|
|
Bekijk resultaten poll: Hoe vind je de sfeer op dit moment op het forum? | |||
Bagger |
![]() ![]() ![]() ![]() |
10 | 9.26% |
Slecht |
4 | 3.70% |
Matig |
14 | 12.96% |
Redelijk |
43 | 39.81% |
Goed |
30 | 27.78% |
Geen mening |
7 | 6.48% |
Aantal stemmers: 108. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Advertentie | |
|
![]() |
|
ik heb goed gestemd. Ik snap echt niet waar mensen over zeiken allemaal...
Boeiend dat een topic niet binnen 1 uur wordt gesloten, kom op, als mensen zich daar al druk om maken, het is máár een forum... De 2 FB'ers die er nu zitten doen het prima, bemoeien zich redelijk met het forum, maar zijn niet overheersend aanwezig. Een jaar terug, toen ging het kut met DK, maar op dit moment zie ik geen vuiltje aan de lucht. [edit] het hele forum... Dat is ook prima
|
![]() |
|
meestal wel goed hoor maar sinds de kerstvakantie af en toe een btje ja weet niet net alsof mensen het gewoon perse willen verpesten voor anderen btje kinderachtig op dit moment dus matig maar ja hoop dat nu iedereen weer naar school gaat het wel weer gewoon goed word
|
prima eigenlijk
daarom maar redelijk gedaan, komt ik zit met koppijn voor de compu en moet zo eerst nog zwemmen en dan pas na 3en thuis en btje saai weekend en kheb nie egt errug boeiende topics tegen gekomen, dus dan word het n btje boring, maar wel goe eig ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Beleidszaken |
Antwoorden op vragen n.a.v. vorige beleidsdiscussies WolterB | 2 | 15-01-2013 17:44 | |
Beleidszaken |
Het verplaatsen van de saai-topicreeks naar Onzin Verwijderd | 500 | 03-05-2010 09:54 | |
Psychologie |
ik weet het niet meer Barb4 | 7 | 30-12-2007 19:34 | |
Liefde & Relatie |
Ik weet het even niet meer.. Mariekje* | 15 | 13-09-2005 17:05 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 |