Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
sorry ![]() en het is gewoon zo, ben er wel is geweest, verteld iemand jou dat is 15 is, verteld ie de volgende dat ie 18 is
|
vroeger, toen de chatboxen nog niet zo vol zaten met rare pubertjes die maar één ding willen, chatte ik best veel op chat-web.com.. het was best leuk eigenlijk.. sinds ik MSN heb, chat ik (haast) nooit meer.. maar ik bewaar er best goede herinneringen aan..
|
![]() |
zeer hoog niveau daar
![]() ze vragen ook altijd (bijna) meteen of je vrijgezel bent. heb dus t idee dat er allemaal zielige gasten rondlopen daar. je wordt daar altijd zo aangevallen. en toch was er 1 van de velen daar die (niet dankzij mij want als iem zn bek houdt klik ik m weg omdat iedereen tegen me lult) tegen me aan bleef lullen en toch wel erg lief bleek te zijn. en waar ik toen nachtenlang mee ging bellen en verliefd op was voordat ik m gezien had. en waar ik nog veel verliefder op was toen ik m zag en die nu al langer dan een jaar mn vriend is ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
(zoiets dan)
|
![]() |
Oehh wacht eens.. vroeger chatte ik nog wel op foxkids! toen was msn nog niet populair enzo.
Hm dat vond ik nog best leuk ja Oja, en tijdje trug.. ging ik met een vriendin kei geil doen op tmf chat en toen ginge we pushe dat ze moeste belle en gave we t nummer v een meisje dat we haatte.. aan zo'n 10 vieze jongetjes ![]() pope ik ![]() ![]() |
![]() |
|
Ik heb me ooit een tijd lang voorgedaan als een blonde adonis van 20 jaar op www.studiobrussel.be. Dat is pas goed voor je algemene ontwikkeling!
![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Ooit gedaan voor de lol in groep 8, og voordat het hele systeem daar werd omgegooid. Gewoon voor de lol.
![]()
|
Verwijderd
|
Vroeger maakte ik nog wel eens de Ilse-chatboxen onveilig als Turboslak (dan was ik mezelf) of Sexy Slipje (dan was ik een geil sletje van 16 of 17 jaar)... maar dat doe ik al een jaar of 4 niet meer.
In de tmf-chat heb ik wel eens zo'n kanaal aangemaakt om in te chatten als msn down was, maar dat telt niet echt, vind ik ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Hoe fout ![]() ![]()
|
niemand positief hier.
ik ook trouwens niet. als je naar zo'n chatbox gaat moet je er wel voor zorgen dat je een zwaar saaie naam hebt, want anders krijgen je van die interessante vragen: WAT HEB JE AAN? ![]() ![]() ![]() ![]() chatten = ![]() (Leuk die bahsmilies) ... ! ![]()
|
Neh, chatten in dat soort boxen is niks voor mij. Ik zit liever gewoon op msn met bekenden, dan gaat het over het algemeen tenminste ergens over
![]()
||
![]() |
Citaat:
Voor de rest. Tmf-chatbox sucks! Veel oeverloos geblaat, oversekste pedofielen en opdringerige homo's, opgeleukte slettebakken en geile ransapen, waarvan de woordenschat niet verder komt dan: naaien? ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Vandaag: om 18 uur chatten met een seksuoloog Micky | 1 | 12-04-2010 17:06 | |
Beleidszaken |
Chat Verwijderd | 33 | 31-01-2009 12:45 | |
Beleidszaken |
Beleid van Chat, Frontpage etc. ook hier ergens ter discussie stellen? Verwijderd | 47 | 22-08-2008 10:43 | |
Psychologie |
Diepzeechatten: van chatten naar verkenchatten Waterput | 12 | 02-01-2008 10:01 | |
Verhalen & Gedichten |
Chatten op DoP! Halogeen | 102 | 02-08-2005 17:16 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Chattende tiener is somberder Verwijderd | 79 | 20-07-2004 21:51 |