Advertentie | |
|
![]() |
|
laptop
![]() Edit: Ik wil geen reclame maken ofzow, maar neem nou bijv. Paradigit. (!!) Daar staan al systemen (en die gwoon goed voor je zijn) rond de 600 a 650 euro. of zelfs nog goedkoper, rond de 500 euro, net wat jezelf wil.
Laatst gewijzigd op 08-01-2004 om 15:49. |
![]() |
|
![]() |
Voor alleen type en internet voldoet een pentium 200 met gemak maar goed veel mensen willen toch meer.
bijv. MSN wil toch liever een nieuwere/snellere PC. maar zoals Dobermann al zegt voor een 500 euro heb je een leuk (nieuw) systeem. kijk deze bijv: http://www.computer-land.nl/index.ph...&back=systemen 399euro (zonder monitor!) en ook daar kun je nog wat opties aan veranderen zo zou je bijv. een cd writer er in kunnen (laten) zetten, als je dat zou willen tenminste. succes |
![]() |
|
Ja dat is ook allemaal leuk maar als student heb ik bijna geen rooie cent te besteden... alleen als het nou echt het waard is dan zou ik het wel doen... Maar waarom zou een tweedehandsje niet goed zijn? Computers verouderen zo snel...en dus als ik een nieuwe koop heb ik er over een tijdje niks meer aan en kan ik weer een nieuwe kopen, terwijl ik misschien maar twee jaar op kamers zit... Dus wat zou je dan doen; nieuw of 2dehands??
|
![]() |
|
Tweedehands is prima voor wat jij ermee wil gaan doen
![]() ![]() Eventueel kan ik je aan een 2e hands HP systeempje helpen, mocht je interesse hebben: mailadres etc staan in m'n profile. |
![]() |
|
![]() |
Probleem is natuurlijk wanneer weet je of een 2de handse pc goed is?
Je kunt moeilijk iedereen geloven die er zelf een aanbied. (probeer anders iemand uit je omgeving te vinden die mee kan gaan om te kijken of de pc goed is) Ik dacht altijd dat je als Marketing Manager redelijk wat verdiende ![]() Laatst gewijzigd op 09-01-2004 om 12:47. |
![]() |
||
Citaat:
jij woont alleen een beetje ver weg....dus lijkt me niet echt makkelijk |
![]() |
|
klik
klik 2 Zijn 2 systemen, de 2e zonder monitor (maar is maar 80 euro ofzo) en allebei in noord brabant (dus da's te doen...)
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Ik heb niet echt een budget want ik het er dus geen verstand van. Als ik zeg 150 euro kan dit weinig of veel zijn ik zou hetniet weten. Maar dat mag het wel kosten, iets meer misschien ook wel.
Ik weet gewoon helemaal niet wat zoiets kost en er zit zoveel verschil in. Net als die eerste advertentie; wat moet je daarop nou serieus bieden? |
![]() |
|
Vooral niet bij mij kopen, ik ben veels te duur
![]() ![]() Ik heb een soortgelijke PC gebruikt op mn stageplek en ik moet zeggen dat ik het afgelopen halfjaar daar prima stageverslagen en etc. op heb kunnen tikken! En het hoeft niet veel te kosten.. ![]() ![]() ex-bedrijfcompaqjes, die dingen zijn volop te krijgen, vooral op beurzen heel goedkoop. Mn stageplaats (HBO-school met weinig centen) had er zo'n 20 gehad van een bedrijf. Fijne dingen. Doen 't altijd.. Op marktplaats vind je ze ook. Erg wisselend qua prijs, vanaf 50 euro al met scherm tot zo'n 150 euro. Ik zou vooral letten op de hoeveelheid RAM, zo'n 256mb dat windows XP lekker loopt. Als je voor dat geld een Pentium 3 processor krijgt is dat mooi meegenomen. De harddisk ongeveer 4-6gb of meer. Videokaart is helemaal niet belangrijk. Weergave van 1024x768 of 800x600 is prima voor jou, dus al 4mb videogeheugen heb je genoeg. Laatst gewijzigd op 10-01-2004 om 22:18. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Daarnaast kost een computerbeurs meestal ook nog geld om binnen te komen, ze zijn vaak ver weg en je hebt niet altijd kans dat je slaagt...
||
![]() |
Citaat:
Heel veel systemen daar zijn gewoon in doos (volgende week is hij in eindhoven) kom gezellig langs ![]() ps voor iets meer dan 300 heb je ook een nieuwe maar daar wil de topicstarter niet naar toe (naar een nieuwe ![]() in tilburg komt hij op 6-3-04 Laatst gewijzigd op 15-01-2004 om 10:08. |
![]() |
||
Citaat:
En ik vond dus toen der tijd dat het een hoop aanbod was, een hoop 2e hands ook en dat zeker nie alles even goedkoop of betrouwbaar was. Toevallig zag ik iemand daar weglopen met een printer, die wij een paar maanden van te voren hadden verkocht aan een opkoopbedrijf. Verkocht was meer weggegeven samen met wat andere rommel. Die printer was toen al 8 jaar oud en omdat we er zoveel hadden waren er nog overgebleven maar die dingen waren gewoon op, daar zie je dan iemand vrolijk mee weglopen terwijl ik ze zelf nog heb lope weggooie ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Wat voor een is het geworden?
Wilde verder nog even kwijt dat ik veel mensen wel érg makkelijk zie doen over wat al voldoende is om tekst te kunnen verwerken en browsen etc. Leuk en wel dat dat op een pII 350 allemaal goed zou kunnen, maar ik zou bijvoorbeeld nooit op zo'n systeem willen werken. Het is toch traag ondertussen omdat software gewoon steeds zwaarder wordt. Ook tekstverwerkings software, browsers, etc. Ja, je kunt d'r voor kiezen word 97 te gaan draaien onder windows 98. Leuk, maar de halve wereld slaat z'n bestanden op in een nieuwer word formaat..zit je daar weer mee te kijken. Ik zou als minimale eis voor mezelf wat dat betreft stellen dat je een pc moet hebben waar XP goed op draait + office XP. En dan moet je denk ik denken aan een bak van een gigahertz ofzo. Ook goed betaalbaar tegenwoordig. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
XP kan nog draaien op een 486, hadden ze op www.tomshardware.com uitgetest...
||
Citaat:
![]() Wel moet je mogelijk wat eye candy uitschakelen, omdat ook de grafische kaart niet bij bijster snel zal zijn. Maar dat lijkt me geen punt verder.
|
Moet je ADSL nemen, 2 Megabit ofzo voor €54 (www.demon.nl).
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Het wordt pas k*t als 2 of 3 mensen full-speed aan het uppen zijn. Dan moet je gewoon wat gaan rate-limiten; eerlijk is eerlijk.
|
![]() |
|
|