![]() |
|
Verwijderd
|
Ergens rond de 16/17 cm lijkt me 'ideaal', maar een andere lengte is natuurlijk ook geen probleem... zo lang-ie er maar niet bij elk beweginkje uit floept en zo lang-ie maar niet zó lang is dat we een heel eind uit elkaar moeten liggen tijdens de seks . En dan de dikte, ehm, ergens tussen de 3,5 en de 5 cm lijkt me het best, maar ach, zo lang ik er maar wel iets van voel en het geen pijn doet is het ook goed.
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() soory fb's dit was zeer off topic, en ik zal het nooooooooit meer doen |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het gaat alleen maar om wat je fijner vindt! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar als je eerlijk om de ideale penis gaat vragen, geef ik ook eerlijk zo mijn voorkeuren. Minder en ik voel net niet genoeg, ook al is het best lekker, maar die sensationele explosie gebeurt dan niet zonder enige of veel moeite, of zelfs helemaal niet, meer en ik krijg buikpijn of ik voel niks meer omdat de spieren dan zo strak staan dat ze geen ruimte meer hebben om samen te trekken, vandaar de minimum en maximum maatvoering. En ja, dan zetten we het ideale model er ook maar even bij, als we dan toch mogen kiezen. Recht is overigens niet al te krom en overal even dik, btw. Beetje scheef merk je niks van. Maar krom is praktisch onhandig. En een fikse eikel geeft ook zo'n explosie. Sorry, zo is het nou eenmaal. Om te zien, dus qua smaak, zal het me verder worst wezen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik vind mijn liefdessalami a-okay! *checkt fotoboek* *ziet "ik en mijn vriend"* *ziet alle hoop varen* |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|