Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Jij doet alsof alle allochtonen tuig zijn, terwijl daar geen fuck van klopt, moet ik dat accepteren dat jij alle allochtonen over een kam gooit, terwijl wij allemaal weten dat het alleen om een kleine groep gekleurde mensen gaat waar jij en je rechtse medebroeders graag op kankeren, ik heb genoeg van dat gelul ![]() |
![]() |
|
![]() |
Hallo experts!
Weleens bij nagedacht dat deze jongen helemaal geen pschychoot hoeft te zijn? Dat elk mens kan moorden ( en ik praat het niet goed) en dat je soms uit woede iets doet? Enig idee hoeveel mensen er in Nederland jaarlijks vermoord worden? Soms is er gewoon geen goede reden voor een gebeurtenis, daar bij nagedacht? Punt: Je weet niet wat in die jongen om ging want hij heeft zijn bekkie nog niet open getrokken tot hij dat wel doet kan je blijven speculeren maar achter de ware reden kom je dan nog niet. Wat iedereen ook zegt.....je weet nooit wat er in iemand omgaat om het moment dat ze de trekker overhalen.... ![]() Allochtoon of Autochtoon.......
||
Citaat:
Wat betreft dat sarcasme: hou dat lekker voor je, je trekt eigenhandig het niveau van dit forum een flink stuk omlaag met je getroll. |
![]() |
||
Citaat:
Wat een debielen leven er toch in dit land, een flinke stofzuiger erdoorheen zal velen goed doen. |
![]() |
|
![]() |
O.k. ik vind het ook super slecht wat die jongen heeft gedaan maar nu zul je wel weer veel van die dingen krijgen dat mensen zoiets krijgen dat alle Turkse mensen fout zijn enzow... Dus Niet!! 1 iemand maakt een hele grote fout en gelijk de hele gemeenschap krijgt op z'n flikker! Gelukkig werkt het zo niet!
||
![]() |
Citaat:
|
das toch harstikke belachelijk beetje een moordenaar steunen. weet je wel wat die familie van die slachtoffers aan doet.
Steun voor schoolschutter gestopt Gepubliceerd op donderdag 15 januari 2004 De politie heeft vanmorgen een stuk of dertig leerlingen uit elkaar gehaald die samen voor de school hun steun aan Murat wilden betuigen. Murat is de 17-jarige leerling van het Terra College die zijn docent en onderdirecteur heeft neergeschoten in de kantine van de school. De leerlingen sloegen op auto’s om hun steunbetuigingen kracht bij te zetten en ze riepen: ‘Wij willen Murat, we love Murat’. Op een groot papier stond eveneens ‘Murat we love you’. De scholieren vinden dat er een verkeerd beeld ontstaat van Murat. Van Wieren, de vermoorde docent, zou het steeds op Murat gemunt hebben en daarom zag de jongen geen andere uitweg dan hem dood te schieten. Alle andere manieren om de problemen op te lossen zou hij al hebben geprobeerd. Uit zijn dak Enerzijds zou Murat volgens zijn vrienden geen vlieg kwaad doen, anderzijds noemen ze wel zijn opvliegend karakter. Zo zou hij volgens een 16-jarige vriend die ochtend voor de schietpartij nog uit zijn dak zijn gegaan toen de conciërge hem aansprak op het op de grond gooien van een peuk. Ook durfde diezelfde jongen hem niet tegen te houden toen hij Van Wieren neerschoot uit angst zelf een kogel door zijn hoofd te krijgen. Toch hopen ze dat hun vriend Murat snel weer terugkomt. Directeur G. van Miltenburg kwam naar buiten om de samengeschoolde leerlingen een hart onder de riem te steken. Het is volgens hem goed dat ze praten, wat ze ook zeggen.
|
Verwijderd
|
zo kan die wel weer:
![]() Directeur doodgestoken op werk in Delft Uitgegeven: 15 januari 2004 14:47 Laatst gewijzigd: 15 januari 2004 16:14 DELFT - De 56-jarige directeur van een schoonmaakbedrijf aan de Nijverheidsstraat in Delft is donderdagmiddag doodgestoken in zijn kantoor. Dat heeft een woordvoerder van de politie donderdag gemeld. Begin van de middag zou de dader op het kantoor zijn aangekomen en in gesprek zijn gegaan met de directeur. Na een woordenwisseling trok de man een mes en stak de directeur neer. Op weg naar het ziekenhuis bezweek die aan zijn verwondingen, aldus de woordvoerder. De politie heeft nog geen aanhoudingen verricht. Het is nog onduidelijk wat het motief van de dader is. De politie weet ook nog niet of de dader wellicht een werknemer of ex-werknemer van het bedrijf is. |
![]() |
|
Bah, het is weer helemaal zo als ik verwacht had. "Het is al de zoveelste allochtoon die zoiets flikt", "Al die moslims zijn crimineel", "ik haat allochtonen"...
Weet je wat? Als het je niet zint, moet jij maar eens de allochtoon gaan uithangen in een ander land. Als je net zo slecht ontvangen wordt als die mensen hier door de Nederlandse bevolking worden ontvangen, snap je wel waarom die mensen "dan maar" afstand nemen van ons en de "authentieke Nederlandse cultuur". Deze mensen maken ook deel uit van onze samenleving en als je dat niet accepteert, hoor jij dus niet in deze samenleving. Het constant blijven roepen dat ze kut zijn en het agressieve gedrag naar allochtonen hier in Nederland maakt het deze mensen er niet makkelijker op. Dat is ook een reden waarom we met zoveel problemen kampen. Onthoud nou maar eens dan het pure bullshit is dat allochtonen hier in Nederland ook maar het kleinste beetje minderwaardig zijn en dus alle kansen verdienen die wij ook verdienen. Daarnaast is het ook onzin dat hun aanleg voor crimineel gedrag hoger is, dat je het alleen al durft te zeggen doet mijn bloed al koken! En als je het niet kunt accepteren, ben jij degene die niet in deze maatschappij hoort, niet iemand anders!
||
Citaat:
Maar we moeten hier met z'n allen iets aan doen, maak deze maatschappij een tolerante maatschappij en haal haat en verachting uit onze cultuur, dan kunnen we weer verder praten. En dan vooral iedereen die het waagt om te beginnen over "de allochtonen zijn de schuldigen"...
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Als het zo doorgaat, krijgen we hier dezelfde situatie als in Hitler-Duitsland! En daar zijn wij zelf verantwoordelijk voor!
|
![]() |
Als je die vrienden van hem zo op het nieuws ziet word je daar echt helemaal gek van. Ze keken allemaal een beetje lacherig en rechtvaardigen de moord volledig
![]() "Ze zijn erg boos dat Murat zo slecht wordt afgeschilderd. Volgens hen heeft Van Wieren het zelf uitgelokt. "Elke pauze sprak Van Wieren hem aan. Murat heeft op alle manieren geprobeerd om zijn problemen op te lossen, maar iedereen heeft een grens", zegt een van hen. " Ik ben benieuwd of er wordt opgetreden als dat tuig morgen bij de herdenkingsdienst echt Murats foto mee gaan nemen. Dat kan toch niet man?! Echt respectloos! kijk eens hier voor de gala fotoos op het Terra College. Weet je meteen hoe de sfeer daar is. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar het probleem is juist het deel dat Dealt, én flink in de criminaliteit zit. Die zie je keer op keer weer terug komen en daar heb ik zo'n hekel aan |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
Hoewel die jongen wel duidelijk in de problemen zat, dus zal de uiteindelijk straf lager zijn dan wanneer dat niet geval was, maar zit ie hoogstwaarschijnlijk wel vast aan een TBS-behandeling. Ik vermoed dat ie als volwassene iig gestraft wordt. Net zoals dat het geval was bij die 16-jarige die op Veghel een schietpartij op school veroorzaakte (waarbij overigens geen doden vielen). Maarja, da's pure speculatie ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Wordt toch eens wakker, er moet wel degelijk iets gebeuren, en foei zeggen helpt niet. Oja en kom nu niet weer met zo'n zin aanzetten als hierboven ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Dat wordt opgeblazen en dus worden de problemen groter!
|
![]() |
Jah er is inderdaad een harde kern... Pas geleden gingen "racisten tegen allochtonen" vechten en toen kwam er politie by... Wat denk je dat ze doen?! Ze laten zichzelf in elkaar slaan! Dan denk ik echt zow van waar zijn we mee bezig hier in Nederland. Er moet dus echt wel hard opgetreden worden en dan niet alleen tegen allochtonen maar tegen ieder crimineel!
|
![]() |
[QUOTE]OPGEROTH schreef op 15-01-2004 @ 16:09:
[B]Ik zie de gemiddelde kollumse boerenzoon nog geen eerwraak plegen eigenlijk (behalve met eieren dan) .. Eeehm wie heeft het hier over eerwraak? Even beter lezen voordat je reactie geeft, ik had het over moorden in het algemeen. Wie weet had eerwraak hier niks mee te maken heb je het gevraagd ofzo? ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Goed voorbeeld dus...
|
aangezien deze topic alweer is uitgelopen tot "alweer een allochtoon" ga ik maar zeggen wat ik denk dat misschien WEL zou helpen voor die probleem jongeren.
Wat ik me wel afvraag is of de discussie ook zo heftig zou zijn geweest als een Nederlander het had gedaan (kleine kans want maar 20% was Nederlands op die school). Je moet zulke ontspoorde jongeren op een bepaalde manier heropvoeden. Ik heb genoeg van die etters hier uit de buurt (amsterdam-osdorp) zien opgroeien tot nu een getrouwde nette man. En dat omdat ze geholpen en gemotiveerd werden door een aantal mensen hier in de buurt die ze weer op het goede spoor brachten. Maar het moet natuurlijk van beiden kanten komen als er mensen zijn die generaliseren en zeggen dat alle allochtonen hetzelfde zijn en slecht zijn schiet je natuurlijk ook niet op, hoe zou een "normale" allochtoon zich voelen als hij/zij zoiets hoort.
|
![]() |
als zijn voogd zegt dat de school hulp had moeten zoeken voor die jongen, en dat de school had moeten zien dat het niet goed met hem ging, dan denk ik bij mezelf, wiens taak is dat dan??
van de voogd toch? en wat ik me afvraag is hoe die jongen aan een geweer komt, dat zegt lijkt mij genoeg erover dat hij geen lievertje is, en als dan mensen gaan roepen "we love murat" en ijskoud beweren dat het de leraar z'n eigen schuld is, dan vraag ik me af waar het heen moet met deze maatschappij.......
||
Verwijderd
|
Citaat:
Punt 2. Discriminatie is geen gezijk, kijk eens hoe dit gehele forum hier lekker buitenlanders en mensen van buitenlandse afkomst discrimineerd door te roepen dat er een allochtonen probleem is waarmee gezegt word dat alle allochtonen als het ware criminele trekjes vertonen. Punt 3. Wat er moet gebeuren is dat iemand die de wet overtreed gestraft moet worden, net zoals iedereen die in dit land de wet overtreed. Punt 4. Er moet geen oplossing komen voor een allochtonen probleem, want er is geen algeheel allochtonen probleem. Het is een kleine groep mensen met een andere huidskleur uit een grote groep waar jullie de hele tijd over zeuren. Punt 5. Mensen die wel durfen stellen dat wij een "allochtonen probleem" hebben discrimineren er gewoon een eind op los zonder gegronde redenen, maar dat doen jullie nederlanders toch al graag, mensen van buitenlandse afkomst bashen en jezelf superieur voelen terwijl hier gewoon een discriminerende racistische cultuur aan het ontstaan is, daar ligt de fout, de waarheid over criminele allochtonen word simpoelweg overdreven. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Schietpartij in Haagse school / steekpartij school Amsterdam Verwijderd | 254 | 31-01-2004 14:07 | |
Panorama zet aan tot massahysterie en rassenhaat Woodstock | 87 | 28-01-2004 21:34 | |
Schooldirecteur in Den Haag neergeschoten marlies | 18 | 13-01-2004 14:22 |