Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
ha!!
ik zit sinds kort ook op kamers en heb ook geprobeerd er iets leuks van te maken! miss hier een tip voor je, ik heb in een groot oud schilderij (alleen de omlijsting gebruikt dan) een groot blad (die er precies inpaste) met daarop allemaal foto's geplakt. Zo krijg je een beetje een effect van een super grote collage! egt heel leuk geworden! en nog goedkoop ook als je een oud schilderij of omlijsting hebt liggen! groetjes marloes |
![]() |
|
![]() |
Als je wil voorkomen dat een kleine kamer benauwd gaat overkomen, kan je t best lichte kleuren gebruiken, wit lichtblauw enzo.....en met spiegels lijkt t ook al n stuk ruimen. Verders niet teveel op de gronds zetten, maar gebruik maken van de muren om bijv een kastje op te hangen, of planken ipv een kast.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
ik zou niet te grote massale gordijnen doen, dat lijkt vol.
handig is dat matte plakplastic wat je op je ramen kunt doen: er komt nog evenveel licht binnen, maar men koekeloert niet naar binnen of ziet in elk geva lniks.
|
|