Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Mijn mening ook. ik heb gewoon niet de financiele middelen om alles te kunnen kopen wat ik wil. Ik vind dat er wel altijd een bepaald evenwicht in moet zijn. ik voel me ook 'schuldig'als ik bepaalde cd's van artiesten gebrand in de kast heb staan.
||
Citaat:
Alles is achter je compu gratis te verkrijgen en niemand die je controleert.. dus waarom zou je naar de winkel lopen/fietsen/rijden om 22 euro voor een cd neer te tellen? Is gewoon egoïsme en daar is iedereen goed in...
|
neuh, ik ben het wel met de TS eens, als k iets leuk vind koop k t wel gewoon, zo'n gebrand cd'tje ziet er beetje armoedig uit ook, doe mij maar de echte...
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Nou, ik vind dat je redenering nergens op slaat!!! Ik heb originele cd's maar ook zeker gebrande, omdat ik gewoon echt geen cd's kopen ga van een band of artiest als ik het kan downen. Als jij een boel centjes hebt en het wel wilt doen, prima, maar ik doe het niet.
![]()
||
Citaat:
'tuurlijk, dan koop ik die cd'tjes wel... k heb toch geen studieboeken nodig, en die rekeningen komen wel een keertje... ach ja, wegenbelasting betalen is toch vrijwillig ? als ze nu eerst es de btw op cd-tjes omlaag doen én de cd-s sowieso goedkoper maken, dan denk ik d'r nog een keertje over...
||
![]() |
Citaat:
van mn lievelingsband heb ik wel alles origineel, das leuk voor later enzo. maar ik ga echt niet van elke fokking band de cd origineel kopen, daar heb ik gewoon t geld niet voor aangezien ik ook kleren om mn lijf wil en dat soort dingen. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Prachtige CD's zoals bijvoorbeeld Mandylion van the Gathering liggen voor zo'n 12 euro in de virtuele schappen. Als je dat album in kwestie echt goed vindt en je koopt 'm dan nòg niet verdien je wat mij betreft een nekschot.
Mijn motto is simpel; als je CD's te duur vindt hoor je weg te blijven bij de welbekende "big buck"-artiesten. Niet supporten. Download maar. Muzikale integriteit hebben ze 99 van de 100 keer toch niet te bieden, en om nou 22 euri te spenderen aan luchtig vermaak.. Maar als dat kleine, onbekende bandje waar je gek van bent geen aanschaf van ongeveer 15 euro waard is ben je behoorlijk verkeerd bezig. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |