![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ben erg benieuwd naar deze film, ik had m 2 maanden terug bij Oprah gezien en ik denk dat t wel een indrukwekkende film zal zijn
trailer http://www.apple.com/trailers/fox_searchlight/thirteen/ misschien al mensen die de film hebben gezien? |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
2. dat is nou juist het hele punt van de film. Om te laten zien wat (amerikaanse) meisjes van 13 eigenlijk allemaal wel niet doen waar hun ouders niets vanaf weten.
||
Citaat:
volgens x-spekkie-x 26 februari. maar ik weet niet waar ze dat vandaan heeft.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Deze site gaf toen ook de juiste datum wat betreft American Pie 3 aan, toen een heleboel Nederlandse sites aangaven dat de film al een maand eerder in de bios kwam. Niet dus ![]() [edit] Hij staat in ieder geval nog niet op www.bios.nl , terwijl Underworld (een film die de 15e in de bios komt) er al wel in staat. Dit betekent dus dat Thirteen in ieder geval niet deze week al in de bios komt.
||
Citaat:
naja we zullen het donderdag wel zien he? ![]()
|
hmm, nog niet eerder iets over gehoord. Maar het verhaal spreekt me wel aan. Ik denk dat ik er tegen die tijd wel heen zal gaan.
Ik vind dat ik wel weer is een bezoekje aan de bios verdient heb ![]()
|
![]() |
|
op mtv zeiden ze ook dat hij vanavond zou draaien (zoekt nog ff verder op internet naar de datum)
edit: in belgië is de release datum 28 januari
Laatst gewijzigd op 15-01-2004 om 13:11. |
![]() |
||
Citaat:
ja bijna altijd
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
In Belgie draait de film sinds 28 januari 2004. |
![]() |
|
![]() |
Ik heb m in Belgie gezien en het is echt een indrukwekkende, goede film. Er wordt hier ergens gezegd dat het niets zou zijn voor mensen boven de 17, maar dat is echt niet waar. Veel dingen zijn herkenbaar, al is het voor velen alleen maar: "zo had m'n leven ook kunnen zijn". Het is erg realistisch neergezet (omdat het dus (gedeeltelijk?) waargebeurd is) en ik heb aan het einde ontzettend zitten huilen.
Echt een aanrader dus ![]()
|
Kvond het maar een zoveelste in de dozijn film. De eeuwige strijd tussen kind/moeder, opvoedingperikelen, onmacht van ouders, losgeslagen kinderen etc is niet echt aan mij besteed. Het is allemaal heel herkenbaar en daar zit de kracht van de film waarschijnlijk ook in, maar het concept aanraking met verkeerde vrienden, sex, drugs, piercings, zelfverminking etc deed het niet zo voor mij.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
goeie moppen Eye of Sauron | 271 | 16-06-2011 00:24 | |
Muziek |
A Silver Mt. Zion - 13 Blues for Thirteen Moons suvórov | 10 | 07-02-2008 00:57 | |
De Kantine |
Terug van weg geweest: Ctrl+V Topic TommY_ | 500 | 07-02-2006 15:53 | |
Films, TV & Radio |
Thirteen Savagé | 12 | 23-10-2004 20:35 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
evolutie mitsj | 96 | 14-03-2002 19:18 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Intelligent Design legatus | 28 | 08-02-2002 18:34 |