Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik vind GCF ook gewoon geweldig, de texten vinnik ook erg vet enzo, maar zelf ben ik dus echt geen straight edge ofzo ![]() |
![]() |
|
Staright Edge is voor mensen die een naam willen geven aan een bepaalde levensstijl die ze volgen.
Heb ik geen problemen mee. Van mij mogen ze, k heb er respect voor, alleen vind ik het zelf totaal nergens voor nodig. Bij de weg: xLooking Forwardx is echt vet! En Crisis In Stereo is ook best cool (kwam ze tegen op een split met Kill Your Idols). |
![]() |
||
Citaat:
K ken genoeg vergetariers die neit roken en een vaste relatie hebben die dan zeggen dat ze straight edge zijn, en dan heb ik echt zoiets van, yeah, right, da's onzin. Maar idd, mn oma is zo straight edge als de hell dan! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
zag er zeker edge uit ![]() Sportswear is cool want die hebben het agnostic front logo vervormd ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Verder had die zanger heel groot straight edge laten tatoeeren op zn benen wat ik echt heel vreemd vond, want kom op zeg alsof je je hele leven sxe blijft. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar ja, ik vind het opzich wel knap dat mensen zo iets heerlijks als bier kunnen laten staan ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Degelijke emo/Screamo topic. Verwijderd | 498 | 24-08-2006 11:26 | |
Muziek |
[ meer/andere muziek-topic ] Verwijderd | 59 | 30-07-2006 23:54 | |