodzonde zijn.
Dit soort creaties zijn bedoeld als inspiratie op "lagere" modebeelden, dus het gaat van de catwalk naar andere ontwerpers die er iets "draagbaars" van maken, maar nog steeds heel duur. en dan komt het uiteindelijk (een half jaar later) in de H&M terecht. Eigelijk dragen we allemaal die creaties dus al. alleen dan in een wat "mindere" vorm.
|
Verwijderd
|
Hm, ik ga natuurlijk niet in iets lopen dat totaal niet draagbaar is in't dagelijks leven, dat ziet er gewoon belachelijk uit. Maar zoals Acid-Star al zei, die dingen horen gewoon thuis op de catwalk, het is niet bedoeld om er zo mee naar buiten te lopen, het is bedoeld om inspiratie uit te halen, om er dingen van te maken die minder extreem zijn. Maar ik vind 't wel leuk om iets te dragen waarvan andere mensen zouden zeggen 'dat je dat aaaaandurft'. Mja.
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar ja verder echt van alles... van netjes tot punkachtig ![]()
||
![]() |
Citaat:
Ik zlef hmm zou niet zo snel in van die hele vage creaties lopen..maar ook omdat ik t gewoon niet mooi vind voor t dagelijks leven zeg maar. Zo'n modeshow lijkt me wel heel leuk.
||
Citaat:
|
![]() |
|
ik zou die creaties niet zo snel dragen nee, maar goed, ik vind het bij die modellen op de catwalk vaak ook al niet mooi staan, laat staan op mij
![]()
||
Citaat:
voorbips????? bah bah walg kots
||
Citaat:
|
durven: ja, in de meeste gevallen; als het niet te bloot is. Dat op die foto vin 'k wel te bloot. Óf ik ook die kleren zou willen dragen: nee. In de meeste gevallen zitten die kleren voor geen meter, en zoals al eerder gezegd is, het is gemaakt voor de catwalk.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Zou jij idiote catwalk creaties aan trekken? rodina | 42 | 30-04-2003 17:08 |