Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
En wat zitten jullie allemaal te zeiken zeg, bij mij in de klas zitten er ook wel wat, maar ik heb nog nooit aan ze geroken, willen ze kettingen dragen willen ze overal doro hun lip een piercing en groen haar, als ik er geen last van heb (en ze soms nog mag uitlachen, want sommige lopen er echt grappig bij) laat ze dan. Trouwens laatst kwam een nicht uit Amsterdam hier langs en het viel haar op dat hier in Eindhoven zo weinig alto's rondliepen en veel meer mensen die modebewust zijn enzo. Maar ja mijn boodschap is: Laat die altos en al de andere mensen in hun waarde. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
ik vind gewooon dat al die trancedudes alto zijn.. als ze zich nou eens gaan gedragen zoals ik en gaan denken zoals ik en gaan kleden zoals ik zou ik ze wel normaal en cool vinden..maar nu echt niet ..ga je eens normaal gedragen mannetjes!
(eh.....ja ik ga maar naar 't cafe en ff wannabe sXer spelen.... 7 uur sochtends werken suckt) eh..wtf kan iemand dit boeien.. eh.. (sometimes i even confuse myself)
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
ik gebruik liever geen hokjes, maar mensen die dus alto genoemd worden hebben net zoals ''kakkers'' een sociaal leven ![]() |
![]() |
|
![]() |
Naar mijn idee betekent alto toch nog altijd zoiets als alternatief. Terwijl de alto's van 'tegenwoordig' gewoon massa's mensen zijn, en het alternatieve ver te zoeken is.
Ik heb een 'spike' ketting = ik ben alto Ik heb een wijde broek = ik ben alto Ik verf mijn haar = ik ben alto Ik heb een sjirt met 'anarchist' erop van de h&m aan= ik ben alto Alto is (voor zover het ooit geleeft heeft) net zo dood als Punk
||
Citaat:
![]()
|||
Dé altow:
Een vaag-ongewassen en meestal vies ruikend iets dat zich gewoonlijk niet in het daglicht vertoont vanwege een onnatuurlijke-zelfontwikkelde fobie voor andere mensen en het onder ogen komen van het aanzicht van de "gewassenpersoon", deze afkeur voor gewassen en lekker ruikende dingen dwingt hun om zich niet te laten zien aan andere en toevluchten te zoeken zowals een forum waar zij zich vrij kunnen bewegen en hun "alternatieve" mening kunnen uiten ![]() *onder invloed van discovery channel en het nummer I hope you die van the bloodhound gang* ![]() ps: Pinky and the Brain zijn übergeweldig/super/heerschent/toppunt van geweldigheid Citaat:
Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd op 18-05-2002 om 13:23. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
En ik ben eigenlijk altijd al inet gek geweest en ben hier toevallig belandt maar dat ik alto ben betekent niet meteen dat ik niet naar school ga ofzo, moet me effe anders uitdrukken |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
|
waarom zitten de zogeheten altos altijd op de grond overal
![]() als ze bv op de bus w8en gaan ze in een kleermakerszit op de grond zitten ook op school op de grond zitten ... het viel me op dus ik vroeg me het af waarom Rat
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat heb jij voor vreemde trekjes? Verwijderd | 296 | 08-04-2008 23:48 | |
De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 10:19 | |
Lifestyle |
het kleine gothic-topic =zwart wit= | 261 | 02-08-2004 16:14 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 | |
Lifestyle |
Uit de oude doos: *Analyseer je mede-forummer* Pan Am | 249 | 28-12-2002 17:16 | |
Lifestyle |
Hulp graag! Anteverta | 55 | 29-11-2002 19:45 |