Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Verhalen & Gedichten
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-12-2003, 16:13
Stefanie
Stefanie is offline
Wie leest hier de boeken van Nicci French (of heeft ze gelezen)? Welk boek vond je het best/mooist/spannends en waarom?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-12-2003, 18:39
spunky
spunky is offline
Ik heb 'Het veilige huis' gelezen. Met plezier. Ik vond het een mooi boek met een redelijk sterk en onderhoudend verhaal. Maar om nu binnenkort meer van haar te lezen? Neuh...
Oud 30-12-2003, 18:43
Medea
Medea is offline
Ik heb ze allemaal gelezen, ook de boeken die Nicci Gerard en Sean French apart hebben geschreven. Ik vind ze heel goed. Het veilige huis is mijn favoriet, maar ook hun laatste De Verborgen Glimlach vond ik heel goed.
Oud 31-12-2003, 16:24
Stefanie
Stefanie is offline
Het boek de bewoonde wereld was ook zo lekker gruwelijk Het veilige huis moet ik nog lezen en dat ga ik binnenkort doen, ben wel benieuwd!
Met citaat reageren
Oud 08-01-2004, 13:51
**Lololo**
**Lololo** is offline
Ik heb ze bijna allemaal al gelezen, ik moet nog "de verborgen glimlach" en de boeken die ze apart hebben geschreven.
Ik vind het erg mooie boeken, lekker eng

Het beste boek vond ik trouwens het eerste boek wat ik van hun gelezen heb, Onderhuids.
Ik vond het erg leuk dat het over 3 verschillende personages ging en dat je in elk deel van het boek een persoon volgde.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2004, 14:18
Verwijderd
Heb ze nog niet allemaal gelezen, maar de Bewoonde Wereld vind ik tot nu toe de beste
Met citaat reageren
Oud 08-01-2004, 17:54
ikaruz
ikaruz is offline
Ik vind het erg leuke boeken. Hoewel ze nu steeds slechter worden. Verborgen glimlach vond ik echt bar slecht, heb ik totaal niet met plezier gelezen, hoewel het einde dan wel verrassend vond. Bewoonde wereld vond ik ook erg leuk, maar daar vond ik het einde dan weer niet leuk.
De beste vind ik toch het veilige huis en onderhuids. Daaarvan zit het verhaal gewoon het beste in elkaar.
Oud 09-01-2004, 09:52
Emilia
Emilia is offline
Ik heb ze allemaal gelezen en vond "De verborgen glimlach" de slechtste. Het is al een tijdje geleden dat ik de andere nog eens gelezen heb, maar ik denk dat "De bewoonde wereld" toch wel de beste was (voor mij).
Met citaat reageren
Oud 09-01-2004, 14:29
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ik heb er een flink aantal gelezen, vond er eentje minder, maar daar weet ik natuurlijk niet meer de titel van Volgens mij het veilige huis of zoiets...

Ik vond Onderhuids errug mooi en ook die ene waarbij dat vrouwtje wordt ontvoerd en dat niemand haar gelooft of zoiets...

Het zijn aanraders
Reageren

Regels voor berichten