Advertentie | |
|
![]() |
|
@coveredeyes: thanx
![]() @hawahaai: toch fijn dat echt iedereen momenteel tentamens heeft... we're not alone in the struggle for ECTS and grades ![]() voel me iets minder kut nu, al voel ik me schuldig omdat ik besloten heb dat ik mezelf vandaag niet meer ga dwingen om iets voor mn tentamen te doen. kmag best een dagje zwaar ongesteld zijn, toch? ![]() *sigh* kgooi t waarschijnlijk weer op last minute panic ![]() |
![]() |
|
kon je Veul niet vinden mir?!! het is aan de lange vliet, vlak achter het winkelcentrum. dat weetje dat voor morgen. om kwart voor acht bij veul, je moet om halfnegen (voor de laatste keer) gymen.
![]() ![]() maar 2 uurtjes les ghehe annelies ![]() vanaaf condeleance... ellen!! how are u? *thinkin' about u* met an en an ![]() ({)(}) voor de mensen met wie het nu btje ![]()
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() kwart voor 8?! gymen?! *gaat toch maar weer terug naar 't Revius ![]() ![]() eten.. wazig duf |
![]() |
|
- ik heb de hele dag al zo'n opgefokt en zenuwachtig gevoel
- laatste les Duits gehad - vanaf nu moet ik me echt richten op de toetsweek + cabaret is weer goedgekomen na de crisis van gisteren + laatste les Duits was leuk + lol gehad met oefentekst Duits + draaiboek voor t cabaret is af Een 8 ![]()
|
Eigenlijk had ik vandaag alvast voor de toetsweek moeten leren, maar heb ik niet gedaan..
Heb hoofdpijn. Kreeg een 6,6 terug voor een werkstuk terwijl ik veel hoger verwacht had. Behoor tot de 3 die van onze school een dag naar de uni mogen. *blij is* ![]() Vandaag een deel van pw ingeleverd en dat was eindelijk goed. |
![]() |
|
Zo ik weet bijna alles over:
koolstofassimilatie - chemosynthese - fotosynthese koolstofdissimilate - anaerobe processen (rotting, gisting, melkzuur) - aerobe processen (glycolyse in het cytoplasma, citroenzuurcyclus in de mitrochondrieen en ademhalingsketen) Ik word er gek van ![]() Maar, straks ben ik natuurlijk een hoop wijsheid wijzer... damn wat moet je hier in godsnaam mee ![]() Maar verder voel ik me hongerig, ga zo lekker eten en dan korfballen en dan moet ik ergens tijd zien te vinden voor latijn... 6
||
Verwijderd
|
Citaat:
kutbui afgereageerd niet eerlijk excuses maken boeit ook geen flikker. mag ik ook eens. voorlopig even niet blij lopen doen voor iedereen enzo. ben dat even zat. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() utrecht moe schoolwerk loop achter gespijbeld gezeik overal.. ma, op vakantie ![]() rust wanneer? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
eindelijk alle toetsen zijn voorbij... allemaal verpest, maar ja, weinig aan te doen
+ kan nu weer lekker uitslapen + uitrusten + op de bank liggen - ben zo moe - honger - al mn toetsen verpest ![]() 5
|
leuke notulen
![]() ![]() ![]() jammer dat ik er niet was hoofdpijn nu leren schiet echt niet op dat wordt wat ik snap mezelf niet wil wel goeie cijfers halen maar er wat voor doen, ho maar trots op mn new and improved site ![]() vrij tevreden over mn recensie sommige dingen kan ik iig wel een beetje ![]() behalve dat ik hoofdpijn heb, niet opschiet met leren en enigszins moedeloos ben, voel ik me toch wel ok. wat raar ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
hate everybody around
iedereen denkt toch al dat ik niet spoor en dat doe ik ook niet stom dat ik dat erg vind achterlijk wijf ben ik ook!!! damn tranen waarom, jouw vader is toch niet dood?!! haar vader... waarom dan janken, achterlijk kind. ik ja... mentorgesprek ![]() laat ook allemaal maar zitten.[SIZE=0,5]en anders ban je me maar, is iedereen hier ook weer van me af[/SIZE]
Laatst gewijzigd op 23-01-2004 om 13:57. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
het gaat toch om gedachten / gevoelens. nou moet ik dan neerzetten dat ik serieus bang was je pm te openen: bang wat nu? kutwijf wat moet ik nou wel niet wel toch wel pm terug. boos iedereen irl ook hier ![]() <<zo goed?>>
||
Citaat:
quit it never mind who cares devil ongevoelig dan zeker.. of toch niet not sure what will they think bad worse can't help it ruzie ach.. maakt niet uit boeit me niet. lose myself eline....... ook geen vriendin meer? jij ziet niemand boos ik wel... mir! ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Steekwoorden om het een ontopic post te houden: wat voor steekwoorden? geen zin in steekwoorden ook geen zin om te zeggen waarom oorpijn moe warme kop ziek bed boodschappen gedaan auto is weer gekeurd kan morgen dus gelukkig weer met de auto geen weekend weg maandag stage blaat |
![]() |
||
Citaat:
![]() *knuffelt* Gaat het weer een beetje? Liefs, Laura
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Allah en God MaxiDirk | 3 | 23-01-2011 21:10 | |
bijbel vervalsd? k.m | 19 | 25-11-2004 08:57 | |
Psychologie |
'nadenkhuis' in E'hoven Verwijderd | 37 | 09-07-2004 13:48 | |
Christelijke Leugens [Deel I] Sweet_Hadar | 1 | 14-03-2004 21:29 | |
Psychologie |
geef je stemming weer met 1 smiley bloemkool | 1 | 27-01-2004 12:59 | |
Het verschil tussen de Bijbel en de Qu’ran gebaseerd op een lezing van dr. Gary Mille Mirage2000 | 137 | 18-02-2002 08:16 |