Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-05-2002, 18:23
Blenderhead
Blenderhead is offline
zijn er tips om hier ff snel overheen te komen??

k had 4 maanden en 10 dagen. k ben eigenlijk nog steeds verlied op haar. k had het ook niet zien aankomen. zoals ik me nu voel weet ik echt niet wat ik moet gaan doen....

vanavond wordt het iig poging 1 met wat bier.

dit lijkt me geen permanente oplossing!

iemand anders suggesties
Oud 14-05-2002, 18:27
lady_x
lady_x is offline
Drinken is zeker NIET de oplossing, dan wordt het juist allemaal erger. Hoe komt het dat het is uitgeraakt, was het jouw schuld? Praat erover met vrienden of met je ouders, of doe juist dingen die je op andere ideeen brengen, zitten piekeren zal het niet oplossen..
Oud 14-05-2002, 18:46
cerys
cerys is offline
zo te zien heb je niet echt t idee dat je lang om r zal treuren? alsk jou was zou ik dan flink feesten en umm een nieuw meiske vinden!
Oud 14-05-2002, 18:58
Cameo
Cameo is offline
deal with...simpel as that.. suc6
Oud 14-05-2002, 19:27
blacky
blacky is offline
Goh volgens mij is het echt de tijd voor uitgaan. Mijn vriendje heeft me pas gedumpt en bij nog meer mensen is het uitgegaan. Ik weet niet wat de oplossing er tegen is, maar drinken zeker niet.
Oud 14-05-2002, 19:44
PiNoW
PiNoW is offline
Citaat:
blacky schreef:
Goh volgens mij is het echt de tijd voor uitgaan.
*hoopt stiekem van niet*
Oud 14-05-2002, 20:47
Verwijderd
vooral geen hoop meer hebben dat het nog aan zal gaan...
houding hebben van "" shit happens"
en dan met vrienden veel leuke dingen gaan doen, veel uitgaan, dingen kopen die je altijd al had willen hebben (owkeej dit is de vrouwen-manier denk ik )
Met citaat reageren
Oud 14-05-2002, 21:37
highlight
highlight is offline
afleiding zoeken ja..
Oud 14-05-2002, 21:41
Boeing 747-400
Boeing 747-400 is offline
Yep, vooral afleiding zoeken. Zorg dat je met veel andere dingen bezig kan zijn. Ga wat leuks doen met vrienden.

En op zich is het allerbelangrijkste wel om geen hoop meer te hebben dat het goed komt, want daar ga je kapot aan. Doe dat jezelf niet aan!

Verder kan ik je alleen maar sterkte wensen. En t is natuurlijk een ongelooflijke cliché opmerking waar je niets aan hebt, maar er loopt ook voor jouw nog wel een meisje rond om samen oud mee te worden!!!

Sterkte!
Met citaat reageren
Oud 14-05-2002, 23:05
bracelance
bracelance is offline
Citaat:
highlight schreef:
afleiding zoeken ja..
idd
Oud 15-05-2002, 00:39
Verwijderd
Citaat:
blacky schreef:
Goh volgens mij is het echt de tijd voor uitgaan.
Jah ik merk het ook overal om me heen en ik word helemaal para..
Strax gaat het tussen mij en mijn vriend ook uit, weetje van dat soort twijfels..
Maja verde weet ik ook dat er geen enkele reden kan zijn waardoor het uit kan gaan tussen Tim en mij En daar hou ik me maar aan vast

Tim, love you..

En ontopic.. Ik denk ook niet dat drinken de beste manier is.. Ga met veel mensen om, praat veel.. en zoek inderdaad veel afleiding..
Succes!
Met citaat reageren
Oud 15-05-2002, 09:10
MelodyofÐeath
MelodyofÐeath is offline
Ik ken het gevoel...mijn vriend heeft het gisteren zeg maar uit gemaakt na 20 maanden (of in een soort van probeerperiode gezet) en ik voel me echt echt zwaar klote... voglende week examens en ik kan me nu al niet meer concentreren , mjah

jij succes ermee
Met citaat reageren
Oud 15-05-2002, 11:05
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
MelodyofÐeath schreef:
Ik ken het gevoel...mijn vriend heeft het gisteren zeg maar uit gemaakt na 20 maanden (of in een soort van probeerperiode gezet) en ik voel me echt echt zwaar klote... voglende week examens en ik kan me nu al niet meer concentreren , mjah

jij succes ermee
dank je jij ook!

maar ik ben nog steeds verliefd op d'r. daar kan ik niet zomaar ff iets aan veranderen. t lag niet aan mij. ze was in 1 keer verliefd op iemand anders.

nog een probleem is dat ze in eindhoven woont en ik in nijmegen. ik kan d'r dus nu onmogelijk blijven zien; ook niet als gwone vrienden.

conclusie LIFE IS A BITCH!
Oud 15-05-2002, 12:15
Never Gonna Stop
Never Gonna Stop is offline
poraat er over met een andere vriendin ga veel dingen doe n met je vrienden en cker nie drinken en haar een tijdje spreken is ook tactisch..vooral met andere dingen doen en er ff over hebben helpt! iig bij mij wel.....khad het toen 3 mnd en 2 weken ......maaj nu hebi k een adnere
Oud 15-05-2002, 18:22
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
Never Gonna Stop schreef:
poraat er over met een andere vriendin ga veel dingen doe n met je vrienden en cker nie drinken en haar een tijdje spreken is ook tactisch..vooral met andere dingen doen en er ff over hebben helpt! iig bij mij wel.....khad het toen 3 mnd en 2 weken ......maaj nu hebi k een adnere
lucky you!!

not so lucky me!
Oud 16-05-2002, 00:38
red_hot_chilli_pieper
red_hot_chilli_pieper is offline
Citaat:
birthmark schreef:

maar ik ben nog steeds verliefd op d'r. daar kan ik niet zomaar ff iets aan veranderen. t lag niet aan mij. ze was in 1 keer verliefd op iemand anders.

nog een probleem is dat ze in eindhoven woont en ik in nijmegen. ik kan d'r dus nu onmogelijk blijven zien; ook niet als gwone vrienden.

conclusie LIFE IS A BITCH!
over dat ze in ene verliefd was op iemand anders had je zelf al gezegd ... life's a bitch...

maar over dat tweede stukje 2 dingen :
-eindhoven en nijmegen is niet ZOOO een afstand (toch?) en toen jullie wat hadden konden jullie elkaar ook zien waarom als gewone vrienden dan niet (als je denkt in de zin van als ze gewoon een vriendin is is t zonde van t geld .. think about this : vriendschap is zoooveeel belangrijker als liefde.)

en nummer 2 (eigenlijk tegenovergesteld aan nummer 1)
(en eigenlijk ook beetje nummer 3 .. sorry als t wat verwarrend is ..thats me)

- als t zo een afstand is (dat dat een probleem is) is t misschien niet beter dat t uit is ?
en
- t is misschien maargoed dat je dr niet kan zien want anders denkik dat je helemaal niet snel over dr heen komt en je zei ze was verliefd op iemand anders dus gaat t je alleen maar veel pijn doen ... bespaar je dat.

uhm als je dr niks van snaPt lees dan alleen t laatste punt das t belangrijkste

iig sterkte ermee
Oud 16-05-2002, 09:49
Never Gonna Stop
Never Gonna Stop is offline
Citaat:
birthmark schreef:

lucky you!!

not so lucky me!
ach joh dat komt wel goed wanhoop nie .. praat er wel ff over met je beste vriend of berste vriendin(andere dan zij want dat gaat alleen maar problemen leveren)
Oud 16-05-2002, 10:38
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
komt goed lijkt nu t einde van de wereld maar daar kom je overheen en dan realiseer je dat het beter is dat het uit is....
Met citaat reageren
Oud 16-05-2002, 17:16
Razor - Blade
Razor - Blade is offline
sterkte.. ik had pas geleden ook 4 maanden totdat het uitging,, doet ff pijn maar je komt er wel overheen,,niet blijven hangen, dat doet gewoon meer pijn..
Met citaat reageren
Oud 16-05-2002, 17:21
2good2btrue
2good2btrue is offline
Jah, ik had zo ongeveer 9 maanden en toen... en toen... tja... hij is gewoon vreemdgegaan!!! En dan zegtie dat pas als het net uit is... " Ik wil je geen pijn doen". Yeah right, en ik ben een wortel...
Ik voel me echt beroerd, maar hij zegt er spijt van te hebben. Ach dat verandert helemaal niks. Ik ben nog hartstikke gek op hem en ik mis hem onwijs. Shit hee, ik wil echt over hem heen zijn maar het gaat echt niet zo makkelijk. Damn...

Kussies een drietig meissie
Oud 16-05-2002, 17:32
Razor - Blade
Razor - Blade is offline
Citaat:
2good2btrue schreef:
Jah, ik had zo ongeveer 9 maanden en toen... en toen... tja... hij is gewoon vreemdgegaan!!! En dan zegtie dat pas als het net uit is... " Ik wil je geen pijn doen". Yeah right, en ik ben een wortel...
Ik voel me echt beroerd, maar hij zegt er spijt van te hebben. Ach dat verandert helemaal niks. Ik ben nog hartstikke gek op hem en ik mis hem onwijs. Shit hee, ik wil echt over hem heen zijn maar het gaat echt niet zo makkelijk. Damn...

Kussies een drietig meissie
ghe dat had ik nou na 1 jaar en 9 maanden (kwam ik erachter dat ze 1 maand al vreemdging..vreemdgaan is triest.. je ex verdiend je gewoon niet....ik weet hoe het is..en het is niet makkelijk, maar je komt er wel weer over heen,,duurd wel erg lang,, zeker na zo'n rotstreek..maar het komt wel weer goed.. XxX Raz0R
Met citaat reageren
Oud 16-05-2002, 18:21
2good2btrue
2good2btrue is offline
Je zal wel gelijk hebben, het gaat vast wel over (ooit). Al lijkt het nu echt niet... Jeetje jij had wel een jaar langer. Wat moet dat een hel zijn geweest voor jou dan. Is dat al lang geleden??

Knuffeltjes,
Oud 16-05-2002, 18:45
Razor - Blade
Razor - Blade is offline
vorig jaar 11 september heb ik er een punt achter gezet.. Ze heeft tot de laatste dag volgehouden dat ze NIET vreemdging.
Alhoewel ik wel beter wist. ze zat elke dag bij hem en ze hadden zelfs al sex gehad.. ik voelde mijzelf als een raamwerk met glas..die door een baksteen in miljoenen stukken was gegooid ....en ookal zet je alle stukjes terug, het word nooit meer hetzelfde als het is geweest....alhoewel tijd veel pijn kan helen

(klinkt gek..maar denk er eens over na)...

ze heeft alle schuld op mij geschoven,alsof ik de eikel was die alles fout heeft gedaan...de gevoeloze bitch....en geloof mij na 1 jaar en 9 maanden weegt zulke beschuldigingen erg zwaar.. alsof al die tijd voor niks is geweest..en dat ze nooit echt verliefd op je is geweest..

believe me that's hell..

Je kan er misschien met hem over praten,waarom het fout is gegaan? waarom hij zich als een klootzak heeft gedragen!..

Laatst gewijzigd op 16-05-2002 om 18:47.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2002, 19:24
2good2btrue
2good2btrue is offline
Ja ik weet dat tijd pijn heelt, maar ik heb heel erg veel moeite moeten doen om zowieso weer een jongen te kunnen vertrouwen. Ik ben 2 keer al zwaar teleurgesteld in jongens, en het is dus ook heel moeilijk om te verwerken. Vooral deze keer want hij was echt ook gewoon een maatje van me. Niet alleen een knuffel, maar ook m'n beste vriend. En dan dit. Het kwam volgens hem door de afstand, we wonen ver ven elkaar vandaan. Maar dan geloof ik niet dat het echte liefde was want echte liefde slaat zich toch overal doorheen?

Hij zegt wel dattie er spijt van heeft, ik wilde eerst nix meer met hem te maken hebben, maar ik wil toch een goeie vriend niet kwijt. Ondanks alle pijn die hij me heeft aangedaan. Ik weet ook niet waarom ik hem niet kwijt wil... Toch mis ik hem onwijs erg...

Ik ga gewoon niet aan hem denken en vroijk zijn.
*probeert op haar allerbest vrolijk te zijn* hmmm t lukt niet...
Oud 16-05-2002, 19:24
2good2btrue
2good2btrue is offline
Ja ik weet dat tijd pijn heelt, maar ik heb heel erg veel moeite moeten doen om zowieso weer een jongen te kunnen vertrouwen. Ik ben 2 keer al zwaar teleurgesteld in jongens, en het is dus ook heel moeilijk om te verwerken. Vooral deze keer want hij was echt ook gewoon een maatje van me. Niet alleen een knuffel, maar ook m'n beste vriend. En dan dit. Het kwam volgens hem door de afstand, we wonen ver ven elkaar vandaan. Maar dan geloof ik niet dat het echte liefde was want echte liefde slaat zich toch overal doorheen?

Hij zegt wel dattie er spijt van heeft, ik wilde eerst nix meer met hem te maken hebben, maar ik wil toch een goeie vriend niet kwijt. Ondanks alle pijn die hij me heeft aangedaan. Ik weet ook niet waarom ik hem niet kwijt wil... Toch mis ik hem onwijs erg...

Ik ga gewoon niet aan hem denken en vrolijk zijn.
*probeert op haar allerbest vrolijk te zijn* hmmm t lukt niet...
Oud 16-05-2002, 22:30
Razor - Blade
Razor - Blade is offline
echte liefde kan inderdaad alles doorstaan... het geval is dat het zooo schaars is om het te vinden..
Moet wel zeggen dat afstand het erg moeilijk kan maken,, ik en mijn vorige vriendin hebben ook onze relatie moeten beindigen omdat ze nietmeer tegen de afstand kon (130 km verderop)..

Sterkte in ieder geval met het verwerken.. X Raz0R
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten