Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ja ik heb toetsweek en heb net een boekje zitte lezen van ANW [moet ik kenne] en das zoo saai.. en nu nog m&o leren.. en benede is visite dus kan ik niet normaal zitten. boring me ![]() |
![]() |
||
Citaat:
He, ik wil helemaal niet off gaan... Komt door jou.
|
Vader - maakt ernstig veel smakgeluiden en wil altijd (ALTIJD) gelijk hebben, is verder geen normaal gesprek mee te voeren
Moeder - altijd maar zeuren ("sarah maak je huiswerk!" 'zoals je ziet ben ik net onderweg' ![]() Zus - altijd ruzie willen maken, loopt constant te zeuren (net als nu ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
nee is niet open boek. Maja, even toch ontopic, ik erger me snel aan mn pa. Hij weet precies wat me irriteert, en dat gaat ie dan doen.. zo stom want ik wor dr gek van. |
![]() |
||
Citaat:
nu weet ik dat jij sara heet.... ![]()
|
Mijn broertje die bij spelletjes op de computer weigert het geldui uit te zetten.. Dan heb je dus de hele tijd knallen en schreeuwen door de huiskamer.. Leuk..
En mn broertje en ik zijn de enige twee in huis die limonade drinken. Dus als je de fles opmaakt moet je een nieuwe ahlen uit de schuur. Nu speelt hij t altijd klaar om zo'n laagje in de fles te laten zitten dat je er geen nieuwe beker mee kunt maken. Dan heeft hij t niet opgemaakt en kan ik dus een nieuwe fles halen... Verder is mn broertje eigenlijk gewoon vreselijk in het algemeen.
||
Citaat:
![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
|
ik had de allervreselijkste huisgenoot die je je wensen kon, en dat bij mijn eerste keer op kamers. Toen had ik niet door HOE erg het precies was, maar gaandeweg kon je niet om de stank, het lawaai, en de troep heen.
Ze had ook 3 huisdieren, op een kamer van 13m2, was manisch depressief, werkte niet, wilde op haar 25ste in de WAO ( that pisses me off ![]() stelde zich aan, dacht dat ze heks was, dacht dat ze met dieren kon praten maakte een puinhoop van het aanrecht rookte joints terroriseerde het huishouden accepteerde geen kritiek nam nooit initiatief iets op te knappen kon alleen maar kankeren maar NU heb ik er een, die rechtstreeks uit de hemel is gezonden. Ze knapte het hol van de vorige huisgenoot op, maakte er een schitterende kamer van, heeft veel plannen om dingen op te knappen, weet van aanpakken, is gezellig, kookt lekker mee, ruimt alles op, valt me niet lastig als ik 'bezig' ben met belangrijkere zaken, respecteert de privacy, en is gewoon een leuke meid de waarde van mijn kamer is door haar komst verdubbeld ![]()
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Mijn huisgenoten wassen zelden tot nooit de handdoeken die ze gebruiken,laten overal hun jas slingeren . Mijn vrouwelijke huisgenote laat overal in de keuken gebruikte theezakjes liggen en ook stoor ze zich aan ons ' heineken gedrag '
Verder hebben wij eigelijk nooit zo'n last van elkaar en alleen maar plezier samen ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
- nooit oud papier wegbrengen
- nooit glas in de glasbak gooien, 1 x deed een meisje het, nam ze alleen dr eigen breezahflesjes mee ![]() - pas wc papier kopen als het een week op is - zelden schoonmaken - etensresten door de gootsteen spoelen, waardoor ie snel verstopt raakt - van die gele doekjes gebruiken om grote etensresten mee 'op te ruimen', gaat lekker stinken na een dag of wat - het aanrecht volstapelen met afwas - muziek hard aanzetten terwijl je net een tentamen wil leren - zingen - kotsen - niet ff de moeite nemen om de theedoeken enzo die in de keuken liggen te wassen - niet de moeite nemen om de volle vuilniszak uit de vuilbak te halen en een lege er in te doen - als er uberhaupt een schoonmaakschema is, houden ze zich er niet aan frustrerend ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Troubles with love springgg | 4 | 14-05-2011 16:30 | |
De Kantine |