Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-01-2004, 10:00
Optima
Optima is offline
Citaat:
kleine wicca schreef op 13-01-2004 @ 10:44:
- fotowand
he bah nee, dat is zo van "kijk mij eens veel vrienden hebben" gedver
Oud 14-01-2004, 10:21
Verwijderd
Citaat:
*FoX* schreef op 07-01-2004 @ 18:12:
Ik heb een beetje vreemd formaat poster gekocht voor op mn kamer, en nu wil ik hem eigenlijk inlijsten omdat ik die posterstrips niet zo erg mooi vind.. maar waar vind je een lijst voor een poster van 150 breed en 50 hoog... en liefst niet zo'n speciaal op maat gemaakt want dat ken ik wel, maar dat is duurrrr

iemand misschien?

xenox, blokker, ikea, v&d, hema oid?

Ik vind veel fotos juist leuk, voor jezelf vooral, word je toch helemaal blij van
Spiegels maken de kamer idd wel groter, en lichte kleuren.
Vooral niet te volproppen die kamer, anders lijkt ie veel kleiner..
Met citaat reageren
Oud 14-01-2004, 11:56
Verwijderd
Citaat:
Optima schreef op 14-01-2004 @ 11:00:
he joepie, laat ik nou net alle leuke momenten op foto staan, en heimwee hebben naar allemaal vrienden... jippie jeeeh
Met citaat reageren
Oud 15-01-2004, 17:24
kleine wicca
kleine wicca is offline
Citaat:
Optima schreef op 14-01-2004 @ 11:00:
Hahaha, nee hoor, ik heb thuis ook een fotowand op mn kamer gemaakt, maar daar hangen voornamelijk foto's op van mn huisdieren (veel ervan zijn al dood) en mooie foto's die ik zelf gemaakt heb en waar ik trots op ben
Oud 16-01-2004, 21:33
gebanned
gebanned is offline
Wat doe je dan met een heel klein kamertje van 7m2

Met een bed en een bureau staat het vol, waar laat ik mijn kast e.d.? Hebben kleuren ook nog invloed. Hoe houd ik de kamer luchtig, het lijkt zo klein en zo vol?
Met citaat reageren
Oud 17-01-2004, 10:34
pvcbuis
pvcbuis is offline
Ik denk dat je het beste lichte kleuren kan gebruiken voor de muren, maar dat weet ik niet zeker. Misschien iemand anders?
Oud 17-01-2004, 19:47
Verwijderd
Citaat:
gebanned schreef op 16-01-2004 @ 22:33:
Wat doe je dan met een heel klein kamertje van 7m2

Met een bed en een bureau staat het vol, waar laat ik mijn kast e.d.? Hebben kleuren ook nog invloed. Hoe houd ik de kamer luchtig, het lijkt zo klein en zo vol?
Is er geen algemene woonkamer bij? Misschien mag je je bureau daar in zetten, als je daar zelf tegen kunt. Een hoogslaper geeft ook een heel stuk vloer extra. En als alles ongeveer dezelfde kleur heeft, en dan bij voorkeur een lichte kleur, dan lijkt het ook minder vol.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2004, 19:58
Verwijderd
ha!!
ik zit sinds kort ook op kamers en heb ook geprobeerd er iets leuks van te maken!

miss hier een tip voor je,
ik heb in een groot oud schilderij (alleen de omlijsting gebruikt dan) een groot blad (die er precies inpaste) met daarop allemaal foto's geplakt. Zo krijg je een beetje een effect van een super grote collage! egt heel leuk geworden! en nog goedkoop ook als je een oud schilderij of omlijsting hebt liggen!

groetjes marloes
Met citaat reageren
Oud 19-01-2004, 19:20
kleine wicca
kleine wicca is offline
Als je wil voorkomen dat een kleine kamer benauwd gaat overkomen, kan je t best lichte kleuren gebruiken, wit lichtblauw enzo.....en met spiegels lijkt t ook al n stuk ruimen. Verders niet teveel op de gronds zetten, maar gebruik maken van de muren om bijv een kastje op te hangen, of planken ipv een kast.
Oud 20-01-2004, 10:52
mickael
mickael is offline
Citaat:
Marlous schreef op 11-01-2004 @ 15:08:
Ik vind het echt knap als je op 8/9 vierkante meter kunt leven...
Ik heb 18 vierkante meter en ik word af en toe al gek!
Ik zou het inderdaad rustig houden, niet te veel rommeltjes, ook qua kleur. Foto's aan de muur zijn een must

Dit is mijn kamer op het moment en hij is grijs, wit en fuchia-roze
[afbeelding]
Hoe kom je aan een kamer van 18m2 in Utrecht? Heb je leuke via-via connecties? Maar leuke indeling zit je op de begane grond dus met je terras aan de tuin? Echt wel prima!
Met citaat reageren
Oud 20-01-2004, 19:43
Verwijderd
Citaat:
kleine wicca schreef op 19-01-2004 @ 20:20:
Als je wil voorkomen dat een kleine kamer benauwd gaat overkomen, kan je t best lichte kleuren gebruiken, wit lichtblauw enzo.....en met spiegels lijkt t ook al n stuk ruimen. Verders niet teveel op de gronds zetten, maar gebruik maken van de muren om bijv een kastje op te hangen, of planken ipv een kast.
Lichte warme kleuren, anders is het zo kill
Met citaat reageren
Oud 20-01-2004, 20:02
BBEM
BBEM is offline
trek een bushokje leeg en hang de posters aan je wanden
Oud 24-01-2004, 23:52
corduroy
corduroy is offline
ik zou niet te grote massale gordijnen doen, dat lijkt vol.
handig is dat matte plakplastic wat je op je ramen kunt doen: er komt nog evenveel licht binnen, maar men koekeloert niet naar binnen of ziet in elk geva lniks.
Oud 30-01-2004, 08:49
pvcbuis
pvcbuis is offline
Kleine krukjes zijn ook erg leuk voor als je weinig ruimte hebt, die gooi je ook zo wweeer aan de kant!
Oud 30-01-2004, 09:00
koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
mmm klein kamertje.....
Alles wit en één vlak/muur een felle kleur.

Of alles wit en al je meubeltjes felle kleurtjes. Doe veel met doeken, kussentjes en verf wat dingetjes. Dan is het al veel leuker.
Reageren

Regels voor berichten