Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Pasta's worden voor sporters toch juist vaak aangeraden? Alleen pasta's zijn niet gezond, maar oa pasta's wel. Volgens mij. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Spul om te verbranden is toch juist handig met sporten? (En zie de post van sarahbressers. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het is handig voor sporten ja, daarom doen ze het ook, maar dat betekend niet dat pasta gezond voor je is. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Als ik geen tussendoortjes zou eten, dan zou ik in twee wekenzo vijf kilo afvallen. Ja, dat weet ik, het is ooit gebeurd. En 47 kilo is niet mijn ideale lichaamsgewicht. De 43 kilo die ik weer twee weken later zal wegen ook niet. De 40 kilo die ik weer twee weken later zal wegen ook niet. De 38 kilo die ik weer twee weken later zal wegen ook niet. De 37 kilo waar ik uiteindelijk op zal blijven hangen als mijn lichaam zich eenmaal heeft aangepast ook niet. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Bovendien ging het TS ook om het sporten. Maar goed, hij lust ze toch niet. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik eet altijd cup a soup als tussendoortje, vult wel goed en is lekker warm in deze tijd van het jaar. Dr zal vast wel een smaak tussen zitten die je lekker vind.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Jij bent btw degene die het hebt over snoep, enz. wij hebben het over gezonde tussendoortjes. Ik weet niet of je dat door hebt? (Niet vervelend bedoeld, maar ik heb het gevoel dat we langs elkaar heen praten, omdat we het over verschillende dingen lijken te hebben.) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wat is dan de theorie achter 'beter te zijn om meerdere keren kleine beetjes te eten dan drie keer een grote maaltijd'? het is juist helemaal niet goed om je darmen constant actief te hebben. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
De theorie achter dat je beter meerdere keren kleine maaltijden kunt eten is, als ik me niet vergis, dat het stofwisselingsproces dan op gang blijft. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Verder: Citaat:
Citaat:
En zeker als je aan het lijnen bent en dus waarschijnlijk minder eet dan normaal, heb je die verdeelde opname van suikers errug nodig. Anders is de kans dat je je slap gaat voelen ed behoorlijk groot. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En als het daar van afhankelijk is of je wel of niet op een goed gewicht zit, hoe kan het dan dat het sommige mensen wel schijnt te lukken om die voedingsstoffen binnen te krijgen en iemand als Sarah volgens jou niet? Ben ik dan ook wel erg benieuwd naar. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dietisten weten er over het algemeen btw wel iets meer van af dan de gemiddelde mens. Ik ga er iig wel vanuit dat zij weten waar ze het over hebben en ik zal een dietiste eerder geloven wbt eten dan een ander iemand. Lijkt me ook niet zo vreemd. Verder: zie bovenstaande deel van m'n post. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Meerderheid van de bevolking krijgt ook nooit alle benodigde voedingsstoffen binnen, waarom denk je dat zoveel mensen met gewichtsproblemen en belabberde gezondheid te maken hebben. Ik zeg niet dat het daar van afhankelijk is, want iemand met een hoge verbranding kan heel veel troep eten, en nog een goed gewicht hebben. Dat wil niet zeggen dat het gezond voor je ism of een gezond eetpatroon. Wel als je over of onder gewicht hebt en daar graag van af wil komen, moet je niet 'minder' of meer gaan eten, als in, jezelf uithongeren of volproppen. Een regelmatig, gezond en gevarieerd eetpatroon met daarbij de benodigde voedingssuplementen moeten het doen. Laatst gewijzigd op 24-01-2004 om 17:18. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
afvallen combineren met fitness crazycat | 18 | 24-03-2010 06:29 | |
Eten & Drinken |
Wat vind jij het lekkerste 'gezonde' tussendoortje? dennis018 | 41 | 03-12-2006 14:16 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote voeding- en gezondheidstopic #9 Bloem | 500 | 03-01-2006 14:11 | |
Eten & Drinken |
Gezonder eten engeltje202 | 5 | 14-03-2004 15:33 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote lijntopic #16!!! Snufje | 310 | 06-10-2003 20:09 | |
Lichaam & Gezondheid |
voeding: gezonde tussendoortjes? Iduna | 38 | 01-05-2002 17:09 |