Advertentie | |
|
![]() |
|
ze hebben ook een site: www.ncpn.nl
ncpn is een afkorting en staat voor "Nieuwe communistische partij Nederland" en is de opvolger van de CPN (die decenia lang zetels in de 2ekamer had) die later is opgegaan in groenlinks, maar een paar communisten waren daar zodanig optegen dat ze een nieuwe communistische partij wouden oprichten daarom staat de N voor nieuwe. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar ook met politiek krijgt iets vaak een gedwongen karakter, als mensen communisme wilden, deelden ze onderling wel gewoon meer en vaker. |
![]() |
||
Citaat:
hebzucht kan ook op internationale vlak zoals de grondstof oorlog in Irak, ze hebben de mond vol met vrijheid en democratie en massavernietingswapens maar een normaal denkend mens weet wel beter, het is hebzuchtig van die multinationals om de olie en kapitaal in te pikken en hun concurrentiepositie in de wereld te versterken ![]() |
![]() |
|
Zeg meneer niceman, toen ik laatst een paar oude posts van jou doorlas, las ik dat jij twee jaar geleden nog helemaal weg was van Pim Fortuyn.
Hoe verklaar jij dat ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Haha, laten we dat doen, wordt vast een succes ![]()
|
![]() |
|
Niceman is wel wat softer geworden, eerst overtuigd communist met de trekjes van een dictator (zoals alle jongeren naar strafkampen en dat hij gelijk ging schelden enzo). Hij is nu wat anders geworden, nu wil ie met iedereen rondreizen door de wereld.
![]() Maaruh, de NCPN ken ik alleen bij naam. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Het probleem is dat mensen bij communisme gelijk aan iets slechts denken, de ncpn zou zn naam moeten aanpassen, want door de naam worden al veel mensen afgeschrikt. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Als jij je mening dat de oorlog in Irak om economisch gewin gaat, zou je die feiten dan a.u.b. met mij en je medeforummers willen delen? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik hoorde laatst trouwens dat een amerikaans oliebedrijf olie naar Irak mag exporteren voor honderden miljoenen zogenaamd voor de wederopbouw, dan mag je toch wel stellen dat er iets niet geheel in orde is ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Verder is één voorbeeld nog geen degelijke feitelijke onderbouwing. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Wordt je vast heel enthousiast van, die site. ![]() |
![]() |
|