Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-01-2004, 23:08
Verdandi
Verdandi is offline
Okselhaar bij vrouwen moet er absoluut af, ik bedoel, als ik een aantal dagen, in de winter, in mn eentje thuis ben, en niemand die het verder ziet, dan heb ik wel wat beters te doen dan dat allemaal te gaan bijhouden... maar als ik naar mijn vriend toe ga, of in de zomer een hemdje oid draag dan houd ik het zeer goed bij. En mannen moeten niet helemaal kale oksels hebben, maar ook geen oerwouden. Oftewel; vrouwen; scheren, mannen; knippen.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2004, 11:07
JuicY JuiCe
JuicY JuiCe is offline
oksel haar totaaaaal niet geil niet voor mannen niet voor vrouwen
Oud 16-01-2004, 13:56
Lizzle_806
Lizzle_806 is offline
Citaat:
teddybeer1983 schreef op 09-01-2004 @ 13:44:
Ik vind okselhaar over het algemeen eigenlijk gewoon ranzig. Er mag best wel wat zitten bij een man, maar dat moet ook geen oerwoud zijn. Vrouwen moeten het eigenlijk maar gewoon afscheren, het past niet echt bij ze, want ze hebben gewoon een hele mooie huid en als ze op bepaalde plekken nog veel haar hebben (vooral oksels, verder zijn het vaak wel van die schattige donshaartjes en dat vind ik wel heel schattig) dan vind ik dat echt ranzig.

En waarom vind ik dat dan zo ranzig, nou om de volgende reden: Je oksel zijn zo'n beetje de grotten van je lichaam, je armen zitten er altijd tegenaan geplakt en er komt nooit wat frisse lucht. Zweet wat daar ontstaat kan onwijs tussen het okselhaar gaan zitten en dat geeft nare geurtjes. Als er echt van dat onwijze lange okselhaar staat en het vanonder de arm komt als het behoorlijk lang is dan is het net over er schimmel uit de grot komt. Want al dat haar zit onwijs aan elkaar geplakt (Vooral als je sporters ziet die flink hebben gezweet en dan doen ze hun armen omhoog en dan zie je zo die zwaar bezwete okselharen Nee dankje)
op de een of andere manier maakt dit topic me aan het kokhalzen...
Oud 16-01-2004, 14:04
tommekee
tommekee is offline
Wat ik hierover vind, dat je een vies mannetje bent, lekker hoor van die bezweten haren onder je tijdens het neuken bahbah
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten