Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik praat wel in mezelf, maar niet zoveel als Guybrush hoor
![]() En ik praat juist veel in mezelf als ik in een massa ben, als ik door mensen heen moet lopen zit ik allemaal te mompelen van: "Al die mensen, rot nou eens op, stom gedoe..." ![]()
||
Citaat:
ik ben het niet hoor, maar ik ben erg onzeker en twijfel vaak aan mezelf. soms discussieer ik met mezelf of ik wel of niet iets zal gaan doen enzo. Opeens ga ik mompelen en dan praten, zonder dat ik het door heb ![]() |
![]() |
|
Ja! Ik doe dat ook!
Soms floept er ineens iets uit. Echt heel raar. Dan zit bijvoorbeeld de klas rustig te werken weet je wel, zodat je alles kan horen wat er gebeurt. En dan floept er bij mij wel eens iets van een datum uit, of zoiets van "Ja natuurlijk!". Zomaar ineens, dan ben ik zó in gedachten verzonken.. Tja, ik ben raar. En als ik alleen op m'n kamer ben ga ik vaak praten, alsof ik het dan tegen iemand heb ofzo. Ik weet ook niet waarom, lucht wel op ![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik kan hele l*lverhalen houden. Wat ook helpt is om bij het studeren te pretenderen dat ik een docent ben die een hele klas uitleg geeft. Klas? Collegezaal! ![]() |
![]() |
|
Als ik helemaal alleen ben, dan praat ik in stilte tegen mezelf, dus gewoon vanbinnen zeg maar... Als er andere mensen bij zijn, dan kan het weleens zijn dan ik begin te lachen om iets (bijv. wat iemand over de chat tegen me zegt) en dan geef ik commentaar, maar niet echt om iets tegen mezelf te vertellen, dat doe ik lekker in stilte!
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ja, ik praat wel in mezelf ja
![]() Gewoon, als ik alleen thuis ben ofzo, als ik de hond uitlaat loop ik hele gesprekken te voeren hardop. Ik praat ook wel eens tegen de hond, maar dan tegen mezelf zegmaar. Of tegen een deur ofzo, en dan eindigt mijn conversatie; ach, rot op, jij bent een deur. Zoiets. Is best wel dom eigenlijk. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
Spoiler
Laatst gewijzigd op 14-01-2004 om 17:55. |
![]() |