Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
als je 3 avonden gaat, heb je het er aluit + geen rij voor de deur als die er wel is + gratis toegang tot de nederlandse variant van 10days... 5daysoff in de melkweg afgelopen jaren altijd gedaan en het is fijn. 5daysoff ga ik sowieso altijd 3 of 4 dagen heen. vet duur. veel duurder dan 10days, natuurlijk, want het is nederland. als je naar 5daysoff gaat en nog niet eens naar 10daysoff, dan heb je je passepartout er al uit. bizar. maargoed. ik ging wel naar 10daysoff. en dan logeren op die camping net aan het randje van gent. kost iets van 4 euro per nacht voor twee personen. eten doe je tijdens de gentse feesten gewoon op straat. en voor de rest is belgie helemaal niet duur. ik was er dit jaar met iets van 250 euro voor de volle 10 dagen, dat vind ik niet duur
|
oh ja nog even over de gentse feesten...
de vlasmarkt!!! wow, wat geweldig is het daar afgelopen jaar was ineens richie hawtin op een zoldertje van een cafe aan de vlasmarkt een after aan het houden. voor ongeveer 20 personen. van 8 tot diep in de middag magda en richie back2back... bijzonder en verder, bier naar elkaar gooien en een beetje schelde in het belgisch is altijd leuk. al helemaal als je dan een sticker op je borst geplakt krijgt met daarop: ik ben normaal, en daar ben ik fier op.
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
je dagelijkse belevenissen Verwijderd | 500 | 25-07-2007 16:50 | |
Lifestyle |
Zomerfestivaltopic Verwijderd | 70 | 03-07-2007 12:40 | |
Muziek |
Gentse Feesten AC Milan 7 | 27 | 28-07-2006 03:12 | |
Lifestyle |
Wat heb je vandaag gedaan? Carn | 497 | 27-07-2006 12:53 | |