Advertentie | |
|
![]() |
|
Het is in elk geval belangrijk dat je het aan iemand vertelt. Het is vrijwel onmogelijk om er in je eentje vanaf te komen, en hoe eerder je er bij bent hoe sneller je er af bent..
Succes!
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Ey, ik snap dat je niet egt het soort vrienden hebt die zoiets zouden begrijpen, er zijn ook best weinig mensen di zoiets begrijpen. Maar kdenk dat het zowiezo helpt om met IEMAND te praten, inderdaad desnoods iemand van school of een onbekende.. als je lotgenoten zoekt, want daar kun je denk ik toch het makkelijkst mee praten en durf je vragen aan te stellen enzo: groups.msn.com/DestrijdtegenboulimiaenBED
dat's echt een hele goeie site!! ik snap dat je nog half in de ontkenning bent soms misschien, is ook wel logisch heeft bijna iedereen... maar ik zou toch voor jezelf ook veel gaan nadenken... waarom je dit hebt. want niemand krijgt zomaar een eetstoornis, zoveel mensen willen afvallen of houden juist van veel eten maar een eetstoornis krijgen daar zit iets achter. Tis al heel goed van je trouwens dat je de eerste stap hept kunne nemen hier op deze site!! egt veel succes nog! Peace out~
|
![]() |
meissie ik heb het ook. ik heb het zelf ook eel lang ontkend. tot me stiefmoder er over begon. ik wou het eerst niet toegeven terwijl ik wist dat ze gelijk had.
ik moet over een maand naar de dokter ( kinderarts in het ziekenhuis voor andere medicijnen) en da gaan het er over hebben maar vertel het tegen iemand, alleen kom je er niet van af!! tis al een goed begin dat je t zelf toegeeft!! kom op he! ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Stellling: Horeca rookvrij in 2009? team rookverbod | 90 | 28-12-2005 15:02 | |
Films, TV & Radio |
Gilmore Girls #10 Niet Slaan | 500 | 14-05-2005 10:22 | |
Games |