Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-05-2002, 21:32
bubbeltjes
bubbeltjes is offline
Op de Catwalk zie je vaak kleding die amper draagbaar is. Ik denk dan weleens 'Wie trekt dit in hemelsnaam oooooit aan?'
Ja beroemdheden op premieres misschien, maar over het algemeen zie je vaak dingen voorbij komen die volstrekt onpraktisch, ondraagbaar en zeer gewaagd zijn.
Zou je zulke dingen durven dragen? Als we even aannemen dat je er het geld voor hebt

Voorbeeldje:

Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-05-2002, 21:34
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Ik vind het altijd heel leuk om naar te kijken,zit zoveel creativiteit in...al zitten er ook vaak dingen tussen waarvan ik zoiets heb van..pak een vuilniszak knip er een gat in,en het heeft het zelfde effect.
Ik zou het niet dragen omdat het idd. vaak ondraagbaar is.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2002, 21:39
AnTaRTiCa
AnTaRTiCa is offline
nee ik zou owk nie weten waar ik dan met die kleding heen moet gaan zie me zow al naar school gaan of zow naar het dorp...
Oud 14-05-2002, 21:40
de
de is offline
Ik zou het opzich wel durven,

maar waarom zou ik?
die dingen zijn gemaakt als prototype en niet als standaard confectie
Met citaat reageren
Oud 14-05-2002, 21:43
Verwijderd
Citaat:
de schreef:
Ik zou het opzich wel durven,

maar waarom zou ik?
die dingen zijn gemaakt als prototype en niet als standaard confectie
precies...
Veel van deze bijzondere creaties verdwijnen gewoon in een museum of komen bij een verzamelaar terecht...

Maar tuurlijk ik durf best een rare creatie te dragen. En ik zou dat best wel willen op de cattwalk! (met mijn 1 meter 70)

Laatst gewijzigd op 14-05-2002 om 21:46.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2002, 21:49
punkyfish
punkyfish is offline
uhm. durven? i don't know... maar ik zou het iig niet willen. die ondraagbare, idiote creaties zijn voor mij de reden waarom ik dat catwalkgedoe niet leuk vind. ik vind het té, wat het niet mooi maakt.
Oud 14-05-2002, 21:55
Kleine A*
Kleine A* is offline
Op de Catwalk wel maar gewoon niet denk ik...
Oud 14-05-2002, 21:56
italianboy
italianboy is offline
staat niet bij mn borsthaar
Met citaat reageren
Oud 14-05-2002, 22:05
*~*DOOR*~*
*~*DOOR*~* is offline
Wij ontvangen op tv. een zender die de hele dag catwalk shows en achter de schermen dingen uitzendt. Het ziet er vaak cool uit, maar heel vaak dnek ik ook " " Sommige dingen slaan naar mijn idee gewoon nergens op.
Wel zitten er vaak leuke ideeën bij om zelf te gebruiken , maar om er zelf in te gaan lopen. Nee bij de meeste dingen niet. Niet omdat het er zo raar uit ziet, maar het meeste is nogal bloot en zo knap ben ik ook weer niet
Oud 14-05-2002, 22:13
Verwijderd
durf t wel maar zou t neit doen

maar dat blote vinnik nix (niet met mijn lichaam..)
Met citaat reageren
Oud 14-05-2002, 22:14
bubbeltjes
bubbeltjes is offline
Citaat:
italianboy schreef:
staat niet bij mn borsthaar
Scheer 't af....
Met citaat reageren
Oud 14-05-2002, 22:33
utopian me
utopian me is offline
neej, vind het meestal toch niet mooi en dan zou ik me er ook niet erg zeker in voelen , vind het heus niet zo erg wanneer er mensen naar me kijken..... maar dan moet ik wel van weten dat ik MEZELF er iig leuk uit vind zien.... maar als ik dat niet eens vind tja... dan zou ik het zoiezo niet doen..... en zou ik me heel erg onzeker voelen en het op die manier dus ook niet goed durven.... ofzo?
Oud 14-05-2002, 22:41
italianboy
italianboy is offline
Citaat:
bubbeltjes schreef:

Scheer 't af....
kom jij t maar doen..

grr
Met citaat reageren
Oud 15-05-2002, 07:14
Secreet
Secreet is offline
De kleding op dat plaatje zou ik niet aandoen neej...

maar zoiets weer wel:

Oud 15-05-2002, 07:18
Esmée
Esmée is offline
Ik heb een aantal keren meegelopen in modeshows van eindexamenstudenten van mode-academies. Dat was echt supergaaf om te doen, de meest vage creaties aangehad, haar en make-up erbij, ik vond het echt geweldig om er voor een moment helemaal anders uit te zien
In het dagelijks leven zou ik bepaalde dingen niet aantrekken nee, maar zoals al gezegd, daar is het meestal ook niet voor bedoeld. Maar ik durf het dus op zich wel, heb er immers voor publiek in gelopen
Oud 15-05-2002, 11:57
shanli
shanli is offline
Citaat:
CemetarySlut schreef:
Ik vind het altijd heel leuk om naar te kijken,zit zoveel creativiteit in...al zitten er ook vaak dingen tussen waarvan ik zoiets heb van..pak een vuilniszak knip er een gat in,en het heeft het zelfde effect.
Ik zou het niet dragen omdat het idd. vaak ondraagbaar is.
Oud 15-05-2002, 13:08
Chilli Dude
Chilli Dude is offline
*offtopic*
haha ja wat cemetaryslut zegt is zekers waar...een vriendin van mij had zich ingeschreven voor zo'n school voor mode en kleding design ensow...en toen was ze uitgenodigt ensow...en toen ze daar op school kwam waren er natuurlijk owk meer mensen uitgenodigt en die hadden allemaal kleren bij zich ensow...ze moest ook opdracht doen...wist ze niet dus zij ging al gewoon kijken en had eigenlijk nix meer van verwacht dus ze maakte iets met der eigenschoen en rok ofsow....en toen was ze aangenomen omdat ze gewoon creatiev was met het beperkt spullen dat ze had en mensen die allemaal zooi hadden mee genomen waren afgewezen...

maar om ff ontopic te komen xou het opzich wel keertie willen dragen ofsow....maar niet van die dingen die supers veel onthullen dus dat je driekwart naakt loopt ofsow...maar verder ja, wrom niet *gaat alvast oefenen met lopen*
Oud 15-05-2002, 15:28
Lievelotje
Lievelotje is offline
Citaat:
Esmée schreef:
Ik heb een aantal keren meegelopen in modeshows van eindexamenstudenten van mode-academies. Dat was echt supergaaf om te doen, de meest vage creaties aangehad, haar en make-up erbij, ik vond het echt geweldig om er voor een moment helemaal anders uit te zien
In het dagelijks leven zou ik bepaalde dingen niet aantrekken nee, maar zoals al gezegd, daar is het meestal ook niet voor bedoeld. Maar ik durf het dus op zich wel, heb er immers voor publiek in gelopen
is he, heb ik ook gedaan en is inderdaad errug leuk. wat voor dingen lieten ze jou dan allemaal showen?
Oud 15-05-2002, 17:11
Roos
Roos is offline
Citaat:
Esmée schreef:
Leuk he

Zo zou ik het ook wel durven, voor een modeshow of publiek, maar ik zou er niet serieus in naar school gaan. Daarvoor vind ik het meestal toch te bloot en te heftig.
Oud 15-05-2002, 17:36
acid-star
acid-star is offline
Jahoor, ik zou het zeker willen dragen, maar ik zou het niet doen. Dat is gewoon moord voor de modewereld, deze kunstwerkjes horen thuis op de catwalk en niet op straat, dat zou trouwens ook gewoon doodzonde zijn.

Dit soort creaties zijn bedoeld als inspiratie op "lagere" modebeelden, dus het gaat van de catwalk naar andere ontwerpers die er iets "draagbaars" van maken, maar nog steeds heel duur. en dan komt het uiteindelijk (een half jaar later) in de H&M terecht. Eigelijk dragen we allemaal die creaties dus al. alleen dan in een wat "mindere" vorm.
Oud 15-05-2002, 18:16
Verwijderd
Hm, ik ga natuurlijk niet in iets lopen dat totaal niet draagbaar is in't dagelijks leven, dat ziet er gewoon belachelijk uit. Maar zoals Acid-Star al zei, die dingen horen gewoon thuis op de catwalk, het is niet bedoeld om er zo mee naar buiten te lopen, het is bedoeld om inspiratie uit te halen, om er dingen van te maken die minder extreem zijn. Maar ik vind 't wel leuk om iets te dragen waarvan andere mensen zouden zeggen 'dat je dat aaaaandurft'. Mja.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2002, 18:20
Esmée
Esmée is offline
Citaat:
Lievelotje schreef:

is he, heb ik ook gedaan en is inderdaad errug leuk. wat voor dingen lieten ze jou dan allemaal showen?
Van alles... bij de laatste show die ik deed (al hele tijd geleden) zat ik een speciaal deel van de show dat een ode was aan Frank Zappa. Keiharde Frank Zappa muziek en een catwalk in de vorm van een kruis, publiek zat overal tussendoor zeg maar... Ik droeg toen een gifgroen jasje, met allerlei zwarte borduursels, beetje space-achtig model, en eronder alleen een zwarte panty en onwijze naaldhakken (was nog ff wennen ), haar beetje punk achtig gedaan, superveel make up, nepnagels van 10 cm of zo...
Maar ja verder echt van alles... van netjes tot punkachtig
Oud 15-05-2002, 20:30
feline
feline is offline
Citaat:
Esmée schreef:

Van alles... bij de laatste show die ik deed (al hele tijd geleden) zat ik een speciaal deel van de show dat een ode was aan Frank Zappa. Keiharde Frank Zappa muziek en een catwalk in de vorm van een kruis, publiek zat overal tussendoor zeg maar... Ik droeg toen een gifgroen jasje, met allerlei zwarte borduursels, beetje space-achtig model, en eronder alleen een zwarte panty en onwijze naaldhakken (was nog ff wennen ), haar beetje punk achtig gedaan, superveel make up, nepnagels van 10 cm of zo...
Lijkt me gaaf inderdaad...
Ik zlef hmm zou niet zo snel in van die hele vage creaties lopen..maar ook omdat ik t gewoon niet mooi vind voor t dagelijks leven zeg maar.
Zo'n modeshow lijkt me wel heel leuk.
Oud 15-05-2002, 20:33
Guineverea_witch
Guineverea_witch is offline
ik loop nou ook met m'n broek op m'n reet waardoor je m'n hele string/boxer ziet haha,maar dat hierboven vindt ik wel errug....jaiks straks kom je je leraar tegen ofzo......
Oud 15-05-2002, 21:22
Lievelotje
Lievelotje is offline
Citaat:
Esmée schreef:

hmm leuk is dat he die extreme dingen, echt helemaal opkleden voor 1 minuut catwalk en eigenluk kun je dan veel meer dan wanneer je gewoon de straat op moet. heb eens een soort jurkje aangehad dat eigenluk alleen bestond uit een soort moussen hoepels die naar beneden toe steeds verder uit elkaar hingen met alleen nylondraadjes ertussen (begon als een soort tubetop op mun borsten en dan naar beneden toe steeds wijder en met steeds meer tussenruimte) en dan daaronder alleen een soort pleister (weet niet hoe ik het anders moet noemen) over mun voorbips (!?) en een paar immense plateaugezoolde boots en een andere keer had ik een catsuit die wel van slangevel leek, helemaal glanzend en geschubt en hier en daar 'beschadigingen' in de huid waar dan mijn blotemensenvel doorheen piepte, daar ben ik nog wel eens in wezen stappen, alleen erg zweterig. wel veel bekijks, ws vooral vanwege de nogal strategische 'luchtgaten'
Oud 16-05-2002, 07:41
TearSong
TearSong is offline
ik zou die creaties niet zo snel dragen nee, maar goed, ik vind het bij die modellen op de catwalk vaak ook al niet mooi staan, laat staan op mij
Oud 16-05-2002, 08:17
de wijze jodokus
de wijze jodokus is offline
Citaat:
Lievelotje schreef:

hmm leuk is dat he die extreme dingen, echt helemaal opkleden voor 1 minuut catwalk en eigenluk kun je dan veel meer dan wanneer je gewoon de straat op moet. heb eens een soort jurkje aangehad dat eigenluk alleen bestond uit een soort moussen hoepels die naar beneden toe steeds verder uit elkaar hingen met alleen nylondraadjes ertussen (begon als een soort tubetop op mun borsten en dan naar beneden toe steeds wijder en met steeds meer tussenruimte) en dan daaronder alleen een soort pleister (weet niet hoe ik het anders moet noemen) over mun voorbips (!?) en een paar immense plateaugezoolde boots en een andere keer had ik een catsuit die wel van slangevel leek, helemaal glanzend en geschubt en hier en daar 'beschadigingen' in de huid waar dan mijn blotemensenvel doorheen piepte, daar ben ik nog wel eens in wezen stappen, alleen erg zweterig. wel veel bekijks, ws vooral vanwege de nogal strategische 'luchtgaten'
*gaat ze weer erger irriteer erger*

voorbips????? bah bah walg kots
Oud 16-05-2002, 08:29
Martin Dude
Martin Dude is offline
Ik wel Ben© voor alles in

maarja, wie zou er dan nog komen kijken?..
Oud 16-05-2002, 13:03
Esmée
Esmée is offline
Citaat:
de wijze jodokus schreef:

*gaat ze weer erger irriteer erger*

voorbips????? bah bah walg kots
Hahaha
Oud 17-05-2002, 19:15
Roozie
Roozie is offline
Citaat:
Esmée schreef:
Zoiets lijkt me ontzéttend leuk om te doen!! Ben je er voor uitgenodigd?
Oud 18-05-2002, 12:50
AtHell
AtHell is offline
nope now way

*is heel bang voor die dingen*
*rent weg bij zien van plaatjuhs*

Oud 20-05-2002, 14:55
Luca
Luca is offline
iets echts bloot niet, maar iets wat creatief heel goed in elkaar zit zou ik wel aantrekken.
Oud 20-05-2002, 16:22
~blue christal~
~blue christal~ is offline
durven: ja, in de meeste gevallen; als het niet te bloot is. Dat op die foto vin 'k wel te bloot. Óf ik ook die kleren zou willen dragen: nee. In de meeste gevallen zitten die kleren voor geen meter, en zoals al eerder gezegd is, het is gemaakt voor de catwalk.
Oud 21-05-2002, 06:42
Esmée
Esmée is offline
Citaat:
Roozie schreef:

Zoiets lijkt me ontzéttend leuk om te doen!! Ben je er voor uitgenodigd?
Yep
Reageren

Regels voor berichten