Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() laatste aanwinst: opeth - blackwater park + film: Dark City |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() en ik heb een tatoo laten zetten ![]()
|
Verwijderd
|
-Baggy spijkerbroek (Replay)
-Grijs ondergoed hemdje met kant (Zara) -Grijs shirtje met Mickey Mouse (een beetje van mezelf en een beetje van H&M) -Geel haltertopje (Mango basics) -Broche met 2 kersen (H&M) -Oorringen met pastel groene balletjes eraan (H&M) -Rode panty (H&M) Waar ging ik ook alweer voor naar de stad? Oja een cadeautje voor mijn vader. Nouja morgen is er weer een dag! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Mijn laatste aanwinst was euh... chocola, kattenvoer, pedaalemmerzakken en tandpasta bij de Aldi.
|
![]() |
muh buit van een dagje sjoppe
*groene botten van sacha *mooi hemdje met koel motief van zara *mooiuh bolletjesrok van h&m *mooiuh streepjespulletje van mexx * mooie roze ring en oorbellen *mooiuh diadeem en porloden van hema* enz.. en van gent * mooiuh rode riem met zwarte bollen + twee paar oorbellen en armbanden ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
-Panty met een stripje van een overspelige man -Witte panty met roze bloemen en glitters -Zwarte panty met horloges -Blauw met witte retro tas van het "Austria Skiteam 1978" -Camel leren tas, mooi van lelijkheid -Pailetten in 1000 kleuren -Oorbellen met ankers |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Zucht, ik zag mijn Sven/Björn al op zijn Noorse Onderzeëer staan, en dan de haven van euh Groningen binnenvaren ![]() ![]() Laatste aanwinst: een officiele waarschuwing, dat ik op dit moment niet met de examens mee mag doen, euh.. American The Wedding DVD & 2 Winnie de Pooh DVD's [Piglet ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Mijn nieuwste aanwinst: een hele coole Overzeasbroek, glanzend, donkerblauw (bijna zwart) met lichtblauw zigzagstiksel, in de uitverkoop bij de Netjes in Utrecht
![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Laatste aanwinst Ik Will | 75 | 24-07-2006 19:22 | |
De Kantine |
Wat is jouw laatste aanwinst? perfectme | 373 | 05-02-2005 22:09 | |
Lifestyle |
Wat is jouw laatste aanwinst? IIII Mysterons | 539 | 11-02-2003 12:38 | |
Lifestyle |
Wat is jouw laatste aanwinst deel III WishfulDreaming | 446 | 03-01-2003 11:03 | |
Lifestyle |
Wat is jouw laatste aanwinst? II Mysterons | 467 | 28-11-2002 10:12 | |
Lifestyle |
Wat is jouw laatste aanwinst? Roos | 570 | 23-10-2002 08:55 |