Advertentie | |
|
![]() |
|
ik vind ze super!
![]() ![]() ![]() ![]() k vind ze iig geval super hrb ze ook 2 keer live gezien en ze zijn heel aardig ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
die clip.....dat kan echt totaal niet, als de muziek nu wat was zou ik daar nog langs kijken maar dat is zeer zeker niet het geval bij epica ik heb een beetje het idee dat ze zichzelf heel erg goed vinden omdat ze een ex afterforeverlid hebben ![]()
||
Citaat:
lol ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
The phantom agony is Epica's eerste album. De gelijknamige single heeft misschien een matige clip, dat geef ik toe. Maar de muziek is prachtig.
Epica is een van de weinige bands die het lukt om in zo'n korte tijd zoveel publiciteit te krijgen, ook met volgens jullie crap-muziek, klote-clip en waardeloze zang. Ik ben best bekend met Gothic. Mij persoonlijk heeft After Forever nooit kunnen boeien, Epica kan dit wel. En al die AF fans die de clip af zitten te zeiken, moeten maar eens naar Monolith of doubt kijken, dat noem ik pas triest... |
![]() |
||
Citaat:
das niet zo heel moeilijk met een ex- AF bandlid Vooral niet als epica en AF dan met modder lopen te gooien
|
![]() |
De clip vind ik ook niet moeders mooiste maar voor een metal band hebben ze naar mijn mening zeker geen slechte prestatie neergezet op clipgebied.
Verder voorspel ik met het nieuwe album de definitieve doorbraak van deze band en dan zullen velen die nu nog negatief schrijven over Epica het opeens te gek vinden. Zo gaat dat meestal, vanaf het moment dat het op de radio is vindt men het opeens goed. Respect voor de fans en liefhebbers van het eerste uur! Epica rules!!!
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Dat ze met zo'n crap zo veel publiciteit hebben gekregen vind ik knap van ze, net als dat ik het knap vind van Idols ![]()
||
Citaat:
wat denk je? dat je op het forum van de break-out zit??? ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Festival: Epica+Heideroosjes WhiteDragon | 11 | 08-06-2006 14:51 | |
Muziek |
Day Six+Epica+Within Temptation Troll | 35 | 12-08-2004 10:53 | |
Seksualiteit |
Mooie mannen/jongens topic. Mindfields | 348 | 18-02-2004 14:51 | |
De Kantine |