Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Vraag: hoe zit het dan met de prijzen? Bel-Ned --> is Ned dan toch duurder? (wat simpel te verklaren zou zijn) Vraag: waar woont de nederlander in ergens in Vlaanderen... ? Waarom juist op die plek (x) ... Wat ik ermee wil bereiken is nogal logisch... een antwoord op mn vragen enerzijds en een (al dan niet) bekrachtiging van de algelmene veronderstelling van de Vlamingen dat de Nederlander wel/niet klein woont, enz... 2) Moet je teleurstellen --> wij wonen niet een "o zo groot huis" ![]() ![]() Voilà, hopelijk kan je hier wél genoegen mee nemen ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
mensen zeggen wel is dat ik eigenwijs ben ![]()
|
ik vind t persoonlijk niet zo heel groot, maar ongeveer goed
ik kom er vanaf dinsdag te wonen en studeer en vanaf eind augustus.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() - Nederlanders wonen gemiddeld - toch - kleiner dan de Belgen. - De "woonprijzen" liggen evenwel hoger dan in België, dit (en ook de voordelige belastingen) zijn o.a. de belangrijkste redenen dat zoveel Nederlanders naar België komen (om te wonen, meestal niet om te werken (Nederland) --> belastingsvordeel!) Opmerking: heel mijn vraagstelling, kortom alles wat ik schreef was zeker en vast niet 'opschepperig' bedoeld! Absoluut NIET! See'ya ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ten tweede heb je simpelweg geen gelijk. Volgens het CBS, Q2 2003: Gemeente Enschede: 152 255 inwoners Gemeente Arnhem: 141 728 inwoners Gemeente Nijmegen: 156 197 inwoners |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Gemeente Enschede: 152 255 inwoners Gemeente Nijmegen: 156 197 inwoners Gemeente Apeldoorn: 153 751 inwoners Ik heb dus simpelweg wel gelijk. ![]() Arnhem en Nijmegen niet in het oosten van het land? Waar liggen ze dan, volgens jou? In het zuiden? Noorden? Westen? ![]() Laatst gewijzigd op 05-01-2004 om 21:32. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Inderdaad, de grootte doet er niet toe, het gaat erom wat je ermee doet. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En eigenlijk wou ik puur informatief weten hoe groot Enschede was ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Bovendien heb je wellicht moeite met het interpreteren van de door jouzelf gekozen term 'een stuk'. 143 en 156 om 152 is niet 'een stuk groter'. Let eens wat beter op je woorden. Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
bijbanen in Enschede degenenaastje | 4 | 18-07-2013 13:36 | |
Muziek |