Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
maar ik ben nog steeds verliefd op d'r. daar kan ik niet zomaar ff iets aan veranderen. t lag niet aan mij. ze was in 1 keer verliefd op iemand anders. nog een probleem is dat ze in eindhoven woont en ik in nijmegen. ik kan d'r dus nu onmogelijk blijven zien; ook niet als gwone vrienden. conclusie LIFE IS A BITCH!
|
poraat er over met een andere vriendin ga veel dingen doe n met je vrienden en cker nie drinken en haar een tijdje spreken is ook tactisch..vooral met andere dingen doen en er ff over hebben helpt! iig bij mij wel.....khad het toen 3 mnd en 2 weken ......maaj nu hebi k een adnere
![]()
||
Citaat:
![]() not so lucky me!
||
![]() |
Citaat:
maar over dat tweede stukje 2 dingen : -eindhoven en nijmegen is niet ZOOO een afstand (toch?) en toen jullie wat hadden konden jullie elkaar ook zien waarom als gewone vrienden dan niet (als je denkt in de zin van als ze gewoon een vriendin is is t zonde van t geld .. think about this : vriendschap is zoooveeel belangrijker als liefde.) en nummer 2 (eigenlijk tegenovergesteld aan nummer 1) (en eigenlijk ook beetje nummer 3 .. sorry als t wat verwarrend is ..thats me) - als t zo een afstand is (dat dat een probleem is) is t misschien niet beter dat t uit is ? en - t is misschien maargoed dat je dr niet kan zien want anders denkik dat je helemaal niet snel over dr heen komt en je zei ze was verliefd op iemand anders dus gaat t je alleen maar veel pijn doen ... bespaar je dat. uhm als je dr niks van snaPt lees dan alleen t laatste punt das t belangrijkste iig sterkte ermee
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Jah, ik had zo ongeveer 9 maanden en toen... en toen... tja... hij is gewoon vreemdgegaan!!! En dan zegtie dat pas als het net uit is... " Ik wil je geen pijn doen". Yeah right, en ik ben een wortel...
Ik voel me echt beroerd, maar hij zegt er spijt van te hebben. Ach dat verandert helemaal niks. Ik ben nog hartstikke gek op hem en ik mis hem onwijs. Shit hee, ik wil echt over hem heen zijn maar het gaat echt niet zo makkelijk. Damn... Kussies een drietig meissie ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Je zal wel gelijk hebben, het gaat vast wel over (ooit). Al lijkt het nu echt niet... Jeetje jij had wel een jaar langer. Wat moet dat een hel zijn geweest voor jou dan. Is dat al lang geleden??
Knuffeltjes,
|
vorig jaar 11 september heb ik er een punt achter gezet.. Ze heeft tot de laatste dag volgehouden dat ze NIET vreemdging.
Alhoewel ik wel beter wist. ze zat elke dag bij hem en ze hadden zelfs al sex gehad.. ik voelde mijzelf als een raamwerk met glas..die door een baksteen in miljoenen stukken was gegooid ![]() (klinkt gek..maar denk er eens over na)... ![]() ze heeft alle schuld op mij geschoven,alsof ik de eikel was die alles fout heeft gedaan...de gevoeloze bitch....en geloof mij na 1 jaar en 9 maanden weegt zulke beschuldigingen erg zwaar.. alsof al die tijd voor niks is geweest..en dat ze nooit echt verliefd op je is geweest.. ![]() believe me that's hell.. Je kan er misschien met hem over praten,waarom het fout is gegaan? waarom hij zich als een klootzak heeft gedragen!.. Laatst gewijzigd op 16-05-2002 om 18:47. |
![]() |
|
![]() |
Ja ik weet dat tijd pijn heelt, maar ik heb heel erg veel moeite moeten doen om zowieso weer een jongen te kunnen vertrouwen. Ik ben 2 keer al zwaar teleurgesteld in jongens, en het is dus ook heel moeilijk om te verwerken. Vooral deze keer want hij was echt ook gewoon een maatje van me. Niet alleen een knuffel, maar ook m'n beste vriend. En dan dit. Het kwam volgens hem door de afstand, we wonen ver ven elkaar vandaan. Maar dan geloof ik niet dat het echte liefde was want echte liefde slaat zich toch overal doorheen?
Hij zegt wel dattie er spijt van heeft, ik wilde eerst nix meer met hem te maken hebben, maar ik wil toch een goeie vriend niet kwijt. Ondanks alle pijn die hij me heeft aangedaan. Ik weet ook niet waarom ik hem niet kwijt wil... Toch mis ik hem onwijs erg... ![]() ![]() Ik ga gewoon niet aan hem denken en vroijk zijn. *probeert op haar allerbest vrolijk te zijn* ![]()
|
![]() |
Ja ik weet dat tijd pijn heelt, maar ik heb heel erg veel moeite moeten doen om zowieso weer een jongen te kunnen vertrouwen. Ik ben 2 keer al zwaar teleurgesteld in jongens, en het is dus ook heel moeilijk om te verwerken. Vooral deze keer want hij was echt ook gewoon een maatje van me. Niet alleen een knuffel, maar ook m'n beste vriend. En dan dit. Het kwam volgens hem door de afstand, we wonen ver ven elkaar vandaan. Maar dan geloof ik niet dat het echte liefde was want echte liefde slaat zich toch overal doorheen?
Hij zegt wel dattie er spijt van heeft, ik wilde eerst nix meer met hem te maken hebben, maar ik wil toch een goeie vriend niet kwijt. Ondanks alle pijn die hij me heeft aangedaan. Ik weet ook niet waarom ik hem niet kwijt wil... Toch mis ik hem onwijs erg... ![]() ![]() Ik ga gewoon niet aan hem denken en vrolijk zijn. *probeert op haar allerbest vrolijk te zijn* ![]()
|
![]() |
|
echte liefde kan inderdaad alles doorstaan... het geval is dat het zooo schaars is om het te vinden..
Moet wel zeggen dat afstand het erg moeilijk kan maken,, ik en mijn vorige vriendin hebben ook onze relatie moeten beindigen omdat ze nietmeer tegen de afstand kon (130 km verderop).. Sterkte in ieder geval met het verwerken.. X Raz0R |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
onprettig gevoel bij exen van je vriend(in) Droid | 20 | 08-05-2005 21:14 | |
Lichaam & Gezondheid |
Vraagje over vocht uit vagina Vlinderr | 50 | 08-12-2004 14:19 | |