Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik zou het niet weggooien.. dat zou ik een beetje krom vinden. Zo een jongen geeft dat jou met (kennelijk) alle liefde, maar doordat het uit is gegaan en jullie misschien elkaar niet meer uitstaan ga je alles wat je aan hem herinnert wegflikkeren.
Of je bewaart het, of je draagt het of je geeft het terug. Maar als hij een enorme player is of vreemd is gegaan ofzo dan kan ik begrijpen dat je het weg wil gooien en dan zou ik ook geen rekening met hem houden want dan weet je ook niet goed meer wat gemeend is enzo. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() of als het heel lelijk is er later nog om gniffelen. |
![]() |
|
![]() |
Ik zou het gewoon blijven gebruiken. Behalve als het zo'n hangertje is met zijn naam erin
![]() Ik heb ooit een gouden armband van mijn ex gehad die ik gewoon nog ben blijven dragen toen het uit was. Nu ben ik m helaas kwijt ![]() |
![]() |
|
Ik vind het zo'n onzin om sieraden terug te geven uit plichtsgevoel. Wat heeft zo'n jongen nou aan een leuk
armbandje of een mooie ketting? Bovendien heeft hij hem ooit met de beste bedoelingen aan jou gegeven. Tenzij de sieraden (of andere cadeau's) me aan nare dingen herinneren zou ik ze gewoon houden en (tenzij zijn naam er op staat) ze ook nog gewoon dragen.
|
ligt eraan wat voor sieraden.
ik heb van mijn ex een gouden kettinkje gehad met een hangertje, en nu met kerst van de ouders van mn vriend een gouden hangertje. die doe ik dus echt wel gewoon om het kettinkje van mn ex, ga geen nieuw kopen ofzo. en ik vind dat je gewoon, standaard armbandjes/kettinkjes best wel om kan houden. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik bewaar ze, of ik nou met ruzie of gewoon uit mekaar zijn. Ze hebben toch een bepaalde waarde en herinnering.
Zo koester ik nog een kettingkje dat ik van mn eerste vriendje kreeg, en eigenlijk moet ik het nog steeds laten maken bij de juwelier... Maar het komt er niet van... |
![]() |
|
als het zo'n VRESLIJK kettinkje is met een hartje en daar zijn of jou naam in..(hoezo cliche) dan zou ik bij voorbaat al weigeren om dat kettinkje om te doen...
maar als een jongen je een mooi sieraad geeft, vind ik dat je dat best kunt blijven dragen, behalve natuurlijk als je ruzie ofzo met diegene hebt. Hij heeft het je geschonken met liefde, en vooral als het ook nog een duur sieraad is zou het toch zonde zijn om hem weg te gooien.
|
Verwijderd
|
Wat ik zoal van mijn ex-vriend heb gekregen tijdens onze relatie zit nu in een schoenendoos in de kast
![]() teruggeven vind ik wel zó fout ![]() Laatst gewijzigd op 13-01-2004 om 12:46. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Ik moet het van mijn vriendje in dat geval houden, en blijven dragen. Mits het op een normale manier uit zou gaan ben ik dit ook wel van plan
![]() Andere dingen die ik van hem gekregen heb (computer, kleren, mobiel, vissen) hou ik vanzelfsprekend ook.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Alles uit mijn vorige relatie weggesmeten, ik heb nu al 1,25 jaar met mijn huidige vriendin, en ik vind het maf om sieraden die ik van mijn ex had dan nog om te houden.
Bewaren is in mijn geval toch vaak kwijtraken, dus heb ik ze bij voorbaat weggegooid, en daarbij, herrinneringen draag je in je hart, en niet aan je lijf. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
quote:
-------------------------------------------------------------------------------- Strictly Aimee schreef op 12-01-2004 @ 19:03: als het zo'n VRESLIJK kettinkje is met een hartje en daar zijn of jou naam in..(hoezo cliche) dan zou ik bij voorbaat al weigeren om dat kettinkje om te doen... -------------------------------------------------------------------------------- luukie en eefje ? Ja, idd....daar dacht ik meteen aan ![]() Kbedoel ik zou een sieraad best blijven dragen als ik het van iemand gekregen had, maar als het uit is, dan kun je zo'n kettinkje ook niet blijven dragen vind ik. Dus ik vind het maar helemaal nix ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Een relatie van anderhalf jaar plotseling voorbij Ratrom | 2 | 15-01-2013 16:06 | |
Liefde & Relatie |
Te gebonden binnen een relatie Verwijderd | 13 | 14-05-2009 18:55 | |
Liefde & Relatie |
jaloers zijn in een relatie om wat voor reden dan ook meisje833 | 40 | 01-09-2005 20:48 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Het toevallige lot? Fade of Light | 108 | 23-02-2005 23:56 | |
Verhalen & Gedichten |
Een treinbrief ( beetje lang weer ) Verwijderd | 14 | 15-09-2004 14:45 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Jongeren mogen tot 23 jaar niet werken en geen vaste relatie hebben Optima | 50 | 23-05-2002 07:49 |