Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
je hebt toch gewoon naar ~~Fantôme~~ gestuurd? xxx
|
Verwijderd
|
+ vanvond filmavond op school
+ zin in morgenavond + vriendin belde net + werk voor vandaag is af + gaat goed volgens de fysio + appeltaart gemaakt + leuke mailtjes - stom gesprek op MSN - wat een rotweer! - moet eigenlijk leren, maar heb echt geen zin Hm... een 9 ![]() Zo te zien gaat het met de meeste mensen hier wat minder: sterkte allemaal ![]() ![]() |
![]() |
|
Moe.
Eten. Gefaald? & bezorgd. kaartje. lezen. ![]() Oh-en. Ik heb een verschrikkelijk mooie ketting uit Indonesië gekregen. Van m'n vader. Lief, lief. ![]() ++ Randy is weg. Op de één of andere manier lukt het me nooit, plusjes en minnetjes te zetten of een cijfer neer te zetten wat er echt bij past. ![]() De laatste twee punten wegen iig zwaar tov de eerste drie, de vierde is half/half. Hou het er maar op dat het ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
|
irritant belerend en kleinerend
terwijl hij helemaal niet zo snugger is als ie zelf denkt. puh! (gebrek aan) zelf-discipline geen zin bang dat t niet lukt paradoxaal strax nog de regen in ![]() beetje kutgevoel de laatste dagen ![]() snap niet hoe t komt ![]() alles gaat toch goed? rot-tentamen maar komt vast wel goed, toch? i wish i knew what's in it for me... bijfiguur geen hoofdpersoon gewoon - niet bijzonder he bah.... ![]() komt alles goed? /edit: waarom kan ik mezelf er nou niet gewoon toe zetten heel hard te gaan leren? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 17-01-2004 om 11:56. |
![]() |
|
Verwijderd
|
hondjes uitgelaten
jipje stout ![]() ![]() zomenteen foto;s inleveren eline, woensdag al waarom vragen ze mij nou niet mee? misschien omdat ze gaan blowen en ik dat niet mag dat zal het wel zijn ik hoop het maar verveling teveel gegeten vanavond pizza's maken ![]() rust slapen bed volgende week is het weer oke |
![]() |
|
wedstrijd
ging goed! en geen preek! joepie blij is maar ook moe gewerkt morgen weer morgen leren bb Jacob hoe zal het gaan? die zin spookt de hele tijd door mijn hoofd laat me niet met rust laat me met rust we zien wel nee hoe zal het gaan?!
|
Hoe voel ik me..
Tja.. hoe voel je je als je erachter komt dat een groep mensen die je in vertrouwen genomen had, inclusief zelfs je beste vriend je niet geloofd als het om je problemen gaat. Tja, hoe voel je je dan. Op het moment voel ik me moe uitgeput suf vaag warrig (kan echt niet helder denken..) Onbegrip stilletjes nog woede alleen heel alleen maar gelukkig zijn hier wel nog mensen die me geloven... *knuv* Morgen.. morgen zal alles beter zijn.. denk ik.. hoop ik.. Positief denken.. als ik dat maar niet verleer
||
Citaat:
Zoals ik in mijn eigen reply al zei.. positief denken.. verleer dat nooit ![]()
|
over gisteren:
vroeg opgestaan goed gestudeerd vriendje is komen lunchen, net toen ik een knuffel kon gebruiken ![]() beetje minder gestudeerd in de namiddag maar toch nog wel ok tegen het avondeten aan btje wanhopig geworden, versterkt toen en vriendin zei dat ze voor het vak dat ik nu moet een nul gaat vragen nog een klein beetje gestudeerd savond s een klein feesje op kkot want er was iemand jarig, dat deed echt deugd. ik voelde me al wat beter maarja toen moest ik zonodig naar 'secret cutting' gaan kijken, dus daarna was ik wel nogal down daarvan. ge-pm't met een meisje op het eetstoornissen-forum die dicht bij mij in de buurt blijkt te wonen. en toen net toen ik ging slapen was er ineens extreem veel lawaai in huis, dus heb ik ff mensen gaan lastigvallen dat ze ergens anders moesten gaan schreeuwen. en toen met oorstopjes gaan slapen. vanmorgen om 8u eruit, maar met moeite.
||
Verwijderd
|
Citaat:
niet gescoord maar geeft niet want best aardig gespeeld uitslagen andere wedstrijden? iig één wedstrijd minder gespeeld dan zij en maar 1 punt achter dus min of meer eerste dodelijke buik-/rugpijn veel pijnstillers oppassen moe misselijk zonnebank slapen Aanvullingkje: brief ![]() 'k weet niet Laatst gewijzigd op 18-01-2004 om 11:58. |
![]() |
|
+ filmpje kijken?
+ magnetron popcorn + zeurende zeer achterlijk doende vriend ![]() + ben al wat rustiger als gisteren - arm doet nog steeds pijn, maarja.. eigen schuld - nog steeds suf - nog steeds niet echt helder denken.. 5je tot nu toe
||
Citaat:
![]() + heerlijke dag gehad gister + lekker samen tv gekeken + samen geslapen - ben nu beetje moe - moet nog erg veel leren, ik hoop dat ik het afkrijg 7... (wordt hoger als ik natuurkunde goed ken vanavond als ik ga slapen)
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Allah en God MaxiDirk | 3 | 23-01-2011 21:10 | |
bijbel vervalsd? k.m | 19 | 25-11-2004 08:57 | |
Psychologie |
'nadenkhuis' in E'hoven Verwijderd | 37 | 09-07-2004 13:48 | |
Christelijke Leugens [Deel I] Sweet_Hadar | 1 | 14-03-2004 21:29 | |
Psychologie |
geef je stemming weer met 1 smiley bloemkool | 1 | 27-01-2004 12:59 | |
Het verschil tussen de Bijbel en de Qu’ran gebaseerd op een lezing van dr. Gary Mille Mirage2000 | 137 | 18-02-2002 08:16 |