Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
ik had het over coole scandinavische films..en ja fucking amal is dat nou eenmaal ook... en ik zeg niet dat het bijzonder is.. ik zeg dat ze cool.. zijn... |
![]() |
|
Begint NU!
En Von Trier had niet Festen gemaakt, iig niet alleen, dat was met z'n 4-/5-en gemaakt, dat was een film van heel DOGMA 95 Festen is ook zeer cool ja... Maar The Idiots. Geniaal... Opnemende!
|
Ik snap niet wat mensen er zo goed aan vonden. Het deed me denken aan Jackass maar dan nog minder grappig en met af en toe wat quasi intellectuele onzingesprekken er tussen door.
Daarbij ziet de film er qua camerawerk en stijl niet uit, en dat Von Trier zegt dat dit er niet toe doet is geen excuus. Een regisseur die zegt dat alleen inhoud er toe doet en stijl niet vind ik vergelijkbaar met een schrijver die alleen een verhaal in een boek zet zonder blijk te geven enig schrijftalent. En de inhoud van Idioterne stelt ook niet veel voor. Gewoon scenes met mensen die gek doen, de vage, zogenaamd maatschappijkritische, clichématige boodschap kwam nauwelijks op mij over. Overgewaardeerd.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Vergelijkbaar met een schrijver zonder talent? Ben ik het echt niet mee eens, camerawerk belichaamt niet 'talent' in een film, in mijn ogen absoluut niet zelfs. En dat de inhoud niet op je overkomt, tja... geef dan wat meer van jezelf, kijk er beter na. Ik kijk naar films om na te denken, actief na te denken, niet te ontspannen. Als je ontspannen naar films kijkt, haal je er ook alleen de boodschappen uit die er te dik boven op liggen. Je moet er zelf wat aan toe durven te voegen, in plaats van iets zomaar aan te nemen. Maar goed, misschien hou jij meer van ontspannen kijken, en ja, daar vind ik dit geen film voor. |
![]() |
|||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Met één die geen talent toont. Lars von Trier filmt heel willekeurig. Citaat:
Maar behalve de boodschap moet een film voor mij wel wat meer om het lijf hebben.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik geloof dat ik je begrijp ![]() Ik kan het me ook wel voorstellen... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Muziektopic #6 rare kwast | 494 | 26-06-2007 18:19 | |
Films, TV & Radio |
Ik wou het in het Russisch doen, maar het forum pakt die tekens niet, dus: welke film Uice | 500 | 27-05-2007 22:34 | |
Muziek |
Op zoek naar goede Trance nummers. Verwijderd | 25 | 29-04-2005 20:38 | |
Muziek |
Trance lucienvdmooren | 23 | 29-01-2005 15:48 | |
Muziek |
Bad Religion.. beste lyrics? toemba | 19 | 26-11-2002 14:09 |