|
Citaat:
calista schreef:
Ja idd heel erg mooi!! Goed gedaan meissie! Ik zou als ik jou was alleen in die laatste zinnen ook vorm aanbrengen.. en ook met bovenstaande wijziging ![]() liefs kus van mij ![]() |
||||
![]() |
sientjuh schreef:
Ik krijg de indruk dat er ipv ontvreemd vervreemd moet staan, of ligt dat nou aan mij... ![]() ![]() ![]() ![]() liefs Mariamne |
||||
![]() |
|
|
Citaat:
Myself! schreef:
Ik zou het laatste zinnetje veranderen in: het licht in je hart is uit... Maar das persoonlijk ![]() Verder heel mooi, heel pakkend. Vooral de laatste strofe ![]() bedankt voor je reactie! ![]() ![]() liefs, mariamne |
||||
![]() |
|
|
Je kijkt om je heen,
van alles ontvreemd Een zonnestraal streelt nog één keer zachtjes je huid Maar daarna dimt het licht in je hart. Het is uit... Ik vind je gedicht mooi verwoord, dit hierboven vind ik het beste stuk ![]() |
||||
![]() |
coecie schreef:
heeeel mooi... juist dat einde, echt.. dat maakt het heel sprekend. ik voelde een rillinkje over mijn ruggegraat naar boven lopen toen ik 't las, moest ik even zeggen! liefs, nic aa dankje ![]() ![]() liefsx mariamne |
||||
![]() |
|
|
Citaat:
Ash'Gaion schreef:
ik wil echt nie lullig doen hoor en ik vind het gedichie ook wel leuk.... maar je post wel een beetje veel he..... (3 reply's achter elkaar) vind je ook niet? ![]() xxx mariamne ps...nu is ie weer geupt ![]() ![]() |
||||
![]() |
|
|
Citaat:
iamre18 schreef:
hmzz ja ok ik heb misschien wel veel geantwoord op de reacties, maar daars toch niets mis mee?....ik vind het altijd wel zo leuk en aardig evn te antwoorden op de reacties...ja okeej 't zou wel wat minder kunnen ![]() xxx mariamne ps...nu is ie weer geupt ![]() ![]() en weer ![]() |
||||
![]() |
|
![]() |
||||
Topic | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Verloren strijd [klinkt heftig, is gewoon gevoel en wat uitproberen] | Fun4ever | Verhalen & Gedichten | 4 | 27-01-2004 15:43 |
De amulet van Antar | Twijg | Verhalen & Gedichten | 26 | 12-01-2004 06:15 |
uitleg 'la tribu de dana'?! | guess what | Muziek | 16 | 11-06-2003 21:54 |
We vechten een verloren strijd | ShoarmaSchaap | Levensbeschouwing & Filosofie | 23 | 06-04-2003 19:14 |
Nederland:broeinest voor moslimterroristen. | Fellaci | Nieuws, Achtergronden & Wetenschap | 85 | 02-02-2002 10:15 |
de strijd | substantial | Verhalen & Gedichten | 4 | 18-10-2001 21:09 |