Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
nog steeds zo bang
morgen naar haar toe ups & downs Wat in godsnaam moet je doen, als je ergens over moet praten, maar de enige met wie dat kan, dood is? verdomme zet het van je af probeer het I can feel you in the silence, saying let forever be, love and only love will set you free. |
![]() |
|
- kennis ernstig ziek (kwaadaardige tumor met uitzaaiingen)
- mn ouders lezen mail nooit, dus kon ik het nieuws gaan bregen.. - Ouders huilen - Ik huilen ![]() Het is niet eerlijk! Vanochtend telefoon - zoontje van vriend van mn vader in het ziekenhuis gaat niet goed.. ![]() HEt IS VERDORIE NIET EERLIJK!! ![]() + ? poeh.. mjah.. ben vandaag op tijd uit mn bed gevallen, maar dat is dan tot nu toe ook echt het enige positieve.. Tot nu toe krijgt mn dag een dikke 1..! *zucht* *probeert rustig te doen* *lukt niet* damn.. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() (12 of 11 voor jullie?) last van m'n keel maar wil geen keelsnoepjes want dan raakt m'n buik nog erger van streek straks waterpolo'en in zo'n vies zoutig bad ![]() en ook nog eens ondiep ![]() maar goed, hopelijk winnen we Kim ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Wanneer wordt je 18? Und, waar zie je zoal tegenop?
|
Gister:
+ lekker geslapen, helaas niet uitgeslapen + lekker rustig aan gedaan + af gekregen wat af moest + naar badkamers gekeken *ik wil een stoomdouche met zitjes ![]() + heerlijke wedstrijd gespeeld, toen Thijs eruit was ging het zelfs goed - was beetje moe 8
|
Verwijderd
|
verloren
kon ook niet anders met zo'n scheids (meestal ligt het niet aan de scheids, maar dit keer dus wel) beurse arm en een beurs been mjah, wat wil je met trappen en knijpen, enz.? iemand viel een 'kleintje' uit mijn team lastig en toen kreeg ze met mij te maken ![]() ontzettend laat thuis de jongste uit het team hadden al in bed moeten liggen toen de wedstrijd begon ![]() 't was gewoon te laat voor een heleboel, goed excuus ![]() volgende week weer een wedstrijd morgen stage ![]() we zien wel koude handen wel mooi weer, geloof ik |
![]() |
|
Tof gister-
avond/nacht Veel lachen, eten, afwassen door de kamer springen ![]() Nu hard-aan-het-werk-actie hopen dat het lukt doorzetten maar. Zin in morgen; wat kopen als cadeautje? Spannend woensdag uitslag onderzoek. Voel mij goed. 7,5
|
Kortom mijn dag krijgt alleen al een 4 omdat hij zo saai is.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Allah en God MaxiDirk | 3 | 23-01-2011 21:10 | |
bijbel vervalsd? k.m | 19 | 25-11-2004 08:57 | |
Psychologie |
'nadenkhuis' in E'hoven Verwijderd | 37 | 09-07-2004 13:48 | |
Christelijke Leugens [Deel I] Sweet_Hadar | 1 | 14-03-2004 21:29 | |
Psychologie |
geef je stemming weer met 1 smiley bloemkool | 1 | 27-01-2004 12:59 | |
Het verschil tussen de Bijbel en de Qu’ran gebaseerd op een lezing van dr. Gary Mille Mirage2000 | 137 | 18-02-2002 08:16 |