Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
Maar om dat probleem aan te pakken moet je verder kijken, en je richten op een eerder uiting van emotie... Toch? ![]() Als je in situaties meteen kan laten merken hoe je je voelt, dan worden deze niet opgestapeld ![]() En hoe ga je plots minder problemen hebben bij het uiten van gevoel... Hmz echt niet hulp zoeken of iets dergelijks? Er zijn ook een hele boel cursussen enzo... Citaat:
Als het dan even niet meer gaat heb je iig een steun ![]() ( Ik wil maar helpen hoor, ik denk ook maar simpel na, kwil niet iets fout zeggen want als dat gebreurd mag je me er echt op wijzen ![]() Frida.
||
Citaat:
dat heb ik ook, die tintelingen. Dat is zeer irritant... Waar heb je dr iets over gelezen dan???Dat zou ik wel graag willen weten.
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
ja dat ken ik best wel.
op zo'n moment denk ik heel veel, en vooral dat ik gek ben/word. nu heb ik ze gelukkig niet zow vaak meer, en ik weet me nu te weerhouden van de verlangens naar pijn. het beste is op zo'n moment afleiding te zoeken. iets waar je met je hele hoofd bij moet zijn. nou weet ik ook dat dat snachts heel moeilijk is, daarom ging ut bij mij snachts vaak fout, maar leg dan een of ander spelletje (misschien een gameboy of zown simpel dingetje met tetris ofzow) naast je bed. wil soms ook nog wel helpen. tja, wat het is weet ik niet, maar ik herken ut wel. heel veel sterkte ermee!!! knuf mir |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
ik word GEK!! lieVDuckje | 6 | 31-10-2003 14:23 | |
Liefde & Relatie |
aah ik word gek van mezelf steffie | 9 | 13-08-2003 20:10 | |
Psychologie |
ik word helemaal gek van mijn 'beste' vriendin Verwijderd | 6 | 15-05-2003 13:50 | |
Psychologie |
Ik word gek van m'n ouders Hardcore | 3 | 15-03-2003 10:00 | |
Psychologie |
Ik word gek..... Verwijderd | 44 | 06-03-2003 15:56 | |
Liefde & Relatie |
ik word gek! ik wil niet zonder meer! noukkk | 11 | 27-03-2002 07:55 |