Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Hij was een stalker van zijn fans, en wilde op een gegeven moment niet hun huis verlaten... Die fans zeiden ook heel de tijd dat Frans zo lekker gewoon was gebleven. Op het einde zon hopeloos stemmetje: En toen kwam hij ons huis binnen, en hij is gewoon gebleven! Achja, je moet van zijn muziek houden. Ik vind het meer een slijmbal. Maar ik vind 'n ons geluk, hart van chocola en nog een paar nummers ook wel grappig Geef me maar 'n ons geluk, das meer dan een pond goud Pas wel op dat je geen luchtkastelen bouwd Want het leven, duurt maar even Alles gaat zo weer voorbij ![]() |
![]() |
|
![]() |
Frans Bauer is helemaal niet sympathiek. Als hij eerst naar de supermarkt om zn spullen te halen, chago en wel en komt daarna met zn cameraploeg en zn grootste glimlach boodschappen doen voor de Bauers. So I've heard, natuurlijk.
![]() Wendy van Dijk, zeker! Ook door Hart in Aktie, waar ze super spontaan overkomt en die mensen ook echt helpt. Als ze er niet achter zou staan, zou ze 't programma ook niet zelf verzonnen hebben. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Staverman ziet alles ofzo Wanneer hij filmpjes aan/afkondigd, maakt hij van die geweldige grappen, waar in het publiek werkelijk NIEMAND om kan lachen Hij heeft al 3x na zon schitterende blunder gezegd: Tsja, wij van de redactie dachten dat dit wel grappig zou zijn |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|